איך לנקות ביוטי בלנדר או ספוגית איפור אחרת, לפי המומחים

ביוטי בלנדר

אם לא מנקים אותה כמו שצריך, ספוגית איפור – כמו הביוטי בלנדר האהוב – יכולה להפוך למאוד גסה, ומאוד מהר. הספוג, מתוקף היותו, סופג במהלך השימוש שמנים, פסולת וחיידקים. אני מניחה שאלו דברים שאת לא רוצה שיהיו במגע עם עור הפנים שלך, ולכן זה הכרחי לדעת איך לנקות ביוטי בלנדר או ספוגית איפור בצורה מהירה ויעילה.

למרבה המזל, המותג ביוטי בלנדר עצמו מייצר כמה מוצרי ניקוי עבור הספוגית המפורסמת, כולל ה-Blender cleanser האפקטיבי והקל לשימוש (16 פאונד בקאלט ביוטי). עם זאת, אם בדיוק נתקעת בלי חומר ניקוי יעודי כזה או אחר לספוגית האיפור, ישנם כמה פריטים ביתיים שבהם את יכולה להשתמש כשהמצב מחייב.

ניקוי ביוטי בלנדר עם חומרים ביתיים

בתור התחלה, הכימאי הקוסמטי פרי רומנובסקי (שכתב על כך באתר שלו) אומר שאת יכולה להשתמש בחומרי ניקוי לא מבושמים, כמו סבון כלים נוזלי, יחד עם מים חמים על מנת לנקות את הביוטי בלנדר שלך ניקוי עמוק.

למה לא מבושמים? לדברי רומנובסקי, הסיבה העיקרית שבגללה נרצה להימנע מסבון וחומרי ניקוי מבושמים היא “מכיוון שמולקולות הניחוח יכולות להיקשר לספוג האיפור ולהילכד בו, מה שגורם לכך שכאשר נשתמש בו בפעם הבאה, אותו ניחוח יכול לעבור אל האיפור שלנו וליצור ריח לא רצוי, או אפילו להיקשר כימית עם מרכיבים אחרים באיפור ולהרוס אותו, בעיקר עם שינויי צבע עדינים”. כלל האצבע שלו: “הימנעי ממרכיבים מיותרים אם אינך זקוקה להם”.

בנוסף, הוא ציין כי סבונים ריחניים עלולים לגרות את העור. “הימנעות ממגע עם סבון או חומרי ניקוי בעלי ניחוח עוזרת למניעת פצעונים ואלרגיות למיניהן משימוש חוזר בספוג”, הוא אמר. “את גם רוצה לוודא שאת שוטפת את הספוג אחרי השימוש כך שכל חומרי הניקוי שבו יירדו”.

מלבד סבון כלים, חומרי הניקוי המומלצים שלו עבור ספוגית האיפור היו ניקוי פנים עדין של Purpose (עמוד המוצר באמזון), סבון מוצק של Dove (עמוד המוצר באמזון) והאחד של Cetaphil (עמוד המוצר).

איך לנקות ביוטי בלנדר

רופאת העור טניה קורמלי מקליפורניה כתבה גם היא על האפשרויות השונות לניקוי ספוגית איפור. גם היא חובבת שימוש בחומרי ניקוי לפנים – כמו גם בשמן תינוקות, מכיוון שהוא כל כך עדין – להסרת הצטברות חיידקים מהספוגית. “את יכולה להשרות אותה במעט סבון ומים, ואז לשטוף ממנה את כל הסבון ולסחוט את המים החוצה, ולייבש במקום קריר”, היא אמרה. “לעולם אל תניחי ספוג רטוב בסביבה לחה וחמה התורמת להתפתחות חיידקים, נגיפים ושמרים”.

קורמלי הציעה גם לחפש סבון ללא סולפט, שכן סולפטים עלולים להרגיז את העור – במיוחד עבור אלו מאיתנו הסובלות מעור רגיש. “נקי את הספוגית עם סבון עדין ללא סולפט והקפידי לסחוט החוצה את כל שאריות הסבון לפני שאת מחזיקה את הביוטי-בלנדר למקום”, היא אמרה, בתוספת ההמלצה לנקות את ספוגית האיפור לפחות פעם ביומיים, ואפילו כל יום אם את סובלת מאקנה.

המקום בו את מאחסנת את ספוגית האיפור שלך הוא גם חשוב. המומחים ממליצים לאחסן אותה במקום יבש ומרוחק ממוצרים אחרים שממהרים לצבור חיידקים, כמו מברשות (אגב, גם אותן יש לנקות בהקפדה יתרה). אם יש לך מקום פנוי על המדף, או כיס בתיק האיפור שלך שנפרד משאר המוצרים האחרים – זה המקום הכי טוב.

ואם לא בא לך לשפשף

את השיטה הזו למדתי מפוסט של איזו משתמשת אנונימית בטוויטר שהבטיחה שזו “השיטה הכי טובה לנקות ביוטי-בלנדר”. השיטה שהיא הציעה הייתה פשוטה: כל מה שאת צריכה לעשות זה להשרות הספוגית בכוס עם מים וסבון כלים, לחמם דקה במיקרו ולסחוט היטב (וזהירות, זה יהיה חם). ניתן לחזור על הפעולה לשיפור התוצאה.

האמת, ניסיתי, זה עובד מושלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *