ג’ל אייליינר Long-Wear של בובי בראון

בובי בראון אייליינר

ג’ל אייליינר Long Wear של בובי בראון נוצר לפני כמעט עשרים שנה כשהמאפרת האמריקאית בובי בראון השתמשה במסקרה במקום אייליינר, והתלהבה מהתוצאה. אחרי עוד קצת עבודה היא הגיעה למוצר המוגמר, אייליינר ג’ל קל למריחה שזמין במגוון גוונים ומציע גם לאנשים הפשוטים להגיע למראה המדויק של אייליינר נוזלי שעד כה היה שמור רק למקצועני איפור. הנוסחה העמידה במים מבטיחה כי לאחר הייבוש הצבע העשיר לא ידהה או ינזול עד שתחליטי להסיר אותו. המינוס היחיד – הוא לא מגיע עם מברשת, כך שתצטרכי לקנות אותה בנפרד.

אבל נתחיל מההתחלה.

זה לא יאמן, אבל לא הייתה פעם בה השתמשתי באייליינר ג’ל הזה של בובי בראון, והתוצאה יצאה פחות ממושלמת. אני אולי כותבת פה הרבה על איפור, ובכל הנוגע לחומרים עצמם אני מאד בקיאה, אבל בכל מה שנוגע לשימוש עצמו – אני רחוקה ממקצוענות. במיוחד בכל הנוגע לאיפור עיניים. אבל ממש בכל בכל פעם שהשתמשתי ב-Long-Wear, הצלחתי להגיע די בקלות למראה שרציתי. בין אם זה מראה Smokey-Eye, או דווקא לוק קלאסי ומעודן – המוצר הזה אף פעם לא מאכזב.

למה זה קורה? דבר ראשון, הפורמולה. מצד אחד, היא במרקם ג’ל ולכן מאד קלה לשימוש, אבל מצד שני מספיק נוזלית כדי לאפשר דיוק במריחה. מעבר לכך, הפיגמנטים של החומר מאד חזקים, ובזכות מרקמו הקל לשימוש ניתן ליצור החל ממראה טבעי ועד מראה דרמטי ללא כל מאמץ.

אייליינר בובי בראון
האייליינר הנוזלי – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

מותג האיפור והטיפוח היוקרתי דוגל בפילוסופיה של מייסדת המותג, בובי בראון: “האיפור מהווה דרך עבור כל אישה להיראות ולהרגיש כמו עצמה, רק יותר יפה ובעלת בטחון עצמי. הסוד ליופי הוא פשוט תהיי מי שאת”. כחלק מהפילוסופיה הזו של המותג, המטרה היא שכל אשה תוכל להפוך לאמנית האיפור של עצמה, ולכן המוצרים צריכים להיות קלים לשימוש – מה שבהחלט בוצע באופן מדהים עם האייליינר הזה.

מבחינת מחיר – למרות שהמותג נמכר בסופרפארם ואפילו ישירות אונליין בישראל, אני מצאתי שהמחירים הכי טובים נמצאים באתר לוק פנטסטיק (היכנסי לקרוא עליו אם את לא מכירה) – כ-90 שקלים למול 150 ש”ח בחנויות המקומיות.

בובי בראון

על בובי בראון

בובי בראון מספרת כי תמיד הייתה מוקסמת מאיפור: “אני זוכרת שהתבוננתי באימי כשהייתה מאפרת את עיניה בצללית לבנה עם אייליינר שחור, בחדר האמבטיה שלה – היא הייתה נראית מאוד זוהרת, אך יחד עם זאת מאוד טבעית”. ולכן, היה זה רק טבעי כי ברגע הראשון שיכלה, היא רצה למכון קוסמטיקה קטן והחלה לקבל את הכשרתה הראשונית בתחום.

לאחר התמקצעות, היא החלה לעבוד בתור אומנית איפור בניו-יורק, ולאט לאט צברה הצלחה עם כמות נכבדה של שערי מגזינים והכירה דוגמנים וצלמים נחשבים. פריצת הדרך האמיתית של בובי בראון הייתה השער הראשון שעשתה ל”ווג” האמריקאי עם דוגמנית העל הנחשבת בזמנו, נעמי קמפל. כאמנית איפור מצליחה עם דלתות פתוחות בתעשייה, כל מוצרי האיפור שבובי עבדה איתם נראו לה מלאכותיים מידי, מה שהפך את הרצון שלה ליצור מראה איפור טבעי יותר לבלתי אפשרי.

פגישה מקרית עם כימאי במהלך צילומים, חוללה את השינוי הגדול וסימנה את תחילתו של מותג האיפור “בובי בראון”. “היה לי רעיון ליצור שפתון ללא ריח, לא שמנוני או יבש מידי ושיהיה בגוון השפתיים, רק יפה יותר. סיפרתי על כך לאותו כימאי”, היא אומרת. ומשם הכל היסטוריה: סט השפתונים הראשון של בובי בראון הושלם והושק למכירה בשנת 1991. בראון אמרה כי היא קיוותה למכור 100 שפתונים מידי חודש, אך היא מכרה 100 מהם כבר ביום הראשון.

לוגו בובי בראון
בובי בראון – לחצי לכניסה לעמוד המותג

ממש בדומה לקלרינס – למרות שהמותג זמין בסופר-פארם ובאתרים ישראלים, מצאתי שהזמנה מחו”ל היא הרבה יותר משתלמת. כמו שכבר כתבתי למעלה, האתר המומלץ עלי הוא לוק פנטסטיק:

One Comment on “ג’ל אייליינר Long-Wear של בובי בראון”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *