להתאפר כמו נסיכה: נסי את מוצרי האיפור של מייגן מרקל

מייגן מרקל

כשזה מגיע לאיפור, לדוכסית מסאסקס יש טעם מלכותי. נכון, מייגן מרקל היא אחת הבחורות היפות בסביבה, ובטח אחת המהממות באי הבריטי, אבל גם מי מאיתנו שלא זכתה לגנים משובחים כמו של הכוכבת ההוליוודית יכולה להינות משגרת יופי של נסיכה. אז קחי נשימה ארוכה, ובואי נעבור על רשימת מוצרי האיפור שמייגן מרקל הכי אוהבת (על פי מקורות זרים).

מייגן מרקל
שלמות

מסקרה Lash Sensational Luscious של מייבלין

המאפרת והסטייליטית לשעבר של מייגן מרקל מספרת שדווקא המסקרה הזולה הזו של מייבלין היא מוצר ה-“ברירת מחדל” של הנסיכה. “מייגן היא זו שהכירה לי את המסקרה הזו, שנמכרת על המדף בחנויות הריטייל”, היא סיפרה למגזין HELLO!, “ומאז אני שומרת עליה כחלק קבוע מהקיט שלי”.

מייבלין לאש סנסיישיונל

“היא עוזרת לי להגדיל את הריסים, לייצר בהם נפח ובכך להגדיר את כל הלוק. המסקרה הזו נהדרת להארכת וניפוח הריסים, היא סופר נוזלית, והמחיר שלה נגיש לכל כיס”.

שפתון Charlotte Tilbury Matte Revolution

בהשראתה של נסיכה אחרת – ויקטוריה בקהאם – מייגן מרקל התאהבה בשפתון ממותג האיפור של כוהנת האופנה שרלוט טילבורי, בגוון “Very Victoria”. הגוון המדהים הזה עם איזון דק בין ורוד לחום הוא הגוון אותו היא שמה בצילום הרשמי לאחר האירוסים בינה לבין הנסיך הארי, ומאז הוא הפך לאחד המבוקשים והנמכרים ביותר.

שפתון שרלוט טילבורי

סומק NARS Orgasm

בריאיון שהיא ערכה לא מזמן, מייגן מרקל הגדירה את הסומק הזה של NARS כאחד המוצרים שהיא לא יכולה לחיות בלעדיהם. הסומק הורדרד עם נגיעות הזהב הוא אחד הגוונים המחמיאים ביותר שקיימים בשוק, כך שאני לא מתפלאת שגם בבית המלוכה היא להיט.

סומק של NARS

מייק אפ Giorgio Armani Luminous Silk

מייגן מרקל אוהבת מוצרים עם פורמולה בריאה וטבעית, ויש לה כלל אחד. “כל פעם שהייתי מאפרת אותה, היא הייתה מבקשת לוודא שהנמשים שלה מציצים מבעד למייק אפ”, המאפרת שלה אמרה, “היא ממש לא רצתה שכבה עבה מדי”.

אז למרות שהיא משתמש בה ממש בצמצום, מייק אפ Luminous של ארמני תמיד היה המועדף על הנסיכה, וזה הגיוני: המייק אפ הזה הוא אחד האהובים והנפוצים בעולם הבידור, ואפשר למצוא אותו בתיק האיפור של אושיות כמו קים קרדשיאן, קייט בלנשט ורשידה ג’ונס.

מייק אפ ארמני

פודרה Make-Up For Ever

עוד מוצר שמייגן אוהבת הוא הפודרה הזו, שמאפשרת קבלת תוצאה מהירה. “היא גורמת לעור שלך להיראות זוהר, אבל לא שומני”, היא אמרה למגזין Allure.

הפודרה שמייגן מרקל אוהבת

אגב, לא יודעת איך בוחרים את הגוון הנכון בקנייה ברשת? בדיוק בשביל זה כתבנו את המדריך הקצר הבא: מה גוון העור שלי?

אייליינר Chanel Stylo Yeux WATERPROOF

“אני משתמשת באייליינר הקלאסי הזה של שאנל על העפעף העליון שלי, עם נגיעה של שימר”, מייגן אמרה בריאיון ב-Beauty Banter. “גם במקרים שאני בכלל לא מתאפרת, אני לא אוותר על נגיעה של קונסילר וקצת שימר בפינה של העיניים”. עיפרון העיניים הזה עמיד כנגד מים, לחות וסבון, והוא אידיאלי ליצירת מראה עיניים חד.

עיפרון עיניים של מייגן מרקל
מייגן מרקל
נסיכה

מה עוד מייגן מרקל אוהבת?

עוד מוצר ששמעתי שהנסיכה שלנו מאד אוהבת הוא טוש אקלה של איב סאן לורן, עליו כבר כתבתי באריכות מכיוון שהוא כל כך מוצלח שבאמת מצדיק פוסט משלו.

והאמת, כשעברתי על הרשימה מאד הופתעתי. למרות שמייגן מרקל היא בחורה סופר יפה, כוכבת הוליוודית, אושיית סטייל וליטרלי נסיכה – הטעם שלה הוא מאד Down to earth. ואם כל זה לא היה מספיק כדי שאתאהב, אז גיליתי שהיא קיבלה השראה לעיצוב החתונה המלכותית שלה מהפינטרסט (!), ונמסתי.

אין ספק שבקרב המלכותי בינה לבין קייט היבשושית אני כבר הכתרתי את המנצחת. ואין ספק שזה נחמד שאפשר להתאפר כמו נסיכה למרות שיש לי חשבון בנק של משרתת.

מה דעתכן? אשמח לשמוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *