מייק אפ רבלון קולורסטיי – סקירה והשוואת מחירים

רבלון קולורסטיי

היום אני הולכת להמשיך במסע שלי למציאת המייק-אפ המושלם. והפעם, הוא המייקאפ העמיד הכי נמכר בארה”ב, עם פורמולה נוזלית נטולת שמן שמעניקה גימור מאט לכיסוי בינוני – קבלי את מייק אפ רבלון קולורסטיי. אבל לפני שנגיע לדבר עליו, תזכורת מהירה לסקירות הקודמות בסדרה:

ויאללה, נתחיל.

לחצי לכניסה לעמוד המוצר

מייק אפ רבלון קולורסטיי

זה כבר כמה שנים טובות בהן מייק אפ רבלון קולורסטיי נבחר בתור המייק-אפ העמיד האהוב בארה”ב, ואפשר למצוא אותו מככב בכמעט כל רשימת “המייקאפים הטובים ביותר” שקיימת ברשת. חשבתי שזה יספיק לחברה, אבל לפני כמה שנים הפורמולה עברה חידוש שהוסיף לה מקדם הגנה SPF 15 ומשאבת לחיצה לשימוש נוח. לסדרה יש שתי גרסאות בהתאם לסוג עור הפנים שלך – אחת לעור מעורב או שמן, ושניה לעור רגיש או יבש.

הפורמולה יוצרת כיסוי בינוני, אבל אפשר להוסיף שכבה נוספת לכיסוי מלא. היא מגיעה במקרם נוזלי, קצת יותר קרמי מהגרסה הקודמת של המייק אפ (למי שמכירה) ואני חייבת לציין שהיא מרגישה מאד קלילה ונוחה על העור. הפורמולה מאד אפקטיבית, לחיצה וחצי סיפקה לי מספיק חומר לכיסוי מלא של הפנים. והתוצאה? המייק אפ כיסה את כל הפגמים בעור, העלים אדמומיות ואיזן את גוון העור שלי.

או כמו שהם אומרים את זה: מייק אפ רבלון ColorStay  מעניק עמידות ל-24 שעות, בתחושה נוחה ללא הרגשת “מסכה”. הפורמולה המתקדמת מבוססת על פטנט רשום Soft Flex™המעניקה נוחות במריחה, תחושת גמישות ורכות מקסימלית וכל זאת בלי לאבד את העמידות הגבוהה והכיסוי המלא. המייקאפ מגיע בשתי פורמולות המתאימות לסוגי עור שונים – עור מעורב/שמן ועור רגיל/יבש ומבחר גוונים רחב. המייקאפ מכיל סיליקון נדיף המקבע את הפיגמנטים ויוצר עמידות גם בתנאי חום ולחות כמו גם פיגמנט מבודד ועטוף במעטה הגנה שאינו מאפשר לצבע לרדת ולכן אינו מלכלך את הבגדים. למייק אפ לעור רגיל/יבש הוסיפו מרכיב חומצה היאלורונית, המאזן לחויות המסייע לשמירה על רמת לחות גבוהה כל היום, המעניקה מראה חיוני ורענן לשעות ארוכות. למייק אפ לעור מעורב/שמן הוסיפו מרכיב טלקי סופח שומן המאזן את הפרשות השומן ושומר על מראה רענן ומאט למשך שעות ארוכות.

היתרונות הגדולים של רבלון ColorStay –

  • כיסוי בינוני עד מלא, מאט, שמחזיק עד 24 שעות.
  • 42 גוונים לגרסה לעור המעורב / שמן – 24 גוונים לגרסה לעור יבש / רגיל.
  • מכיל חומצה היאלורונית להוספת לחות וקלילות וחומצה סליצילית שעוזרת נגד השמנוניות.

דברי אלי במספרים

כאמור מדובר על אחד המייקאפים האהובים והמפורסמים, ולכן ניתן למצוא אותו בהמון מקומות ובכל רשתות הפארמים. בארץ המייק-אפ הזה נמכר במחיר של בין 60 ל-80 שקלים – בגילטי למשל ניתן למצוא אותו ב-60 שקלים + עלות המשלוח.

כמו תמיד, באתרים מחו”ל המחירים שווים יותר. הכי זול שאני מצאתי הוא באתר LookFantastic שאני מאד אוהבת כי יש בו מבצעים, קודי הנחה ומשלוח חינם – ובו תמצאי את המייק אפ הזה ב-12 פאונד (כ-50 ש”ח):

והנה סרטון אחד קצר שמסכם את הכל:

בנימה אישית, בהחלט נהניתי מהשימוש במייק-אפ הזה, למרות שבדרך כלל אני מעדיפה מראה יותר טבעי – ואפילו משתמשת בפודרה שקופה, רחמנא לצלן – אז מחפשת מייקאפים עם כיסוי יותר חלקי. שזה אולי בעצם עוד נקודה לזכות ה-ColorStay… 🙂

בכל מקרה, במידה ויש לך מה להוסיף, אשמח לשמוע בתגובות או ברשתות החברתיות שלנו!

2 Comments on “מייק אפ רבלון קולורסטיי – סקירה והשוואת מחירים”

    1. תודה על התגובה שרה, בגדול את צודקת.
      באתר הפולני = המייק-אפ כרגע ב-15 ש”ח + 18 משלוח = 33 ש”ח.
      בלוק פנטסטיק = 12 פאונד שזה 50 ש”ח + משלוח חינם = 50 ש”ח.
      אני פשוט מעדיפה את את האתרים הבריטים כי אני לא סומכת על משלוח של הדואר הפולני (כתוב באתר שזה יכול לקחת עד 45 יום), ויש לי היסטוריה של נפילות איתם, אז אני לא מרגישה בנוח להמליץ עליהם.. עם קודי הנחה שאפשר להוסיף (למשל LF15 שמוריד 15%) הפער נהיה זניח, לפחות מבחינתי, אז אני מעדיפה כבר להזמין מאתר יותר מסודר לא לקחת סיכונים..
      אבל ברור שכל אחת צריכה להחליט מה שמתאים לה, ותודה רבה על התגובה ❤️❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *