ריח טוב לשיער: כך תעשי את זה (לאורך זמן!)

שיער ריח טוב

יש מעט דברים שמשפיעים על ההרגשה הכללית ותחושת המשיכה של הצד השני מאשר ריח טוב, וזו הסיבה שאני מאמינה שהשיער שלנו צריך להריח טוב לא פחות מהבשמים שאנו שמות על העור שלנו. בין אם את מסווה את הריח הבלתי נמנע של הזיעה במהלך חודשי הקיץ (זה קורה לכולנו) או שאת פשוט רוצה להריח הכי טוב שאת יכולה, הנה חמש טיפים שיעזרו לך לשמור על ריח טוב לשיער למשך כל היום.

לאחר מכן, המשיכי לקרוא כדי להכיר את המוצרים האהובים עלינו (והמשתלמים ביותר) שיעזרו לגרום לשיער שלך להריח מדהים.

כמה טיפים לשמירה על ריח טוב לשיער

הנה חמישה דברים שאת יכולה לעשות על מנת לשמור על ריח טוב של השיער:

1 – שימי מרכך שיער Leave-In לפני השינה

לפני שאת הולכת לישון, שימי כמות יפה של מרכך שיער שלא דורש שטיפה ותני לו להפעיל את הקסם שלו למשך הלילה. (אם את לא בטוחה למה אני מתכוונת, רדי לפסקה הבאה ותראי כמה דוגמאות). מה יותר טוב מאשר להתעורר עם שיער בעל ריח מדהים ללא מאמץ?

2 – השתמשי במוצרי שיער ריחניים

אם את אוהבת את הריח של מוצר שיער ספציפי, השתמשי בכל קו המוצרים של אותו המותג על מנת להגביר את הארומה שלו (זאת אומרת שמפו, מרכך, ספריי וכל דבר אחר שהוא חלק משגרת טיפוח השיער שלך). לא רק שאת מעלה את גורם הניחוח ומפתחת ריח ייחודי לשיער שלך, אלא גם תקבלי תוצאות טובות יותר על ידי שימוש במערכת השלמה של המוצרים, כמו שהיצרן תכנן.

3 – רססי בושם על מברשת השיער שלך

אם את לא אוהבת להשתמש בהמון מוצרים, עיצוב השיער שלך עם מברשת שיער עם קצת בושם היא דרך מצוינת להחדיר בו ניחוח. זה גם עדיף מאשר ריסוס בושם ישירות על השיער שלך, כי רוב הניחוחות מכילים אלכוהול, שיכול להזיק ולייבש את השיער שלך.

4 – הקפידי על הגנה מפני חום

שימוש במוצר מקדים להגנה מפני חום (כמו למשל פריימר לשיער של אולפלקס) לפני עיצוב השיער זו דרך מצוינת להוסיף לו ברק ולהגן מפני נזק – ולרוב יש להם גם ניחוח נחמד.

5 – השתמשי בשמפו יבש

שימוש בשמפו יבש (כמו זה של Aussie) זו עוד דרך מצוינת לריענון של השיער ביום שלאחר חפיפה (או ביום השלישי, הרביעי וכו’) – וגם עוזר בהסרת לכלוך ושמן. בחרי אחד עם ריח שאת אוהבת, ותיהני מכל העולמות.

וכמובן, כמה המלצות…

הנה כמה מוצרים שאנחנו אוהבות. ניסינו למצוא את הקישורים לאתרים מהם ניתן להזמין את המוצרים במחירים הזולים ביותר, אבל חשוב לזכור שחלקם נמכרים גם ברשתות הפארם בארץ, כך שזה לגמרי שווה וכדאי להשוות מחירים ולקנות איפה שנוח לך.

שמפו – דרים לונג של אלביב

לשמפו המשקם הזה יש ניחוח מתוק דמוי ממתקים שאני ממש אוהבת, בעיקר בקיץ. הפורמולה שלו מכילה שמן קיק וויטמינים B3 ו-B5, מה שעוזר להפחית שבירה וקצוות מפוצלים ויכול לעזור לך לגדל את השיער הארוך והבריא ביותר שאי פעם היה לך.

לקריאה נוספת: על שמן קיק לשיער – יתרונות, חסרונות ואיך להשתמש בו.

מסכה לשיער דרים לונג של אלביב

אי אפשר לדבר על השמפו בלי להזכיר את המסכה, ושום שגרת טיפוח אינה שלמה ללא מסיכת שיער מזינה כמו מסכת השיער של Elvive Dream Lengths לשיער ארוך ופגום. הפורמולה הנעימה שלה במרקם קרם ממש עוטפת את שיערך, עם אותו ריח מתקתק של השמפו.

מרכך leave-in של SOL DE JANEIRO

המותג הנפלא סול דה ז’ניירו פנה לגלות את סודות היופי הברזילאי עם הקו היוקרתי הזה שמריח כמו גן עדן, ורותם את הכוח של המרכיבים הטריים והטובים ביותר ישר מהאמזונס. כל מוצר בסדרה הזו יעיל ביותר, החל מהאיפור ועד קרם הלחות המוצלח, אבל ההשקה האחרונה בסדרת טיפוח השיער של המותג מבטיחה לספק לחות קלת משקל לשיער יבש לצד ריח שמיימי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *