מי ורדים לפנים הן פריט חובה בשגרת הטיפוח שלך, וזה מוכח מדעית

מי ורדים לפנים

זה נראה שמוצרי טיפוח על בסיס מי ורדים הם הדבר החם כרגע, כאשר המרכיב הפופולרי הזה צץ בכל ההשקות החדשות ביותר של מרבית המותגים המובילים. מקרם לחות בסיסי ועד מסכות פנים, מי ורדים לפנים הפכו למרכיב נפוץ בלא מעט מוצרים בזכות יכולתם להוסיף לחות ולרענן את מראה העור.

אבל מעבר לאלו, הדבר החם כרגע הוא התרסיס.

כן, אני יודעת שזה נשמע מוזר, אבל ספריי מי ורדים הוא מוצר רב-שימושי שיכול לעזור גם כחלק מתהליך האיפור וגם כחלק משגרת טיפוח העור שלך. איך בדיוק, את שואלת? המשיכי לקרוא ותגלי חמש סיבות שבגללן מי ורדים לפנים הם פריט חובה לעונה הקרובה.

1. ספריי מי ורדים יעורר את עור הפנים שלך

מתקשה להתעורר בבוקר? ברוכה הבאה למועדון.

אני בדרך כלל פותרת את הבעיה הזו עם כוס קפה גדולה ומקלחת קרה, אבל גם ריסוס קל מספריי מי ורדים הוא אחלה רעיון.

ריסוס קל על עור הפנים שלך הוא המקבילה לשפריץ של מים קרים, רק הרבה יותר רגוע! אין כמו להכניס את הפנים שלך לערפל מרענן וריחני על הבוקר על מנת להתעורר.

עוד בונוס של שימוש במי ורדים בבוקר הוא ההשפעה על העיניים, שנוטות להיות נפוחות על הבוקר. מי ורדים מרגיעים ומקררים את האיזור, מה שמקטין במהירות את הנפיחות מתחת לעיניים, ותוספת ויטמין ה-A שהם מכילים מפחית את הסיכון לעיניים יבשות.

2. מי ורדים לפנים נועלים את הלחות בעור

אחד הטיפים האהובים עלי בכל הנוגע לשגרת טיפוח הוא למרוח את קרם הלחות מיד לאחר שטיפת הפנים, בעודן רטובים, על מנת לסייע בלכידת הלחות בעור. אבל יש פה בעיה במידה ואת חובבת ניקויי פנים ללא שטיפה, כמו מי המיסלר למיניהן.

במקרה כזה, יש לך אפשרות אחרת. במקום להרטיב את הפנים שלך בכיור, רססי את עור הפנים שלך עם ספריי מי ורדים כגון SkinActive Soothing של גרנייה (זמין במחירים די זולים באמזון). הפורמולה מלאה בלחות, ומריחת קרם הלחות מיד לאחר מכן תעזור לנעול אותה בפנים.

בנוסף, למי ורדים יש תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להרגיע כל סוג של גירוי ואדמומיות בעור.  הם גם יכולים לשמש בתור ניקוי פנים מוצלח, שמסיר שמנים עודפים ולכלוך ומקטין את מראה הנקבוביות.

מי ורדים לפנים של גרנייה
לחצי לכניסה לעמוד המוצר באמזון

ספריי מי ורדים לפנים של גרנייה הוא האופציה המשתלמת עם מחיר של כ-20 ש”ח ליחידה (באינטרנט, כמובן. עוד לא הגיע לארץ). רוצה אופציה יותר יוקרתית? בהמשך.

3. עוזר לרכך את ספוגית האיפור

אם ניסית להתאפר עם ספוגיות איפור ולא אהבת את התוצאה או ההרגשה, ייתכן שהבעיה היא בצורה בה הכנת את הספוג.

למרות שספוגיות האיפור אמורות לעבוד בסדר גמור גם כשהם יבשות (מה שנכון בוודאות לגבי הספוגית של מקס פקטור בה אני משתמשת) – לרוב הן הרבה יותר אפקטיביות כאשר הן לחות.

בפעם הבאה, נסי לרסס את הספוגית עם מי ורדים לפנים ורק אז המשיכי בשימוש עם החומר, למריחה קלה יותר.

על הדרך, מי הורדים עוזרים לטהר את הנקבוביות, מווסתים עודף שומן ואפילו עוזרים לשמור על איזון ה-pH של העור, דבר התורם למניעת אקנה – כך שלא יזיק לך לשלב קצת מהם בשגרת האיפור שלך.

לקריאה נוספת: איך לנקות ספוגית איפור.

4. השתמשי במי ורדים לפנים כדי לרכך את מראה האיפור

הפודרה השאירה אותך עם עור פנים קצת מאובק?

למרבה המזל, הפתרון הוא לא לשטוף פנים ולהתחיל מחדש, אלא לרכך את מראה האיפור ולצמצם את האפקט המאובק עם כמה השפרצות של מי ורדים, כמו Rose Fresh Fragrant Water Spray של Roger&Gallet.

מדובר על ספריי מים שיכול לשמש כטונר המוסיף לחות לעור וכשכבה נוספת על פני האיפור. מעבר להוספת לחות מיידית לעור שלך (גם אחרי ששמת את האיפור), הוא יוסיף לו מעין זוהר ורדרד, סוג של טאץ’ סופי מושלם.

ספריי מי ורדים
ספריי מי ורדים לפנים של רוג’ה גאלה – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

Roger&Gallet הוא בית בישום צרפתי ותיק מבית לוריאל. כמו כל מוצר יוקרה, המחיר שלו קצת יותר גבוה מאשר התרסיס הקודם עליו המלצתי, אבל מצד שני המרכיבים בו הרבה יותר טבעיים ואיכותיים, והריח שלו הרבה יותר מעודן לטעמי.

5. רענני את עצמך במהלך יום קשה

באופן אינטאטיבי, כשאני חושבת על טיפול מוצלח בעור הפנים, אני חושבת על שגרת טיפוח ביתית, סרומים וקרמים שנשארים על העור למשך הלילה.

אבל תרסיס מי הורדים קצת שינה לי את התפיסה – אם יש צורך מהיר להרגיע עור רגיש, להוסיף לחות לעור יבש או סתם לתת מכה קלה של רעננות – תרסיס מי ורדים יכול להיות שימושי בכל מקום ובכל זמן.

בנוסף, הניחוח המרגיע של מים הוורדים מבטיח לשפר באופן מיידי את מצב הרוח: מחקר משנת 2011 שפורסם בכתב העת למדעי הרפואה, מצא כי תמצית עלי ורדים יכולה להרפות את מערכת העצבים המרכזית, ויש לה תכונות נוגדות דיכאון וחרדה.

כך שאם יש לך יום קשה – ריסוס של מי ורדים לפנים אשכרה יכול לעשות אותו פחות מבאס.

לסיכום

אז מה היה לנו היום –

מרכיב אחד אנטי דלקתי ומרענן, שמנקה את הנקבוביות, מוסיף לחות לעור, מווסת את רמות השומן, מוסיף לנו ויטמינים והזנה ואשכרה משפר את המצב רוח (וזה מוכח מדעית).

מרכיב כזה בטוח הולך להיות יקר, לא?

לא. (כמו שכבר אמרנו, עשרים שקלים באמזון)

מרכיב כזה בטח מסובך לשימוש, לא?

לא. שפריץ אחד מספריי מי ורדים יעשה את העבודה.

עוד שאלות?

נשמח לשמוע ממך בקבוצת הפייסבוק שלנו.

2 Comments on “מי ורדים לפנים הן פריט חובה בשגרת הטיפוח שלך, וזה מוכח מדעית”

  1. לאא! מי וורדים (ותכשירים מבושמים לפנים בכללי) יכולים לגרום לרגישות נוראית בעור (שתגרום לנזקים לטווח הארוך).
    בבקשה תראו את הסרטונים ביוטיוב של Hyram
    הוא מסביר על טיפוח הפנים בצורה מדהימה וברורה (וכמובן ממליץ ומביא טיפים. אפשר לסמוך על הדברים שהוא אומר ב100%, בוודאות. הוא לא ממוסחר ומבין על מה הוא מדבר).

    1. תודה על ההפניה, בהחלט נצפה בסרטונים.
      אנחנו תמיד שמחות ללמוד דברים חדשים ולקבל פידבק.
      ואגב, לאור ניחוח הזלזול הקל שעולה מהתגובה, חשוב לי לציין שכל מה שאנחנו כותבות פה באתר נעשה אחרי בדיקה ומחקר. במקרה הזה, הנה מקור אחד מוסמך (מתוך כמה שבהם השתמשנו) שטוען אחרת. אבל את צודקת לגבי רמת השקיפות, ומאז שהפוסט הזה נכתב התקדמנו ובפוסטים חדשים יותר אנחנו מנסות לקשר למחקרים המקוריים כדי לתת אסמכתאות לכל דבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *