מסיכת בננה לפנים: ארבע המלצות להחלקה, מיצוק, לחות וזוהר

מסיכת בננה

כשמדובר במסכות פנים, ניתן למצוא מגוון רחב של פורמולות הכוללות מרכיבים טבעיים, כאלו שלא נופתע אם נמצא גם במטבח. יש מסכות פנים על בסיס ירקות טבעיים (למשל מסיכת אבוקדו), תבלינים (כורכום למשל, או שמן קוקוס) ואפילו פירות – לדוגמה, בננות. כן, קראת נכון – בננות הן פרי העשיר באשלגן ובמגנזיום, מה שעושה אותן מוצלחות ביותר בטיפול והעשרת העור. ואם את תוהה כמה זה באמת עובד, מספיק לראות את הכמות האדירה של מסיכות בננה לפנים הקיימות בשוק כדי להסיר ספק.

בפוסט הקצר הזה הבאנו 4 המלצות למסיכת בננות לפנים שיצא לנו להשתמש ושאהבנו במיוחד.

קרם לחות “סופלה בננה” של Glow Recipe

קרם הלילה שלך הפך הרגע להרבה יותר מתוק. קרם הלחות המרגיע הזה מבית Glow Recipe עוזר לאדמומיות, דלקות ויובש הודות לנוסחה עשירה במגנזיום. אנחנו דווקא אוהבות להשתמש בו בתור קרם לחות יומיומי כבד, אך שכבה עבה יותר יכולה לשמש בתור קרם לילה נפלא.

ואם עוד לא מכירה את Glow Recipe, מדובר על מותג קוריאני עם מוצרים טבעיים מהממים. קרם הלחות המקסים “בננה סופלה” הוא התוספת האחרונה לנוסחאות הפירות האהובות של המותג. קרם הלחות הקליל, הלא קומדוגני והמרגיע הזה, מגיע בצנצנת צהובה שמושכת את העין ונעימה מבחינה אסתטית. עם שילוב של בננה, מגנזיום, כורכום וסיקה, הסופלה המתוק הזה הוא המתכון שלך לעור בריא, רגוע ונעים יותר.

מסיכת בננה לפנים Glow Recipe

המחיר הכי טוב: 36 פאונד בקאלט ביוטי

מסיכת בננה לפנים Mighty Tighty של FarmHouse

FarmHouse הוא מותג אמריקאי טבעוני המציע מוצרים טבעיים ואורגניים ברמה גבוהה. לניקוי עמוק, הם מביאים לנו מסיכת בננות לפנים עשירה בנוגדי חמצון עם כורכום, בננות טריות, ותמצית אכינצאה שגדלה בניו יורק. התוצאה היא מסיכה מלאה בתרכובות פעילות המזינות, מהדקות וממצקות את מרקם העור (אפשר להרגיש את העקצוצים), וגם נותנות ניחוח מתקתק של חוף ים. בנוסף, רכיבים המופקים משורשי כורכום מוסיפים למסיכה הזו כמויות משמעותיות של נוגדי חמצון הנלחמים בנזקי רדיקלים חופשיים, וקליפות הבננה עשירות בויטמין A המסייע לבריאות העור. התוצאה היא עור חלק וזוהר.

מסיכת בננות לפנים FarmHouse

אה, והיא אחד מנבחרי המגזין Allure בקטגוריית טיפוח הפנים.

לצערנו האתר הרשמי של המותג לא שולח לישראל, אבל מזל שיש את אמזון.

Magic Food Banana Sleeping Pack של טונימולי

מסיכת בננה לפנים לשימוש לילי העשירה בחומרים מזינים ופועלת להזנת העור בלחות להשגת מראה מוזן, תוסס ורענן. הקוקטייל המרגיע של המרכיבים שבמסכה נכנס לפעולה בזמן שאת ישנה, מחיה בעדינות את האזורים היבשים בעורך ומוסיפה זוהר חיוני לאיזורים העמומים.

מסיכת בננה טונימולי

המחיר הכי טוב: כ-75 ש”ח ב-LookFantastic.

חלב בננה לפנים של G9SKIN

עוד הברקה קוריאנית: הילחמי בעור יבש ומחוספס עם מסיכת החלב ובננה של המותג הקוריאני G9SKIN. המוצר הזה נצמד בצורה מושלמת לפנים ונספג במהירות, כאשר תערובת המיקרו-סיבים משלבת חלבוני חלב ותמצית בננה לחידוש העור והוספת לחות. התוצאה – עור פנים חלק, רך ועדין יותר. ואם את לא מאמינה לנו, מוזמנת לקרוא את הביקורות הנלהבות בעמוד המוצר.

מסיכת בננה וחלב

המחיר הכי טוב: 14 ש”ח ב-LookFantastic.

לקריאה נוספת

עוד מותג שמציע הרבה מוצרים על בסיס טבעי, וגם שמפו ומרכך על בסיס בננה מושלמים הוא דה בודי שופ. ובמידה ואת מחפשת מסיכת פנים טובה אבל לא נעולה על הבננה, אני ממליצה לך לקרוא על מגוון המוצרים של OLAY או של CeraVe – שני מותגים יחסית חדשים בארץ שמציעים מסיכות פנים שוות במחירים נגישים לגמרי.

וכמובן, אי אפשר בלי להזכיר את המסיכות המינרליות של וישי, אותן הגרלנו בין הקוראות שלנו לפני כמה חודשים. רוצה להשתתף בהגרלה הבאה?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

2 Comments on “מסיכת בננה לפנים: ארבע המלצות להחלקה, מיצוק, לחות וזוהר”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *