יערות הכרמל: אחוזת הבריאות והספא ששאבה אותי לשקט

יערות הכרמל

אני ממשיכה את סבב הסקירות שלי למלונות יוקרה ומכוני ספא ברחבי הארץ. זו עבודה שחורה, אבל מישהי חייבת לעשות אותה. והפעם – אחוזת הבריאות והספא יערות הכרמל.

נתחיל מהעובדות.

אחוזת ספא יערות הכרמל משתרעת על שבעים וחמישה דונמים של גנים וחורש, מה שהופך אותה לאחוזת הבריאות והספא הגדולה בארץ – בלב הנוף הירוק של רכס הכרמל. קצת בדומה למלון בראשית, מיקומה של האחוזה רחוק, אבל לא רחוק מדי. מבודד, אבל לא כזה שישרה תחושת בדידות. ובגדול, המיקום האידיאלי לחופשה שכולה שקט, פינוק והירגעות.

כדי שלא יבלוט מקו המתאר של הנוף, נבנה המלון במבנה מדורג, כאשר כל קומה בנויה קצת מאחורי זו שמתחתיה על פני המדרון ההררי המרהיב. זה מאפשר למבנה להיטמע בסביבתו ולהתאחד עם הטבע, ומאפשר זווית ראיה לנוף מכל נקודה ברחבי המלון.

חדר מול הכרמל
החדר והנוף הנשקף ממנו

החדרים – איכות שינה אידיאלית

במלון 126 חדרים. כולם צופים אל הנוף, מרוהטים בהידור וניכר שניתן דגש רב על הפרטים הקטנים. לעומת החדרים, שמעוצבים בהוד והדר, ובצבעים כהים, הספא בהיר ומואר, ומבעד לקיר הזכוכית הענקי נשקפים נופי הכרמל הירוקים המשלימים את אווירת השלווה והרוגע.

הפרסום של מלון יערות הכרמל טען כי דגש מיוחד ניתן על איכות השינה, ובכנות, זה אחד הדברים שהכי משכו אותי. עם כל המכשירים והמסכים, המיילים מהעבודה לפני השינה והלחץ להספיק כל הזמן, שינה טובה זה משהו שקצת שכחתי איך הוא מרגיש.

יערות הכרמל
הכל ירוק מסביב

מעבר למיטה הסופר נוחה, האורחים יכולים לבחור מתוך מגוון של כריות, בהם חלק שעוצבו במיוחד עבור המלון. אחת מהן, לפי הטענה, מכילה טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת לכרית להתעצב בהתאם לגוף שלנו, כך שתנוחת שינה טובה מזו לא תקבלו בשום מקום.

בעת קבלת החדר, מוזיקה קלאסית חרישית התנגנה ברקע. על השולחן חיכו קוביות אננס ורוטב שוקולד, בקבוק קטן של יין וחתיכות פירות, הכל בטעם טוב ומאופק. מהחלונות ומהמרפסת יש תצפית מצוינת על היער, על הוואדי ועל הים. בעל כורחי נשאבתי לשקט ונרדמתי.

הנוף של יערות הכרמל
HDRtist HDR – http://www.ohanaware.com/hdrtist/

ספא יערות הכרמל

אחוזת הבריאות הוותיקה זכתה כבר כמה שנים ברציפות בתואר: ‘הספא הטוב ביותר במזרח התיכון’, מטעם מגזין הספא הנחשב בעולם: SpaFinder. מצד אחד, מניחה שאין הרבה אחוזות ספא מפנקות בסוריה או ירדן. מצד שני, כשמגיעים לספא הציניות נעלמת.

הספא הוא עצום בגודלו, וקבלת הפנים נעשית בטרקלין גדול ויפה ובו ספות, כורסאות ופינת חליטות ופירות. בספא 26 חדרי טיפול, בהם גם חדרים זוגיים וחדרי קוסמטיקה, שבכולם מיטות הניתנות לחימום, חמאם, סאונה, ג’קוזי, בריכה מקורה, סולריום לרגיעה מול הנוף וגם ספא גברים וספא נשים הכוללים סאונה רטובה. הטיפולים נעשים בשמנים ובמוצרי טיפוח ומהמובילים בעולם (כריסטינה, דרמלוג’יקה), וחלק מהם אפילו נרקחו במיוחד לספא יערות הכרמל.

במקום עשרות סוגי טיפולים המוענקים על ידי מטפלים מקצועיים: מהטיפולים הקלאסיים ועד טיפולים ארומתרפיים, הוליסטיים ואנרגטיים ועד טיפולים מיוחדים לנשים בהיריון, עטיפות גוף וייעוץ תזונתי. בנוסף, במקום מגוון סדנאות, הרצאות ושיעורי ספורט.

ואם נהיית רעבה מכל הנחת הזה, תמיד אפשר להתפנק בארוחת גורמה מצוינת במסעדת השף, או בנשנוש קטן בבר היין, שנותן הרגשה שעוד שניה ווינסטון צ’רצ’יל נכנס לעשן איתך סיגר.

בר היין
בר היין

אפשר הנחה?

כן! נכון שמדובר על מלון יוקרה של 5 כוכבים, ונכון שמדובר על הספא הכי מפואר במזרח התיכון, ונכון שכרטיס האשראי שלי שוקל לברוח למדינה בלי הסכם הסגרה – אז מה. כשיש רצון, יש דרך.

מה שחשוב בעת חיפוש מחיר המציאה הוא להיות גמישים. מחירי המלונות משתנים מדי פעם בהתאם לתפוסה, ואם תבואו עם ראש פתוח לגבי התאריך, אולי תצליחו ליהנות ממחיר טוב יותר מהרגיל.

עוד עניין, שנוגד קצת האינטואיציה הבסיסית, הוא להזמין ישירות דרך אתר המלון. אניהראשונה שאסכים כי ב-Trivago, Booking ודומיהם אפשר למצוא מחירים טובים. אבל הטקטיקה הזו הולכת לעבוד לכם רק אם אתם מחפשים מתוך מגוון שלם של מלונות באיזור מסוים, כך שבאמת יכולה להיות שונות בין ההצעות. במקרה שלנו, בו אנחנו רוצים את יערות הכרמל בלבד, אין טעם לתת לאתרי השוואת המחירים ליהנות מהעמלה. מרבית המלונות מציעים הנחה במידה ומזמינים ישירות מהם (כי בעצם הם לא צריכים לשלם עמלה לאתר המתווך), וכך גם יערות הכרמל. הזמינו ישירות באתר “ישרוטל” וקבלו אוטומטית הנחה נוספת של 5%.

חדר טיפולים יערות הכרמל
חדר הטיפולים

וזהו להיום. אשמח לשמוע את התגובות שלכן, זה ממש פה למטה.

One Comment on “יערות הכרמל: אחוזת הבריאות והספא ששאבה אותי לשקט”

  1. לפני חודש הזמנתי לי ולבעלי לילה ביערות הכרמל דרך בוקינג ועכשיו אני רואה שהמחיר באתר של ישרוטל זול יותר *facepalm*
    אדע לפעם הבאה (בתקווה שיהיו הרבה!)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *