Revlon x WW84 – רבלון וונדר וומן במהדורה מיוחדת

רבלון וונדר וומן

ענקית האיפור הבינלאומית REVLON השיקה לא מזמן מהדורה מיוחדת של קולקציית האיפור שלה המוקדשת לדמות גיבורת העל אותה מגלמת שגרירת היופי של המותג – השחקנית היפייפיה (ועוד משלנו) גל גדות. הקולקציה, שנקראת “רבלון וונדר וומן 84” (Revlon x WW84) הייתה אמורה לצאת יחד עם סרט באותו השם, אבל לאחר שהוא נדחה בגלל הקורונה רבלון החליטה לא לחכות, והקולקציה זמינה כבר מעכשיו. הרווח הוא כולו שלנו.

רבלון וונדר וומן

מהדורה מיוחדת “רבלון וונדר וומן” – מה יש בזה?

כולנו מכירות את זה שגל גדות היא שגרירת יופי של רבלון, וזה טבעי בחרו לנצל את יציאת הסרט החדש שלה “וונדר וומן 1984” – המשך לסרט שובר הקופות “וונדר וומן” מ-2017 – על מנת להשיק את הקולקציה החמודה הזו. ואז הגיעה הקורונה.

הסרט תוכנן לעלות לאקרנים כבר בנובמבר 2019, אבל לאור משבר הקורונה תאריך ההפצה שלו הלך ונדחה, בהתחלה ליוני, ואז לאוגוסט, וכרגע התכנון הרשמי הוא לאוקטובר 2020. מניחה שזה הספיק למותג הקוסמטיקה “רבלון” על מנת לאבד סבלנות ולהחליט להשיק כבר עכשיו את קולקציית האיפור החדשה.

המהדורה המוגבלת נוצרה בהשראת דיאנה פרינס, הלא היא וונדר וומן – נסיכה אמזונית אינטילגנטית, יפה וחזקה!

הקולקציה כוללת מוצרים לאיפור עיניים ושפתיים בצבעים תוססים ונועזים – רבלון אומרים שהם מבוססים על הסטייל של גיבורת העל המפורסמת עצמה, אבל לפי דעתי גם שנת 1984 בה מתרחש הסרט הייתה חלק מההשפעה. בין המוצרים ניתן למצוא פלטת עיניים ופנים המורכבת מגווני התלבושת של וונדר וומן, ושפתונים בגימורים שונים בעלי פיגמנט חזק ודומיננטי. וכמובן, על כל אחד מהמוצרים ניתן למצוא את הלוגו המפורסם של WW.

רבלון וונדר וומן

בקולקציה ניתן למצוא כמה פריטים חמודים ממש, שללא ספק יכולים להפוך כל אחת לגיבורת על מודרנית:

Revlon X WW84 The Wonder Woman Face And Eye Palette 

פלטת צלליות המורכבת מ-10 גוונים בגימורים שונים, עשירים בפיגמנט ובעלי מרקם קרמי נעים. הגוונים שבפלטה הם: בז’ מוזהב, טורקיז בוהק, ניוד חמאתי, כתום דלעת, חום קפה מאט, נחושת, סגול, כחול ג’ינס, ורוד מג’נטה וזהב.

פלטת צלליות רבלון וונדר וומן
Revlon X WW84 ColorStay Glaze Stick Eye Shadow Liner 

צללית קרמית בעלת גימור מבריק. מגיעה בצורת עפרון עבה דו-צדדי, המאפשר לצבוע את העפעף בקלות או למסגר ולתחום את העין, ומגיע בשני גוונים שונים: Glit (זהב נצנצים) ו-Sapphire (כחול מנצנץ).

צללית קרמית וונדר וומן
Revlon X WW84­ Transforming Eye Powders

 צללית אבקתית מבריקה, המגיעה באריזה דו-צדדית, כשבכל צד גוון עדין אחר: תכלת בהיר או לבנדר פסטלי. ניתן להשתמש בה לבדה, או בתור טופ-קואט על צללית סולידית יותר, על מנת להוסיף לה נגיעה של צבע.

צללית WW84
Revlon x WW84 Super Lustrous Lipstick

שפתון בעל פורמולה לחה המועשרת בוויטמין אי. השפתון עשיר בפיגמנט ובמיקרו-גליטרים והוא בעל מרקם רכות קרמית יחד עם גוון בוהק וגימור חלק. מגיע ב-6 גוונים שונים שבין אדום, ורוד וחום.

שפתונים רבלון וונדר וומן
Revlon X WW84 Warrior Glitter Lipcolor

שפתון נוזלי בעל מרקם קליל שנצמד באופן מושלם לשפתיים. השפתון בעל פורמולה מיוחדת בעלת מיקרו גליטרים, שבאים לידי ביטוי לאחר מריחת השפתון ומצפים אותן בנצנוץ מהמם.

שפתון וונדר וומן
Revlon X WW84 Liquid Armor Glow Pot

היילייטר נוזלי במרקם של ג’ל המבטיח להתמזג בקלות עם עור הפנים ולהעניק לו מראה זוהר וקורן. מגיע בגוון אחד בלבד בשם החמוד Golden Lasso.

היילייטר רבלון וונדר וומן

איפה משיגים?

בנתיים לא הצלחתי למצוא את הקולקציה הזו בשום מקום חוץ מבעמוד המותג באמזון. זה בכלל לא נורא כי המחירים שם ממש משתלמים, ואם לוקחים כמה מוצרים אז עלות המשלוח בכלל הופכת לזניחה – וגם כי כאמור מדובר על מהדורה מוגבלת, כך שזה סביר שיהיה לא פשוט למצוא אותה. בהזדמנות הזו אני אמליץ: אם אהבת אחד מהמוצרים, אל תחכי יותר מדי, אני לא יודעת כמה מלאי יש מכל דבר, ועד מתי הם מתכננים להשאיר את זה פתוח למכירה.

וזהו להיום. כמו תמיד, אשמח לשמוע האם יצא לך להתנסות במוצרים האלו (ואם כן, מה חשבת) – בתגובות פה למטה או ברשתות החברתיות שלנו.

וזכרי – בכולנו יש גיבורת על קטנה שמחכה לצאת, רק צריך לשחרר אותה ❤️ ❤️ ❤️ 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *