המדריך השלם למוצרים נגד אקנה של דה אורדינרי

אקנה דה אורדינרי

אני כבר לא זוכרת מתי קיבלנו כל כך הרבה שאלות על אותו הנושא, אבל זה נראה שיש ביניכן המון שמתעניינות במוצרי האנטי-אקנה של דה אורדינרי.

האמת, אני מבינה. המוצרים שלהם כל כך זולים שאת רק רוצה לקנות את כולם, כמו ילדה בחנות ממתקים. אבל זה לא מומלץ, גם כי את הולכת לסיים עם שגרת בוקר של עשרה שלבים, וגם כי אסור לשים יותר מדי מוצרים בבת אחת, בטח על עור נוטה לאקנה – את סתם הולכת לייבש את העור ולהחמיר את המצב.

מלחמה אפקטיבית באקנה לא אומרת שאת צריכה להשתמש בהרבה מוצרים, אלא להפך – להשתמש במוצרים מאד ספציפיים עבורך, אלו שהכי אפקטיביים.

ואנחנו פה כדי לעזור! הנה מדריך מהיר למוצרי דה אורדינרי נגד אקנה שיעזור לכן להבין אילו מוצרים אתן צריכות, מתי להשתמש בהם וכיצד להתאים אותם לשגרת טיפוח העור שלכם.

חשוב לדעת – לפחות בשנים האחרונות, המוצרים של The Ordinary נמצאים בחוסרי מלאי מטורפים. זו הסיבה שעבור כל מוצר שמוצג בהמשך שמתי קישור לכל האתרים שראיתי שמוכרים אותו, כך שבמידה והמוצר לא במלאי באתר אחד, תוכלי לבדוק באחר. המחירים די דומים בכל מקום (וגם ככה מדובר על מותג ממש זול).

נתחיל:

תמיסה של חומצה סליצילית 2%

יכול להיות ששמעת דווקא על הטונר של דה אורדינרי עם החומצה הגליקולית בריכוז 7% (היי, אפילו אנחנו כתבנו עליו). אבל הוא לא בשבילך. עור נוטה לאקנה זקוק לחומצה סליצילית. הנה למה:

מה זה המוצר הזה: מדובר על פילינג עדין עם חומצה סליצילית מסיסה בשמן שמסירה את כל התאים המתים והשמן העודף שתקוע בנקבוביות שלך. הוא גם מקלף את פני העור כך שהתאים המתים לא “ייתקעו” בנקבוביות מלכתחילה, ויש לו תכונות אנטי דלקתיות המרגיעות אדמומיות וגירויים.

מדוע הוא טוב לאקנה: חיידק ה-P. Acnes (החיידק שגורם לאקנה) ניזון מעודפי השמן והתאים המתים שנתקעו בנקבוביות שלך. שמרי על הנקבוביות שלך פתוחות ונקיות והזבל הזה ירעב למוות.

מתי להשתמש בו: חומצה סליצילית היא עדינה. את יכולה בבוקר ו/או בערב מיד לאחר הניקוי.

תופעות לוואי: כמו כל מוצר פילינג, יכול לגרות את העור אם משתמשים בו בתדירות גבוהה מדי.

להשיג ב: לוק פנטסטיק | SkinStore US

הערה: יש מוצר נוסף של דה אורדינרי בשם AHA 30% + BHA 2% שגם מכיל חומצה סליצילית אבל אני לא ממליצה עליו. עור נוטה לאקנה הוא עדין מאוד, לא כדאי לעשות לו פילינג אינטנסיבי מדי.

דה אורדינרי חומצה סליצילית
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

סרום רטינול

ל-The Ordinary יש המון סרומים של רטינואידים / רטינול (רק כדי לבלבל אותך עוד קצת). למזלך, כתבנו מדריך שלם המסביר לגביהם. העצה שלי היא להתחיל בריכוז הנמוך ביותר ולהתקדם למינון גבוה יותר לאט לאט, אחרת את מסתכנת בהתייבשות של העור.

מה זה המוצר הזה: חבורה של סרומים עם רטינואיט או רטינול, שתי צורות של ויטמין A המזרזות את קצב החילוף של התאים בעור (תהליך הפילינג הטבעי של העור), מגבירות את ייצור הקולגן ונלחמות בקמטים. לרטינול יש תוצאות מוכחות יותר מאשר לרטינואיט אך הוא מגרה ומייבש את העור יותר. אם את רק מתחילה עם רטינואידים, הייתי מתחילה עם רטינואיט ומתקדמת לאט לאט לרטינול.

מדוע הוא טוב לאקנה: הוא מאיץ את תהליך הפילינג הטבעי של העור ומסייע בשמירה על נקבוביות נקיות.

מתי להשתמש בו: בלילה לאחר ניקוי / פילינג. התחילי בשניים-שלושה לילות בשבוע והתקדמי בהדרגה.

תופעות לוואי: הופך את העור ליותר רגיש לאור השמש. השתמשי בו בלילה בלבד.

להשיג ב: לוק פנטסטיק | פיל יוניק | Skin Store US

סרום רטינול דה אורדינרי
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

סרום ניאצינאמיד 10% + אבץ 1%

ניאצינאמיד הוא גיבור העל החדש לטיפוח העור. אבץ הוא העוזר הנאמן שלו. הנה למה:

מה זה המוצר הזה: סרום ניאצינאמיד ואבץ של דה אורדינרי (גם עליו כתבנו פוסט מיוחד). הניאצינאמיד הוא צורה של ויטמין B3 המטפל באקנה, מרגיע דלקות ומבהיר את גוון העור. אבץ הוא גורם אנטי דלקתי, הנפוץ לטיפול בכוויות וצלקות ונלחם ברדיקלים חופשיים, וגם מדביר את ייצור הקולגן.

מדוע הוא טוב לאקנה: לא ניאצינאמיד ולא אבץ הם טיפולים לאקנה מכיוון שהם אינם יכולים להרוג את החיידקים שגורמים לכך. אבל הם יכולים להרגיע דלקות, הגורם הבסיסי לאקנה. כאשר חיידקים נמאים על העור שלך, המערכת החיסונית שלך נכנסת להילוך גבוה, מה שגורם להתפרצות האקנה כדרך להסרת האיום. הסרום זה מוריד את הדלקת ברמה אחת או שתיים.

בנוסף, ניאצינאמיד יכול לסייע בטיפול בפיגמנטציה היפר-דלקתית (הכתמים הכהים שפצעונים משאירים אחרי שהם עוברים) ואילו אבץ מפחית את השמן והברק.

מתי להשתמש בו: ניתן להשתמש בו גם בבוקר ו/או בערב לאחר ניקוי/פילינג, אך לפני קרם לחות.

תופעות לוואי: אם העור שלך יבש, הסרום הזה עשוי להיות יבש מדי עבורך.

להשיג ב: לוק פנטסטיק | קאלט ביוטי | פיל יוניק | SkinStore US

סרום ניאצינאמיד דה אורדינרי
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

חומצה אזאלית 10%

אם את מנסה להימנע מטיפולים חזקים מדי כמו חמצן בנזואיל, חומצה אזלאית היא אלטרנטיבה מצוינת. היא מתאימה גם לעור רגיש.

מה זה המוצר הזה: קרם קליל עם חומצה אזלאית, חומצה שמיוצרת באופן טבעי על ידי החיידקים (הטובים) שחיים על העור שלנו. יש לה תכונות אנטי בקטריאליות, אנטי דלקתיות והיא מונעת הצטברות של תאים מתים בנקבוביות.

מדוע הוא טוב לאקנה: המון המון דרכים. ראשית, הוא הורג את החיידק P. Acnes ימח שמו. הוא גם מפחית את הדלקת הגורמת לאקנה, שומר על הנקבוביות נקיות מכל הזבל שה-P. Acnes אוהב לאכול. מחקר אחר מחקר מוכיחים שהוא יעיל בטיפול באקנה לפחות כמו שאר הטיפולים הקשים היותר (מקור).

מתי להשתמש בו: ניתן להשתמש בו בבוקר ו/או בלילה.

תופעות לוואי: אם כי זה נדיר, עלול לגרום לגירויים אצל אנשים מסוימים.

להשיג ב: קאלט ביוטי | SkinStore US | לוק פנטסטיק | פיל יוניק

The Ordinary Acne
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

שמן ורדים בכבישה קרה אורגנית

כשיש לך אקנה זה טבעי לפחד משמנים, אבל שמן הורדים הזה הוא מאוד ידידותי לעור נוטה לאקנה. הנה למה:

מה זה המוצר הזה: שמן ורדים הוא השמן המופק מהפרי של הוורד (מעין כדור שהוורד משאיר אחריו לאחר הפריחה שלו). הוא עמוס בחומצות שומן ובצורה טבעית של רטינול (ויטמין A).

מדוע הוא טוב לאקנה: לעור נוטה לאקנה בדך כלל חסר חומצה לינולאית, אחת מחומצות השומן הרבות בשמן ורדים. מחקרים הוכיחו שהוספה שלו בחזרה לעור מפחיתה מיני פצעונים. חומצות שומן גם מונעות מעור להתייבש, בעוד שוויטמין A מסייע לתהליך הפילינג הטבעי של העור.

מתי להשתמש בו: כשלב האחרון בשגרת הלילה שלך.

תופעות לוואי: הוא מכיל ויטמין A כך שהוא יכול להפוך את העור לרגיש יותר לאור. לכן עדיף להשתמש בו בלילה.

להשיג ב: קאלט ביוטי | לוק פנטסטיק | פיל יוניק | SkinStore US

הערה: אם את כבר משתמשת ברטינול ולא רוצה להוסיף עוד ויטמין A לשגרת טיפוח העור שלך, את יכולה להשתמש בשמן סקוואלין צמחי. זהו אחד השמנים הבודדים שמוסיף לחות לעור מבלי להחמיר את האקנה.

שמן ורדים דה אורדינרי
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

מחברים את הכל ביחד: שגרת טיפוח לטיפול באקנה של דה אורדינרי

את לא בהכרח צריכה את כל חמוצרים נגד אקנה של דה אורדינרי עליהם פירטנו, את יכולה לבחור ולהשתמש רק במה שמתאים עבורך. הנה הפרטים:

  • חומצה סליצילית היא חובה. אם את לא אוהבת את הפורמולה של The Ordinary את מוזמנת לבחור אחת אחרת (אני אוהבת את של Pixi). אבל את חייבת.
  • האם את משתמשת בתרופות מרשם נגד אקנה כמו בנזויל פרוקסיד, טרטינואין או ראקוטן? אם כן, את לא צריכה גם חומצה אזלאית. אם בא לך לנסות אותה, עדיף שתימנעי בנתיים מהאחרים (אבל התייעצי עם הרופא שלך תחילה!)
  • האם את כבר משתמשת ברטינואיד כלשהו? אם כן, את לא צריכה לעבור לרטינול הרגיל. ואולי גם לא תזדקקי לשמן הורדים.

הנה שגרת טיפוח מומלצת:

בוקר –

  • ניקוי פנים
  • תמיסת חומצה סליצילית 2%
  • ניאצינאמיד 10% + אבץ 1%
  • קרם הגנה

לילה –

  • ניקוי פנים
  • סרום רטינואיד (שלוש פעמים בשבוע)
  • חומצה אזאלית 10% (אופציונלי)
  • שמן ורדים בכבישה קרה או שמן סקוואלין צמחי

וזהו להיום.

בכל מקרה, אם בא לך להכיר עוד מוצרים שווים מהמגוון של The Ordinary (לא רק בהקשר של אקנה), מזמינה אותך לפוסט שכתבנו בנושא:

על המותג דה-אורדינרי ו-12 המוצרים שלהם שאנחנו הכי אוהבות

37 Comments on “המדריך השלם למוצרים נגד אקנה של דה אורדינרי”

  1. היי, הרכבתי לעצמי שגרת טיפוח שחשבתי שמתאימה לעור שלי אבל לפני שאני רצה לקנות הכל אני חייבת אישור ממישהו שמבין כדי לא לגרום יותר נזק ולוודא שהעור מקבל כל מה שהוא צריך וששום דבר לא מתנגש . העור שלי הוא מעורב נוטה לאקנה יש לי אקנה אבל ממש קצת הרוב זה פשוט סימנים שנשארו. אז
    בוקר:-מים מיסלארים
    -חומצה סליצילית 2%
    -ניאצינאמיד 10%+אבץ 1%
    -קרם הגנה+קרם לחות (רציתי גם לשאול אם הקרם הגנה עם C אפשרי כי אני זוכרת שזה מתנגש עם משהו)
    ערב:
    -מים מיסלארים
    -סבון פנים עדין בלי SLS
    -סרום חומצה הילארונית2% +B5
    -חומצה סליצילית 2%
    -ניאצינמיד 10%+אבץ 1%
    -חומצה אזאלית 10%
    -שמן ורדים בכבישה קרה אורגנית
    -קרם לחות

    לא בטוחה אם זה הרבה מידי או לא טוב בסדר של זה או אם חסרים ויטמיני וכל מיני ,ואשמח להמלצה על קרם לחות טוב שלא יגרום לי להיות יותר ברוק ממה שאני
    תודה מראש ♥♥

    1. היי מאיה,
      בעיקרון אני לא רואה בעיה בשגרה שבנית, חומצות אלפא הידרוקסיות יכולות להשתלב יחד (אפילו עם חלק מהביתא הידרוקסיות) ואני לא רואה איזו התנגשות דרמטית במה שעשית. מצד שני, לפעמים אומרים “כל המוסיף גורע”, ואולי זה המקרה פה. אם את חדשה בתחום הייתי ממליצה לצמצם את השגרה למינימום ההכרחי, ואז אולי להוסיף לאט לאט עוד מרכיבים – אבל לא להתחיל עם כל כך הרבה על ההתחלה. בסופו של דבר, את אף פעם לא יודעת איך העור יגיב לכל דבר ועדיף להתקדם בהדרגתיות.
      ויטמין סי מומלץ בבוקר, והייתי ממליצה לשלב אותו עם חומצה פרולית (היא משפרת את היעילות שלו). בדיוק כתבנו על זה פוסט אז את מוזמנת לקרוא.
      ואני ממש ממש חייבת לציין – אני לא בעלת מקצוע בתחום וכל מה שאני כותבת פה מבוסס על מחקר ברשת וניסיון אישי – אם יש לך ספקות אני ממש ממליצה להתייעץ עם רופא עור או לפחות קוסמטיקאית עם הכשרה רלוונטית.
      וחוץ מזה שיהיה המון בהצלחה ❤️

      1. אני לא אתחיל ישר עם הכל פשוט יותר קל להזמין הכל ביחד ותודה רבה רבה רבה♥♥♥ ממש שמחה שמצאתי את האתר הזה אני הולכת לחרוש עליו חחחחח משהו אחרון איך היית ממליצה לשלב בעתיד רטינואיד ואם בכלל כי מרגיש לי יותר מידי

        1. שמחה שאת פה! ♥
          עם רטינול לא הייתי מתחילה אלא אם יש התפרצות חוזרת של האקנה. הקטע עם רטינול שעדיף להתחיל עם הרמה הנמוכה ביותר, וככל שהיא מאבדת אפקטיביות לעבור לריכוז גבוה יותר. גם על זה כתבנו פוסט 🙂

  2. היי,
    לא פירטתן בפוסט הזה המלצות על שלב הניקוי ועל קרם לחות. למה? מה חשוב שיהיה בסבון הפנים וקרם הלחות שמשלבים עם השגרה הזו?

    1. היי נעמה,
      ברוכה הבאה!
      לא פירטנו בפוסט הזה כי זה לא כל כך קשור לשגרה הזו ספציפית, קרי אפשר לבחור מה שמתאים לך.
      אבל בכל מקרה הנה כמה המלצות: לגבי ניקוי פנים מומלץ, בהתאם לסוג העור שלך והמרקם שאת אוהבת.
      ולגבי קרם לחות , אני מניחה שיהיה לך מתאים אחד שטוב לעור שמנוני (המלצות בקישור), אבל בהרבה מקרים זה תלוי בתקופה (בקיץ שומני, בחורף יבש) או בסוג העור הספציפי שלך (בהרבה מקרים נוטים להתבלבל בין עור שמן לעור מעורב, ואז אולי עדיף קרם שונה באיזור שונה).

  3. היי♥️
    אני נערה יש לי עור פנים רגיל
    אני משתמשת בנצמיאד של הומלץ פה והחומצה הילראונית שלהם
    אני רוצה לשלב כפילינג לעור באינסגרם של דה אודרני הם המליצו של על האיזלאית. אבל אני מתלבטת ובעיקר מבולבלת בין כל הסוגים
    ובנוסף רציתי לשאול האם הגליקולית שלהם משתמשת כמי פנים (כמו הטונר של פיקסי)
    ואיך משלבים רטינול בכל הסיפור

  4. היי אם אני נערה רציתי לשאול אם השגרה הזאת מותאמת לאור הפנים שלי הוא עור מעורב יש לי פצעים לא המון אבל יש וגם צלקות והאם אפשר לשלב את המסכת פילינג האדומה של דה אורדינרי עם רטינול בריכוז 0.2%
    בוקר – מנקה את הפנים
    טונר חמישה אחוז גלוקלי
    סרום האבץ + ניאצינאמיד
    אלפא ארבוטין
    קרם הגנה + קרם לחות

    ערב – מנקה את הפנים
    מסכת פילינג אדומה / מסיכת חומצה סיצילית ( פעמיים בשבוע )
    אבץ +ניאצינאמיד
    אלפא ארבוטין
    סרום רטינול 0.2% ( אם אפשרי לשלב )
    קרם לחות

    1. היי נועה,
      ברוכה הבאה!
      המסכה האדומה מבוססת בעיקר על חומצה גליקולית, והיא ממש חזקה אז את צריכה להשתמש בה מקסימום פעמיים בשבוע, ואם יש לך עור רגיש או שאת לא מנוסה עם חומצות, אפילו פחות, נגיד פעם בשבוע. ובימים האלו הייתי מוותרת על החומצה הגליקולית.
      סרום ניאצינאמיד הוא לא פתרון לאקנה או פצעונים, ולא הייתי משתמשת בו לטווח ארוך. הרטינול הוא פתרון טוב יותר, אבל גם הוא גורם לגירוי רציני בעור, אז –
      1. תתחילי איתו ממש לאט לאט, עד שהעור יתרגל.
      2. אל תשתמשי בו ובמסכה האדומה יחד.
      בכל מקרה חשוב שתזכרי שני דברים – אני ממש לא מומחית כך שקחי את כל מה שכתבתי בתור המלצה בלבד + לא משנה מה תעשי, אל תתחילי עם הכל יחד, תתקדמי לאט לאט ותראי איך העור מגיב בכל שלב.
      שמתי בתגובה קישורים לפוסטים שכתבנו על חלק מהמוצרים, ממליצה שתקראי לפני השימוש.

  5. היי רציתי לדעת איזה סרום אני צריכה לשים קודם אבץ +ניאצינאמיד ואז אלפא ארבוטין או ההפך

    1. היי אני בת 17 יש לי אקנה וצלקות אקנה, עור מעורב נוטה לשמן אבל בגלל השימוש ברטינול וחואף אז יותר יבש כרגע. איך השגרה הזו?

      *בוקר*
      סבון אקנה של PanOxyl שכולל בנזול פרוקסייד
      ויטמין סי (לשלב עם ויטמין אי?)
      קרם פנים של דוקטור עור מסדרת נערות
      קרם הגנה של avene

      *ערב*
      סבון של cetaphil
      ניאצינמיד בשילוב אבץ the ordinary
      רטאויט או רטינול אחר 3 פעמים בשבוע/סרום חומצה סלצילית 3 פעמים בשבוע

      אני כן עושה סקין קייר כבר הרבה זמן כך שכמות המוצרים לא בעייתית מבחינת העניין הזה. איך השגרה באופן כללי? האם בערב לשים קודם רטינול/חומצה סלצילית ואז את הניאצינמיד או הפוך?

      בנוסף פעם בשבוע בבוקר אני משתמשת בסבון cetaphil ואחר כך מסכת חימר. מה מומלץ לשלב עם זה ומה לעשות בערב של אותו יום (כמובן קרם פנים וקרם הגנה)?

  6. היי
    אני נערה יש לי עור רגיל יש לי ממש מעט חצקונים שהולכים ובאים ויש לי כל מיני נקודות כאלה כמו חצקונים קטנים אני קצת מסתבכת לא יודעת מה להזמין ומה לשים אחרי מה אשמח שתעזרו לי מה כדאי לי לשים בלילה לפרצוף חלק ממש

  7. היי
    יש לי עור פנים שמן עם אקנה ונקבוביות.
    בניתי לעצמי שגרת פנים בעזרת הפוסט ואני אשמח אם תוכלו לבחון אותה לפני שאשתמש בה 🙂

    בבוקר:
    סבון פנים של Cetaphil
    סרום ניאצינאמיד 10% + אבץ 1%
    קרם הגנה של לה רוש פוזה

    בלילה:
    סבון פנים של Cetaphil
    תמיסה של חומצה סליצילית 2%

  8. היי אהובה,
    קודם כל תודה על המידע הרב שאת מעניקה בכל פעם.
    מצבי הוא כזה , אני בת 18 ואף פעם לא השתמשתי במסכות/סבוני פנים/חומצות/קרם לחות.
    בקיצור, כל חיי לא שמתי כלום על הפנים.
    בשנתיים האחרונות, שמתי לב שבאזור עצמות הלחיים התחיל לי מעין אקנה מוגלתי שמוביל גם לצלקות. (גבשושים כאלה מתחת לעור שאם לוחצים עליהם יוצאת מן מוגלה כזאת)
    הייתי מאוד שמחה להמלצה לשגרת טיפוח עור פנים קבועה (סבון פנים, חומצות, קרם לחות וכל מה שצריך ).
    אציין שהעור שלי נוטה ליבש. (לא עד כדי כך אבל כן יש איזורים בפנים יבשים).
    תודה רבה!!!

    1. היי הדר,
      זה תלוי בהמון גורמים, אבל בגדול השגרה שתיארנו פה בסוף הפוסט יכולה להתאים לך. הייתי מוותרת על הרטינול, גם כי את צעירה ועוד לא צריכה אותו וגם כי צריך להתחיל איתו מאד בעדינות כדי לבנות עמידות של העור בשבילו.
      בנוגע לכל שאר הדברים, על רובם כתבנו כבר בעבר והייתי ממליצה לך לקרוא קצת ולבחור בעצמך את מה שנראה לך טוב ומתאים לך במחיר.
      בלי לדעת יותר מדי פרטים, עבור עור יבש הייתי ממליצה על קרם הלחות הידרו בוסט של ניוטרוג’ינה.
      סבון פנים הייתי הולכת על זה של CeraVe עליו כתבנו פה.
      אבל כמובן שזה תלוי בהמון גורמים אחרים ואין דרך טובה יותר מאשר לנסות לאט לאט ולראות מה מרגיש לך טוב ונכון.
      בהצלחה! ❤︎

  9. היי אני נערה בת 14 עם עור נוטה לאקנה ושומני אני רוצה להזמין את המוצרים הבאים
    חומצה אזלאית
    חומצה סיליצילית
    קרם ויטמין סי 23% + חומצה היאלרונית 2%
    שמן זרעי רוז בכבישה קרה
    סרום ניאצינאמיד

    תוכלו להגיד לי באיזה סדר צריך לשים את המוצרים בשגרת בוקר וערב?

  10. היי אני נערה (בת 19)
    רציתי לדעת אם זה מתאים גם לריפוי צלקות אקנה?
    יש לי צלקות בעיקר ומידי פעם יוצאים גם פצעים אך הצלקות הן האישיו. האם מה שכתבת מומלץ גם לטיפול בזה או דאת ממליצה משהו אחר.
    עור שמנוני.

  11. היי יש לי אקנה באזור הסנטר ורציתי לדעת על המוצרים הכי מומלצים שאני יכולה לקנות לא בא לי לקנות יותר מידי כדי קודם לנסות.
    תודה מראש(:

  12. היי יש לי שאלה
    סרום רטינול 1% in squalane מותר בשימוש עם חומצה אזרחית suspension 10%

    1. היי שוהם,
      בגדול למיטב ידיעתי כן אבל ממליצה שתבדקי באתר של דה-אורדינרי, יש שם מדריך לגבי כל מוצר והם כותבים במפורש עם מה הוא מתאים ומה לא. ובל מקרה, להתחיל בכמות קטנה, לראות איך העור מגיב ולאט לאט להתקדם משם.

  13. היי, אני נערה בת 16 וחצי לא מזמן שמעתי המלצות על דה אורדינרי והחלטתי לנסות, היה לי אקנה ונשאר לי כתמים אדומים מהאקנה ובניתי לעצמי שגרת טיפוח ואשמח לדעת אם זה בסדר והכל תקין.
    בוקר:
    ניקוי הפנים עם סבון של סרווה
    סרום אלפא ארבוטין
    סרום ניאצניאמיד ואבץ
    קרם לחות סרווה וקרם הגנה של אוון
    לילה:
    ניקוי הפנים עם סבון של סרווה
    שמה אזאלית של דה אורדינרי(ערב כן ערב לא)
    סרום אלפא ארבוטין
    סרום ניאצניאמיד ואבץ
    קרם לחות סרווה

  14. היי קודם כל רציתי להגיד ממש תודה על השגרת טיפוח שהמלצתן אני הולכת להתחיל אותה יש לי פנים שלפני קוסמטיקאית זה עדיין לא אקנה אלאה יכל להתפרץ לאקנה אבל כן יש לי פצעונים ועור שומני.
    אך יש לי שאלה הסרום רטינול שאמלצתם להשתמש רשמת שעדיף להשתמש בריכוז הנמוך ביותר אז ה סרום רטינול שאליו שמתם קישור זה הסרום עם הריכוז הנמוך ביותר נכון?

    1. היי לין,
      החומצה האזלאית עלולה להפחית את עובי השכבה החיצונית של העור, מה שעלול להוביל לגירוי ויובש בעור. את עלולה להחמיר את המצב אם את משתמשת בחומרים נוספים כמו פילינג, חומרי ניקוי אלכוהוליים, או כל דבר אחר ששוחק את העור שלך בזמן שאת משתמשת בחומצה אזלאית. נסי להימנע מאלו – ובכל מקרה אני ממליצה להתייעץ בנושא עם איש מקצוע / רופאת עור, כדי להיות בטוחה.

  15. היי, העור שלי שומני עם פצעונים וגם כתמים שנשארו..
    יש כמה מוצרים שרציתי להזמין ורציתי לשאול איך מומלץ להשתמש בהם ובאיזה סדר? (ערב ולילה)
    ניאצינאמיד 10%+ אבץ 1% , חומצה גליקולית בריכוז 7%, הקרם של חומצה איזלאית והפילינג AHA 30%+ BHA 2% שבו אשתמש פעם/ פעמיים בשבוע.
    בנוסף אשלב קרם לחות והגנה..
    אשמח ממש ממש לעזרה, תודה רבה !!! 💖

  16. קראתי במספר מקומות ששילוב רטיול וחומצה אזלאית לא מומלץ ביחד אבל בשגרה המוצגת כאן שמים אותם אחד אחרי השני
    זה בסדר לשים אותם יחד?

    1. ניתן לשלב חומצה אזלאית ורטינול ביחד. מדובר על רכיבים משלימים שיכולים לסייע בטיפול בבעיות עור דומות, ועשויים אפילו לספק אפקטיביות מוגברת כשהם בשימוש יחד, יותר מאשר לחוד.

  17. היי, יש לי עור עם אקנתי וכרגע אני על ריקוטן והוא מיובש לגמרי אשמח שתכתבי מה לרכוש. תודה!

  18. היי, רציתי לדעת משהו קטן..כתבת בשגרת הערב, שהשמן ורדים הוא האחרון, אחריו לשים קרם לחות? או רק מה שכתבת?

  19. היי שלום אני מנסה להבין איך לשלב חומרים שרוצה לקנות בשגרת הטיפוח שלי והאם אין התנגשות בין כל מה שאני רוצה לשלב ואם הם בסדר לעור רגיש
    יש לי את
    סרום חומצה היאלרונית acid2%+b5
    ניאצינמיד 10%+zinc1%
    Squalane cleanse
    Natural moisturizing factor+HA
    וגם את הסרום הורוד החדש-shoothing& barrier support serup.
    שוקלת גם לקנות חומצה סליצילית
    והאם גם אותה אפשר לשלב בין הכל?
    פלייז אשמח לעזרה לא יודעת מה לעשות ואיך לשלב🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *