קרם לילה מומלץ: 9 בחירות של קרם לשנת יופי אמיתית [פוסט מקיף]

קרם לילה

אני לא יודעת מה איתך, אבל כשסוף היום מתקרב אני ממש מחכה בקוצר רוח לרגע בו אוכל להסיר את כל האיפור וסוף סוף לשים קרם לילה מומלץ שאני אוהבת ולתת לו לעשות את שלו.

“הלילה זה הזמן לתיקון והרגעה”, אומר הווארד סובל, רופא עור ומייסד קלינקית סובל סקין בניו יורק. “העור שלך עושה את כל הפעולות הכבדות בלילה – הוא עובר תיקון, שיקום ומתחדש בזמן שאנחנו ישנים, כך שקרם לילה טוב צריך להתמקד בלחות ובהחלמה”. הוא גם מוסיף כי קרמי הלילה מיוצרים במיוחד על מנת לחדור עמוק יותר לתוך העור, בתהליך הנמשך מספר שעות לתוך הלילה – מה שנותן אמינות לביטוי “שנת יופי” – ולעתים קרובות הם עשירים יותר במרקם מאשר המקבילים שלהם, קרמי היום.

אבל כמו שלפעמים יש ויכוח על הצורך להשקיע בקרם עיניים (אנחנו בצד שבעד), לא כולן משוכנעות שבאמת יש סיבה להשקיע בקרם לילה שונה מזה שאנחנו שמות בבוקר. אבל לטענת המומחה, אכן יש הבדל אחד משמעותי בין האפשרויות: “הלילה הוא זמן טוב למרוח קרמים עם מרכיבים שעשויים להיות רגישים לשמש”, סובל אמר. בנוסף, קחי בחשבון שקרם כבד יותר כנראה לא יישב טוב כשכבה נוספת מתחת לאיפור, אך הוא עשוי להיות בדיוק מה שהעור שלך צריך.

אז כדי לעזור לך לבחור, שאלנו חברות, קראנו מאות סקירות ברחבי הרשת, ניסינו כמה קרמים שיכולנו – ואספנו פה תשע בחירות של קרם לילה מומלץ – כך שכל אחת תמצא פה את האחד המתאים לה.

נתחיל.

Confidence in Your Beauty Sleep של IT Cosmetics

קרם לילה IT

שיקום והרגעה – זה מה שתקבלי עם קרם הלילה הזה של IT Cosmetics. הפורמולה שלו עמוסה בסרמידים וחומצה היאלורונית, מה שעוזר לשמור על הלחות ולהגן על המחסום הטבעי של העור, וזאת תוך עשיית פילינג עדין באמצעות חומצה סליצילית. בתור בונוס, תקבלי נגיעה ארומתרפית נחמדה עם ניחוח לבנדר נפלא.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 15 פאונד ב-Cult Beauty

קרם לילה במחיר נגיש של CeraVe

קרם לילה סרווה

שלושה מרכיבים עיקריים שאת רוצה שיהיה בקרם לילה הם חומצה היאלורונית, ניאצינאמיד ופפטידים”, מסביר ד”ר סובל. “חומצה היאלורונית היא מגנט לחות והיא נהדרת להעשרה בלחות עמוקה במשך הלילה. ניאצינאמיד מעולה לעור רגיש ופיגמנטציה. פפטידים, באופן כללי, מזינים ומתקנים את העור”. נחשי מה? קרם הלחות הנגיש הזה של CeraVe מכיל את שלושתם.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-40 ש”ח באמזון.

לקריאה נוספת:

קרם לילה עם רטינול של Murad

קרם לילה Murad

רטינול הוא לא רק הפתרון כמעט לכל בעיה הקשורה בעור, הוא מושלם לטיפול לילי בגלל הנטיה שלו להפוך את העור לרגיש מאד לאחר השימוש. מנגד, יש לו עוד הרבה סגולות אחרות, הרבה יותר רצויות, כפי שניתן לראות לאחר שימוש בקרם הלילה הזה של Murad. הפורמולה עוזרת ליצירת מראה עור נקי וחלק – וגם אם אינך רואה עדיין סימני הזדקנות, הוא יעזור לך לדחות את הופעתם (בזכות תוספת ניאצינאמיד).

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-330 ש”ח ב-Cult Beauty

ניתן לבדוק מחיר גם ב-LookFantastic, לפעמים יש מבצע משתלם יותר.

לקריאה נוספת: 5 המלצות לשימוש ברטינול לעור הפנים.

קרם לילה רנרג’י של לנקום

קרם לילה לנקום

אני חולה על סדרת רנרג’י של לנקום (בלינק: הפוסט שכתבתי על קרם היום שלהם). האינטרנט הגדיר את קרם הלילה הזה כמו “חיבוק לפנים שלך”, רק שבמקום להשאיר אותך עם תחושה חמימה ונעימה, הוא משאיר אותך עם עור מוצק וחלק יותר. מרכיבים המועשרים בלחות כמו חמאת שיאה וחומצה היאלורונית שומרים על העור שלך מיובש, ואילו פפטידים מבטיחים שיפור ניכר בגמישות העור. אם העור היבש שלך צריך קרם עשיר לפני השינה, זו הבחירה עבורך.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-400 ש”ח בסטרוברינט.

קרם Multi-Active של קלרינס

קרם לילה קלרינס

קרם לילה מזין בעוצמה גבוהה, המומלץ לבעלות עור רגיל עד יבש. הוא מכיל תמצית פרג אורגני מקליפורניה וחומצה היאלורונית, העוזרות לטפל בסימני עייפות ולספק פעולות הזנה ואנטי אייג’ינג ממוקדות. הוא מפחית את מראה הקמטוטים והקמטים, מנטרל השפעות לחץוחושף עור פנים חלק וקורן יותר.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 190 ש”ח בסטרוברינט

מסכת לילה של קילס

מסכת לילה קילס

מסכת לילה היא האחות האינטנסיבית יותר של קרם הלילה, וזו של מותג הטיפוח הניו יורקי קילס היא החלוצה בתחום. עם פורמולה המכילה מרכיבים אקזוטיים – צמח עמידל בצורת המחדש את מאגרי המים של העור ללחות לטווח ארוך וחלבון לחות המכונה אנטארקטיקה – תערובת מחדשת זו מתייחסת ליובש כאילו היית באקלים הקשה ביותר, ומשאירה את עורך רך בצורה מדהימה.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 170 ש”ח בסטרוברינט

קרם לילה Regenerist של OLAY

קרם OLAY

אל תתני למחיר הנגיש להטעות אותך – קרם השיקום הלילי של OLAY (שהגיע לא מזמן לישראל) נותן פייט לא רע לשאר המתחרים היקרים. הנוסחה שלו עמוסה בלחות, בתוספת לפילינג עדין המסייע לתחלופת תאי העור על פני השטח, והיא עובדת למשך כל הלילה על מנת להפחית את מראה הקמטים והקווים הדקים.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 80 ש”ח באמזון

מומלץ לעור נוטה לאקנה: קרם לילה של Origins

קרם לעור הנוטה לאקנה

חומצות אלפא הידרוקסיות (AHA) הן לא משהו שמומלץ בקרם לילה לכל סוגי העור, אך דווקא אלו המועדים לאקנה יכולים לראות המון תועלת מכך. הן פועלות להסרת תאי עור מתים, כך שתוכלי לצפות לעור רענן וחלק יותר בכל בוקר. בנוסף, הן פועלות לשיפור מרקם וגוון העור, ולכן מושלמות לבעלות עור הנוטה לאקנה.

מחיר הכי טוב שמצאנו: בסטרוברינט

אופציה נוספת: אמזון

הבחירה האורגנית: קרם לילה טבעי של Eminence

קרם לילה אורגני

למי שמחפשת פתרון טבעי, קרם הלילה הזה לא רק מגיע בצבע לילך נפלא, הוא גם מפוצץ ברכיבים אורגניים כמו אוכמניות וסויה. מיץ האוכמניות מסייע בניקוי והקטנת מראה הנקבוביות, ואילו הסויה (שמקורה בסחר הוגן, כמובן) פועלת למזעור קצב הופעת קמטים. הקרם הזה מתאים לרוב סוגי העור, והוא תוספת יעילה לכל שגרת טיפוח.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 160 ש”ח באמזון

אל תעצרי בקרם לילה

מחפשת משהו יותר חזק מקרם לילה? הגיע הזמן שתכירי את הסרום לפנים. סרום הוא מוצר שבדרך כלל מורכב ממולקולות קטנות יותר מאשר אלו שבקרם הלילה למשל, מה שאומר שהן יכולות לחדור עמוק יותר לתוך העור ולספק ריכוז גבוה מאוד של רכיבים פעילים. כל זה הופך את הסרום לפנים לכלי נהדר לטיפול ממוקד ואפקטיבי.

כמו כן חשוב לזכור – שגרת טיפוח העור שלך, במיוחד זו שאת עושה למטרות אנטי-אייג’ינג, לא צריכה לעצור בפנים שלך. אם את רוצה לקבל את התוצאות הטובות ביותר, אסור לך להזניח את שאר חלקי הגוף, במיוחד אלו שמשפיעים באופן ישיר על המראה שלך. לכן חשוב שתקפידי למרוח קרם לחות עם סגולות אנטי אייג’ינג גם על הצוואר (ואיזור ה-V של המחשוף) מדי יום. היכנסי לקבלת 7 המלצות על קרם לצוואר.

עוד איזור שהוא סופר-קריטי למראה הכולל של הפנים שלך זה איזור העיניים, שכידוע מתאפיין בעור עדין ולכן דורש תשומת לב מיוחדת. אז בין אם את מחפשת פתרון למניעת שקיות מתחת לעיניים, רוצה להעלים את הקמטים או בכלל להפחית נפיחות של בוקר – היכנסי לקרוא על 11 המלצות לקרם עיניים לכל מטרה.

וכמובן, זה כבר פחות קשור לאנטי אייג’ינג ויותר לאיכות חיים, אבל גם את הידיים אסור להזניח, בטח בתקופה כזו בה כל שטיפת הידיים המוגברת הזו עושה שמות בעור. אז כן, כתבנו פה גם על המלצות לקרם ידיים. מה לא נעשה בשבילכן?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *