שמן תינוקות של ג’ונסון – לא רק לתינוקות, ואיפה הכי שווה להזמין

שמן תינוקות

כבר דיברתי פה אינספור פעמים על החשיבות בשגרת טיפוח עור בריאה, במיוחד במדינה כמו שלנו עם מזג אוויר ייחודי עם שינויי עונות והמון, המון, שמש. אחד החלקים המשמעותיים של של שגרת הטיפוח הזו הוא שימוש יומיומי בקרם לחות – כבר כתבתי פה על קרם הידרו בוסט של ניוטרוג’ינה ועל המצטרף החדש לפארמים הישראלים, CeRave – אבל האמת היא שלא תמיד צריך להשקיע במיוחד. אז לטובת האימהות הצעירות שנמצאות בקהל – היום אני הולכת לדבר על היתרונות של שמן תינוקות עבור מבוגרים. ותתפלאי, יש לא מעט.

הפעם הראשונה שנחשפתי לסיפור הזה היא כשקראתי כתבה בשם “סוד היופי של ויקטוריה בקהאם“. מסתבר שהיא, יחד עם אחרות כמו ג’סיקה אלבה, קמרון דיאז וקייט מוס, סיפרו לא פעם כי הן משתמשות בשמן התינוקות הוותיק של ג’ונסון אנד ג’ונסון באופן שוטף כחלק משגרת הטיפוח שלהן. אז סבבה, אם יש לך ילדים בגיל הזה, והמוצר נמצא – אני מבינה. אבל באופן יזום?

מסתבר שכן. ויקטוריה בקהאם משתמשת בו בתור קרם לחות לפנים, בעוד שהאחרות משתמשות בו יחד עם המייק-אפ, בהמשך אסביר כיצד. השימוש המרכזי והמומלץ ביותר של שמן תינוקות הוא אחרי מקלחת, כמו כל קרם לחות בעצם, עלמנת ללכוד את הלחות עצמה בתוך העור. מצד שני, לשמן תינוקות יש עוד כמה שימושים לא כל כך אינטואטיביים.

שמן תינוקות של ג'ונסונס

שימושים של שמן תינוקות

אז כמו שכבר אמרתי, כל אחת מספרת על שימוש אחר שהיא עושה במוצר הזה:

  • מריחת מעט שמן תינוקות מעל לעצמות הלחיים לאחר מריחת המייק אפ מוסיפה ברק טבעי לעור. תשאלי את קמרון דיאז.
  • ניתן לערבב שמן תינוקות עם שימר ולמרוח על עצמות הבריח על מנת ליצור מראה מודגש, זוהר וסקסי. זה דווקא שמעתי ממייגן מרקל.
  • ניתן למרוח שמן תינוקות על קצוות השיער על מנת לרכך אותו בצורה משמעותית, כך שהוא יכול להחליף בקלות שימוש בסרום או שמן הזנה לשיער. רק להיזהר עם הכמות כי צריך ממש נגיעונת של חומר.
  • ניתן לערבב שתי טיפות שמן תינוקות עם הברונזר ולמרוח על עצמות הלחיים על מנת ליצור מראה נשי וזוהר (עוד טיפים לשימוש בברונזר)

שמן תינוקות של ג’ונסונס

מי שיצרו לראשונה שמן תינוקות כבר לפני 110 שנה הם תאגיד הטואלטיקה העולמי ג’ונסון אנד ג’ונסון, שמאז עברו מיוג מגד וכיום נקראים רק ג’ונסונס. המוצר שלהם – שמן תינוקות ג’ונסון בייבי – הוא השמן הנמכר ביותר בעולם, והוא מתגאה בתור השמן שמעניק לעור פי-10 יותר לחות מכל קרם גוף רגיל. מעבר לעובדה שהשמן מרכך את העור והופך אותו לרך למגע, הוא כאמור לוכד את הלחות בתוך העור, ומשמר אותה שם לאורך זמן.

מה יש בזה? בגדול מדובר כל שמן מינראלי המבוסס על פרפין נוזלי, המשמש כמרכיב בסיס בתרופות ומוצרי מזון כבר מאז תחילת המאה. הפרפין מופק ממקור טבעי כמו שמן צמחי, הוא יציב כימית ואינו דורש תוספת חומרים מייצבים ומשמרים ועל כן הוא בטוח ונקי ממזהמים. אחד היתרונות הגדולים של השמן, בניגוד לקרמים השונים, הוא שהשמן אינו סותם את הנקבוביות בכלל, ולכן הוא במאה אחוז בטוח לשימוש (ולכן מומלץ לתינוקות).

שמן תינוקות ג'ונסונס
שמן התינוקות – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

איפה מוצאים

אז ברור, בכל פארם הקרוב לביתך.

אבל מצד שני, בזמן האחרון גיליתי שיש מחירים ממש משתלמים באמזון. כבר כתבתי על הכניסה של אמזון לישראל, ואיך זה מאפשר לנו למצוא מותגים מקומיים (כמו סבוקלם למשל) או בינלאומיים במחירים ממש שווים, ובדרך כלל ללא עלות משלוח. במקרה של שמן התינוקות של ג’ונסון זה תקף גם תקף – אפשר למצוא מגוון מוצרים רחב במחירים ממש משתלמים.

One Comment on “שמן תינוקות של ג’ונסון – לא רק לתינוקות, ואיפה הכי שווה להזמין”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *