מוצרי סבוקלם נמכרים באמזון עם משלוח מקומי (ובעברית)!

סבוקלם

טוב, את זה שאמזון מתכננת להיכנס לישראל כבר ידענו (ואפילו כתבנו מדריך מושלם לקניות באמזון). אבל היום, לכבוד יום הרווקים הסיני, ענקית הקניות עשתה עוד צעד ענקי בכניסה שלה לישראל כאשר העלתה אתר שלם בעברית! כידוע, ישנם מספר מותגים ישראלים שכבר עשו את המעבר ונמכרים ישירות באמזון, כאשר המשלוח נעשה ישירות מישראל, ובחינם, כך שיש פה הזדמנות מושלמת – גם לקנות את המותגים האהובים מישראל מספק איכותי כמו אמזון, גם לזכות במשלוח חינם, וגם ליהנות מהמגוון העצום שענקית הקניות מציעה. אחד המותגים הישראלים האלו שעשו כבר את המעבר הוא סבוקלם.

על המותג – סבוקלם

סבוקלם הוא מותג טיפוח עור ישראלי שהחל את דרכו בשנת 1990, בראשון לציון ע”י הרוקחים אמנון בכר והרמן וייס. השניים, בוגרי האוניברסיטה העברית, היו באותו הזמן בעלים של בתי מרקחת. הידע המקצועי שרכשו השניים במהלך השנים והחשיפה היומיומית שלהם לצרכי הקהל הישראלי הביאו אותם למסקנה כי יש צורך ומקום לפיתוח מוצרים יעודיים לצרכנים ישראליים בעלי עור רגיש, מגורה ואדמומי, וכך החלו את פיתוחו של המותג “סבוקלם”.

ואכן, בזמנו כמעט ולא היה מענה בישראל לצרכים האלו: מוצרים דרמו–קוסמטיים, הנמצאים במרווח שבין מוצרי קוסמטיקה לתרופות ונותנים מענה לכלל האוכלוסייה, גם לבעלי העור הרגיש. מאז, שוק הדרמו קוסמטיקה הישראלי צמח, גם עקב כניסת מותגים בינלאומיים כמו וישי, אוון, שמן נוקס המדהים, ביודרמה ואפילו CeraVe האמריקאי שנכנס לחיינו בתחילת השנה.

כיום, מוצרי סבוקלם כוללים מגוון רחב של פתרונות דרמו-קוסמטיים למגוון תופעות עור. כל המוצרים מפותחים ומיוצרים בישראל (כבוד!) והם עומדים בכל הסטנדרטים הבינלאומיים. בנוסף, כל המוצרים עוברים בדיקות היפואלרגניות מקיפות ונבדקים דרמטולוגית להתאמה לעור רגיש.

סבוקלם
אחד המותגים הישראלים המצליחים

את המוצרים אפשר לחלק לארבע סדרות עיקריות:

  • הסדרה הקלאסית – סדרת מוצרים לטיפול בעור רגיש. המוצרים שבסדרה משלבים בין טיפול אפקטיבי בתופעות וברגישויות בעור לבין טיפוח העור ופינוק. המוצרים מכילים חומרים פעילים טבעיים, המטיבים עם העור ומעניקים לו מראה בריא, חיוני ונעים למגע.
  • סדרת סבוקלם אינוביישן – סדרת מוצרי אנטי אייג’ינג לבעלי עור רגיש. המוצרים מורכבים מויטמינים, צמחי מרפא וחומצות אמינו המתאימים במיוחד לאקלים הישראלי ולכן מספקים תוצאות אפקטיביות ומצטברות.
  • סדרת סבוקלם בייבי – סדרת מוצרים אשר פותחו במיוחד בכדי להגן ולשפר את העור העדין והרגיש של תינוקות כבר מגיל אפס. המוצרים שבסדרה מספקים לעור רכות מתמשכת תודות למגוון שמנים ארומטיים טהורים ורכיבים צמחיים, השומרים עליו מפני שינויי מזג אוויר ופגעי הסביבה. היפואלרגנים, אינם מכילים פראבנים ונבדקו דרמטולוגית לעור רגיש.
  • סדרת סבוקלם יאנג – סדרה חדשנית לטיפול בעור הנוטה לפצעונים. מוצרי הסדרה מבוססים על ידע מדעי מתקדם ושימוש בשמן המאנוקה הידוע בתכונותיו המטהרות. שילוב של ויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא מעניקים טיפול לעור שמן ומעורב ומעניקים מראה בריא, חלק ונטול ברק שומני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *