11 בחירות של קרם עיניים מומלץ לשנת 2023 [פוסט אגדי]

קרם עיניים מומלץ

למי יש זמן לישון? לא לי. ואם את כמוני – צרכנית קפה אובססיבית שלא מספיקה כלום – כנראה שהגיע הזמן שתבחרי לעצמך קרם עיניים ותכירי את נפלאותיו. כידוע, האזור סביב העיניים מתאפיין בעור עדין ולכן דורש תשומת לב מיוחדת. אז בין אם את מחפשת פתרון למניעת שקיות כהות מתחת לעין, רוצה להעלים את הקמטים או בכלל להפחית נפיחות – ריכזנו בהמשך רשימה של אחד עשר פורמולות קרם עיניים מומלצות לכל מטרה.

הידעת? קרם עיניים הוא המוצר הראשון שמורחים לאחר ניקיון הפנים, כדי שלא למרוח שאריות של קרם פנים סביב העיניים. השימוש הנכון בקרם הוא טפיחה נקודתית בעזרת הקמיצה, ולאחר מכן עיסוי קל מהחלק הפנימי החוצה, על העפעף וסביב העין. הימנעו מלחץ חזק מדי על האזור שסביב העין.

1. מושלם לעור רגיש – קרם עיניים של CeraVe

קרם עיניים מומלץ של סרווה

קרם העיניים הזה של המותג הדרמטולוגי CeraVe צבר קהל מעריצים עולמי. למה? מכיוון שהפורמולה של עמוסה בחומצה היאלורונית, שהיא בערך הדבר הכי טוב שקרה בעולם טיפוח העור אי פעם. המרכיב הזה הוא מפתח הקסם להגברת הלחות, בזכות יכולתו להחזיק עד פי 1000 ממשקלו במים. זה, בנוסף העובדה שהמוצר לא מכיל שום מרכיב אגרסיבי אחר, הופכת אותו למושלם לעיניים רגישות המועדות ליובש. וכמובן, אי אפשר להתעלם מהמחיר הנגיש.

12 פאונד ב-LookFantastic

2. לעיניים יבשות – טיפול עיניים עם אבוקדו של קיל’ס

קרם עיניים קילס

לא פשוט למצוא קרם עיניים שגם עוזר בטיפול בעיניים יבשות, במיוחד בימי החורף, כאשר הטמפרטורה יורדת ושינויי הטמפרטורה התכופים בין הפנים והחוץ יכולים לעשות שמות לעור הפנים היבש שלך. כשהוא עמוס בשמן אבוקדו סופר מזין, קרם העיניים העשיר הזה של קיל’ס מעניק לחות עדינה מבלי להשאיר את העור שמנוני או עמוס מדי.

131 ש”ח ב-Strawberrynet

3. לשקיות מתחת לעיניים – קרם עיניים של Drunk Elephant

קרם עיניים Drunk Elephant

כשהוא מגיע אלינו מהמותג הצומח והטרנדי Drunk Elephant, אם שקיות כהות מתחת לעיניים הן הבעיה הכי גדולה שלך – זה קרם העיניים המומלץ עבורך. פורמולה עוצמתית, שופעת ויטמין סי שמושלם להבהרת העור מתחת לעיניים, המועשרת גם בפפטידים מזינים, סרמידים ונוגדי חמצון, לחיזוק העור העדין סביב העיניים. צפי לעור חלק ובהיר בהקדם האפשרי.

54 פאונד ב-CultBeauty

קראי עוד על קאלט ביוטי

4. מושלם לצעירות – קרם עיניים קפאין

קרם עיניים מומלץ קפאין

אם אני יודעת משהו על אנטי-אייג’ינג, זה שמניעה מוקדמת טובה פי אלף מאתר תיקון. וזו בדיוק הסיבה שחובה להתחיל ולדאוג לעור העיניים כמה שיותר מוקדם, אפילו אם את רק באמצע שנות העשרים שלך. ובמקום לזרוק כסף על מוצרי יוקרה למיניהם, שמרי על הכסף שלך והשתמשי בסרום העיניים המועשר בקפאין של The Inkey List – הוא יעזור לטיפול בעייפות העור וימנע נזק עתידי.

כ-40 ש”ח ב-LookFantastic

קראי עוד על לוק פנטסטיק.

5. הבחירה הטבעונית – קרם עיניים עם זרעי קיווי

קרם עיניים טבעוני

כאשר למוצר שי מאות ביקורות של 5 כוכבים, את יודעת שהוא עומד במוניטין. הקרם הקטן הזה מכיל את הדרים-ליסט הטבעונית לטיפול בעיניים: שמן אבוקדו, ויטמין סי וענבי ויננזה עשירים בנוגדי חמצון. הביקורות מהללות את יכולת הלחימה שלו מול השקיות השחורות שמתחת לעיניים ועל הענקת לחות עמוקה לעור. בנוסף, כאמור כל המרכיבים הם טבעוניים לגמרי!

כ-110 ש”ח ב-LookFantastic

6. ליובש קשה – קרם עיניים להזנה של VERSO

קרם עיניים מועשר

העור שמתחת לעינינו דק יותר ונוטה יותר להתייבשות, כך שאחד הדברים החשובים שעלינו לחפש הוא קרם מתאים שיוסיף כמה שיותר לחות לעור. והנה הוא: לא רק שהוא מבטיח הוספת לחות מקסימאלית – הוא גם מלא בסרמידים, שיבולת שועל מותססת, תמצית שמרים, ויטמין E וחומצות שומן מיוחדות אשר עוזרות לבנות מחדש את המחסום הטבעי של העור ולהרוות את צמאונו של העור ללחות לאורך זמן.

כ-260 ש”ח ב-Look Fantastic

7. מושלם נגד קמטים – קרם עיניים שיסיידו

קרם עיניים שיסיידו

קרם עיניים אנטי אייג’ינג אשר מעניק לחות ומתקן קמטים באופן ניכר תוך שבוע אחד בלבד. בעזרת מרכיבי על כמו תמציות מוקורוסי, כלורלה, גמביר וכורכום ומולקולות מוגנות בפטנט, הפורמולה הזו מבטיחה להקטין את מראה הקמטים תוך שבוע, לייצר עבורך אזור עיניים רך יותר, חלק יותר ואלסטי יותר עם זוהר למראה צעיר – ועל הדרך לספק לחות לעור למשך 48 שעות לאחר השימוש.

170 ש”ח ב-Strawberrynet.

עדכון: מצאתי שהמוצר זמין גם באמזון. יאיי!

8. קרם עיניים מומלץ לשיקום סימני עייפות של ELEMIS

קרם עיניים מומלץ 2020

אם את רוצה להסתיר את העובדה שאת לא ישנה מספיק (כל אחת וסיבותיה) – הכירי את החבר החדש שלך. הפורמולה מחייה את העור העדין של קו העיניים שלך בכל השיטות המקובלות – מפחיתה את המראה של עיגולים כהים, קווים עדינים ונפיחות במכה אחת.

הפורמולה מעניקה לחות אינטנסיבית ומכוונת לעיניים עייפות על מנת לעודד את תהליך ההתאוששות הטבעי של העור, אשר מופרע עם חוסר שינה. הפורמולה משתמשת בפפטיד שמרים המשתמש בביולוגיה מולקולרית מתקדמת התומכת בשעון הפנימי של העור, כוכב אוונס המספק אומגה 3 מאזנת ומרככת ושמן עשיר כמקור לוויטמין E מזין.

39 פאונד ב-Cult Beauty

9. נגד קמטים – סרום של ד”ר דניס גרוס

סרום עיניים

קמטים וקווים דקים מסביב לעיניים יכולים לגרום לנו להיראות מבוגרות בהרבה (ועל הדרך הם מקשים על הקונסילר). הגיע הזמן להשיב מלחמה. המוצר הזה משלב רטינול לוחם רב עוצמהנגד קמטים עם חומצה פרולית נוגדת חמצון – ויחד הם עובדים כדי להחליק את העור ולאזן את הגוון שלו. השתמשי בו על העפעפיים העליונים והתחתונים לקבלת תוצאות מרביות.

68 פאונד ב-Cult Beauty

קראי עוד על ד”ר דניס גרוס.

הפסקה לכמה עובדות חשובות

העור סביב העיניים דק יותר בכ-40% אחוז מעור הפנים, והוא גם הרבה יותר גמיש. ועוד עובדה מטרידה: העור סביב העין מאבד לחות סביב 50% מהר יותר מאשר שאר הפנים שלך, כך שזהו בעצם השטח היבש ביותר של הפנים שלך! שתי העובדות האלו מחזקות את המסקנה הפשוטה – קרם עיניים מומלץ מאד לשימוש, בכל גיל!

10. הכי משתלם – הידרו-בוסט של ניוטרוג’ינה

הידרו-בוסט ניוטרוג'ינה

תני לעיניים שלך מנה רטובה של לחות עם הנוסחה ההיברידית הזו. מרכיב הקסם? חומצה היאלורונית, שממלאת קווים דקים ומזינה את העור במים, לטיפול מהיר בעיניים יבשות ועייפות. עד כמה סדרת הידרו בוסט של ניטרוג’ינה שווה? כתבתי פוסט שלם במיוחד עליה.

המוצר נמכר בפארמים בארץ, אבל דווקא מצאתי אותו מחיר הכי משתלם באמזון:

11. לטיפול בריסים – LiftActiv Supreme של וישי

קרם עיניים וישי

את הפורמולה הרב-שימושית הזו ניתן לשים על כל חלקי העיניים על מנת להוסיף לחות ולהבהיר את העור באופן מיידי, אבל מה שמיוחד בקרם העיניים הזה הן התכונות שלו המעשירות את מראה הריסים!

מדובר בפורמולה נוזלית סופר קלילה שנספגת בעור באופן מיידי, כך שאינך צריכה להמתים על מנת להתקדם לאיפור. מהמם.

כ-130 ש”ח ב-LookFantastic

עוד קרמי עיניים מומלצים

לא נכנסו לרשימה אבל עדיין שווים – קרם העיניים ההוליסטי של ד”ר האושקה, קרם העיניים של סבוקלם (תוצרות כחול-לבן!), וקרם קוויאר לה פררי שהוא באמת מושלם, פשוט עולה אלפיים ש”ח לחתיכה.

במידה ולא אהבת את הבחירות שלנו או שלא הצלחת למצוא את הקרם שמתאים עבורך, זה ממש לא נורא – יש עוד הרבה סוגים, מותגים ומוצרים שונים בשוק. כדי לעזור לך לבחור את האחד הנכון עבורך, חשוב שתוודאי שיש בו את המרכיבים הנכונים.

זה מוביל אותנו לשאלה הבאה.

מה לחפש בקרם עיניים מוצלח?

קרמי עיניים יכולים לעזור להפחית נפיחות, להבהיר עיגולים כהים ולגרום לפנים להיראות צעירות וערות יותר. חלק מהפורמולות נועדו לתת מענה לאחת מהדאגות הללו, בעוד שאחרות הן מוצרים של “הכל כלול”. להלן כמה מרכיבים שכדאי לחפש כאשר מחפשים קרם עיניים:

  • נוגדי חמצון, כמו ויטמין C או ניאצינמיד: מגנים על העיניים מפני נזק עתידי משמש, זיהום, מתח וחוסר שינה.
  • רטינואידים: עוזרים להמריץ את קצב תחלופת התאים.
  • פפטידים: עוזרים להגביר ייצור האלסטין והקולגן.
  • ארניקה, קפאין וויטמין K: מרחיבים את כליה הדם להגברת זרימת הדם ולהפחתת הנפיחות.
  • חומצה היאלורונית וחמאת שיאה: הוספת לחות ואטימת לחות מסביב לאזור העיניים כדי למנוע קמטוטים עדינים.

איך לשים קרם עיניים?

אז אחרי שבחרנו את הקרם המתאים עבורנו – חשוב להשתמש בו כהלכה. הנה מדריך קצר שיסביר לך איך שמים קרם עיניים בצורה אפקטיבית, חסכונית ופשוטה.

שלב 1: מרחי כמות בגודל אפונה על הקמיצה

קרמי עיניים הם סופר מרוכזים, כך שכמות בגודל גרגר אפונה היא כל מה שאת צריכה עבור שתי העיניים. עבור האזור העדין הזה, השתמשי באצבע הקמיצה שלך מכיוון שיש לה באופן טבעי את המגע הקליל ביותר. את לא רוצה ללחוץ יותר מדי על העור.

שלב 2: מרחי נקודות קטנות מהפינה הפנימית מתחת לעין עד לעצם הגבה

כדי לשים את קרם העיניים, התחילי בפינה הפנימית שמתחת לעין שלך, ומרחי נקודות קטנות בחצי עיגול עד לעצם הגבה שלך. הקישי בעדינות על דפוס חצי העיגול הזה כדי לעורר את זרימת הדם במקום, עד שהמוצר נספג במלואו. הקפידי לא למשוך או למתוח את העור בזמן שאת עושה זאת.

זכרי: אל תתקרבי יותר מדי לעין שלך כדי למנוע גירוי. כמו כן, אלא אם תווית המוצר מציינת שזה מותר או רצוי, הימנעי ממריחה על או ליד העפעפיים שלך.

שלב 3: המתיני לפני מריחת קונסילר

לאחר מריחת קרם העיניים, המתיני כ-90 שניות לפני מריחת קונסילר או מוצרי טיפוח אחרים, כדי לתת לו זמן לספיגה מלאה.

מתי לשים?

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשי בקרם העיניים שלך פעמיים ביום (בוקר וערב). יש נשים שמעדיפות להשתמש בו במהלך היום כדי שהקונסילר שלהן ייראה טוב יותר, ואחרות שמעדיפות להשתמש בו בלילה. לגבי האופן שבו שלב זה משתלב בשגרת הטיפוח שלך, תרצי למרוח את קרם העיניים שלך לאחר ניקוי הפנים, ולפני קרם הלחות או קרם הלילה שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *