כך תבחרי סרום רטינול של דה אורדינרי + כל מה שאת צריכה לדעת

רטינול דה אורדינרי

טוב, אני מניחה שהמותג The Ordinary לא דורש הצגה, אבל לפני שנצלול לנבכי מגוון ההצעות השונות של סרום רטינול של דה אורדינרי, בכל זאת אסביר עליו במילה וחצי.

בגדול, מדובר על אחד המותגים הכי חדשניים בעולם טיפוח העור שראיתי בשנים האחרונות. לפני שהמותג הקנדי החדשני הזה פרץ לחיינו, הנגישות למוצרים זולים – אבל באמת זולים – באיכות גבוהה – אבל באמת גבוהה – הייתה בגדול לא קיימת, והיית חייבת להשקיע בסרום או קרם יוקרתי על מנת לדעת שהמרכיבים של המוצר מספיק איכותיים, ועל מנת לקבל תוצאות אפקטיביות.

וזו בדיוק הסיבה שבגללה הבאזז סביב מוצרי The Ordinary לא נרגע. המותג נוקט בגישה קלינית ומוכחת מדעית לטיפול בעור ומתמחה במוצרים שבדרך כלל בנויים על בסיס מרכיב מפתח בודד, מה שאומר שהם מניבים תוצאות סופר ממוקדות ואפקטיביות. והחלק הכי טוב? המחיר: למותג אין מוצר שעולה יותר מ-20 דולר, ורובם הגדול של המוצרים אפילו זולים מ-10 דולר. זה מגיע בעיקר בזכות ההתחייבות של המותג The Ordinary לשקיפות ופשטות, מה שאומר שהם לא מוסיפים “מרווח שיווקי” מוגזם על עלות המוצרים.

בכל מקרה, אני מניחה שהגעת לכאן כי את רוצה לשמוע על מגוון הרטינולים שהמותג דה אורדינרי מציע. אם בא לך להכיר עוד מוצרים שווים מהמגוון שלהם, מזמינה אותך לפוסט שכתבנו בנושא:

על המותג דה-אורדינרי ו-12 המוצרים שלהם שאנחנו הכי אוהבות

סרום רטינול דה אורדינרי

סרום רטינול של דה אורדינרי

אחד מהמוצרים הכי מצליחים בעת ההשקה הראשונית של The Ordinary היה סרום Advanced Retinol 2%, הידוע כיום בשם תחליב 2% Granactive Retinoid. האנטי אייג’ר הזה היה אהוב על כולם בזכות יכולתו לעדן ולרקם מחדש את העור. מאז, המותג קיבל המון משוב מהצרכנים והוסיף למגוון חמישה רטינואידים נוספים, בריכוזים ותמהילים שונים. משמעות הדבר היא כי אחת – בעלות כל סוגי העור, יחד עם משתמשות רטינול מתחילות או מתקדמות – יכולות למצוא את הריכוז האידיאלי שלהן.

מתרגשות? גם אנחנו. הנה כל הרשימה:

חשוב לדעת – לפחות בשנים האחרונות, המוצרים של The Ordinary נמצאים בחוסרי מלאי מטורפים. זו הסיבה שעבור כל סרום רטינול עליו דיברנו שמנו קישורים לכל האתרים שאנחנו מכירות שמוכרים אותו, כך שבמידה והמוצר לא במלאי באתר אחד, תוכלי לבדוק באחר. המחירים די דומים בכל מקום (וגם ככה מדובר על מותג זול).

תחליב רטינול Granactive Retinoid 2% Emulsion

תחליב הרטינול 2% Granactive הוא השם הנוכחי של סרום הרטינול המקורי של המותג ומציע את אותו קומפלקס רטינול מתקדם במרקם קרמי יותר. אותו Granactive Retinoid הוא פשוט סוג של חומצה רטינואית (החלק של הרטינול שמשנה את העור בפועל) המספקת את אותן התוצאות כמו רטינול רגיל, עם פחות גירוי.

“רטינואיד גרנאקטיבי הוא בן דוד חלש יותר של טרטינואין, מרכיב מרשם המשמש בדרך כלל לטיפול נגד אקנה וסימני הזדקנות”, אומר רופא העור דייוויד לורשר, המייסד של המותג Curology. “המוצר הזה עשוי להיות חלופה יעילה לרטינול ולרטינואידים פחות חזקים אחרים, וישנן עדויות המצביעות על כך שהוא עשוי להיות עדין יותר על העור”.

רטינול The Ordinary

חוזק: בינוני

גירוי לעור: ללא

איפה מוצאים? לוק פנטסטיק | פיל יוניק | Skin Store US

סרום רטינול Granactive Retinoid 2% in Squalane

אותו “סקוואלן” הוא חומר שומני וקליל, הנוצר בעור באופן טבעי, חסר צבע וריח ועשיר בנוגדי חמצון. יצור הסקוואלן בעור נועד כדי להגן מפני אובדן של לחות מהעור, והוא מסייע להגנה על הגוף, והעור בפרט, מפני רעלים סביבתיים.

ועל כן, הרטינואיד הגרנאקטיבי בריכוז 2% בתוספת סקוולאן הוא נוסחה קלה יותר מהתחליב. הוא עדיין עדין מספיק כדי לא לגרות את העור ומציע תאימות טובה יותר לשגרת טיפוח רב-שלבית. השתמשי בנוסחה הזו אם העור שלך נוטה להיות יותר בצד הרגיש, ושגרת הטיפוח שלך מורכבת יותר.

רטינול דה אורדינרי

חוזק: בינוני

גירוי לעור: ללא

איפה מוצאים? לוק פנטסטיק | קאלט ביוטי

Granactive Retinoid 5% in Squalane

תחליב הרטינול הזה דומה לאחד הקודם, רק עם ריכוז גבוה יותר של הרטינואיד הגרנאקטיבי. הוא יביא לתוצאות אפקטיביות עם גירוי מועט. אם האופציה בריכוז של ה-2% לא מספיקה עבורך, זוהי ההתקדמות האבעית לשלב הבא. כמו בכל הרטינואידים, יש להשתמש במוצר הזה רק בלילה, ולשלב עם קרם הגנה כדי למנוע נזק מקרני השמש. בנוסף, “שימוש ברטינול לפני השינה מאפשר להפיק את מירב היתרונות ממנו. שימוש בבוקר עשוי לגרום למולקולות הרטינואיד להתפרק מהר יותר ולכן להיות פחות יעילים”, ד”ר לורשר אמר.

סרום רטינול

חוזק: חזק

גירוי לעור: ללא או ממש מעט

איפה מוצאים? קאלט ביוטי | פיל יוניק | Skin Store US | לוק פנטסטיק

סרום רטינול Retinol 0.2% in Squalane

הרטינול 0.2% בסקוולאן מהווה נקודת כניסה מושלמת למי שחדשה במוצרי רטינול אך בעלת עמידות גבוהה לחומרים פעילים. הנוסחה מציעה רטינול (“טהור”) בריכוז של 0.2 אחוז המשולבת עם סקוולאן – נוגד חמצון טבעי שמתייבש מבלי להיות כבד על העור. השתמשי בו בכל לילה שני, אך אם מתרחש קילוף או גירוי בעור, שקלי לנסות את המוצרים הקודמים שהצגנו, הרטינואיד הגרנאקטיבי במקום.

דה אורדינרי רטינול

חוזק: חלש

גירוי לעור: בינוני

איפה מוצאים? קאלט ביוטי | לוק פנטסטיק | פיל יוניק

סרום רטינול Retinol 0.5% in Squalane

פה מדובר על אותה הפורמולה כמו בסעיף הקודם, רק בריכוז גבוה יותר (0.5% במקום 0.2%). אם את משתמשת ותיקה של רטינול והעור שלך “רגיל” לחומר – המוצר הזה יכול לעבוד עבורך.

סרום רטינול דה אורדינרי

חוזק: בינוני

גירוי לעור: גבוה

איפה מוצאים? קאלט ביוטי | פיל יוניק | SkinStore US | לוק פנטסטיק

סרום רטינול Retinol 1% in Squalane

האחרון במגוון של המותג, רטינול 1% בסקוולאן הוא מוצר המציע את הכמות הגבוהה ביותר של רטינול מעורב בסקוולאן, מה שהופך אותו לסופר יעיל. עם זאת, בעלות עור רגיש (או אפילו טיפה רגיש) צריכות להמשיך בזהירות. “סרום הרטינול ללא מרשם הטוב ביותר עבורך עשוי להיות תלוי בסוג העור שלך. לעור יבש, אני מציע לחפש מוצרים המועשרים בלחות ולא קומדוגניים”, אומר לורשר. “לעור שמן, אני מציע לחפש מוצרים קלילים”.

סרום רטינול דה אורדינרי

חוזק: גבוה

גירוי לעור: גבוה מאד

איפה מוצאים? קאלט ביוטי | SkinStore US | פיל יוניק

סרום רטינול של דה אורדינרי – מה עוד צריך לדעת?

דבר ראשון, אני ממש מקווה שהצלחנו לעשות לך קצת סדר בדברים. אם את רוצה עוד מידע, הנה עוד כמה אפשרויות מומלצות:

אתר The Ordinary – המותג עצמו מחזיק מדריך מקיף שמתאר את כל המוצרים שלהם ומסביר בדיוק מה אסור לערבב עם מה, מה מותג ומה סדר השימוש המומלץ. המדריך הוא באנגלית, ומשתמש במונחים קצת טכניים, אבל מאד שימושי. מוזמנת לבדוק אותו.

פוסטים שאנחנו כתבנו – אם בא לך להבין יותר לגבי המרכיב הזה שנקרא “רטינול”, את מוזמנת לקרוא את הפוסטים שכתבנו פה בעבר על רטינול לעור הפנים, או על מוצרים מומלצים לאנטי אייג’ינג, ומלחמה בקמטים במצח.

וכמובן, עוד מוצרים של דה אורדינרי שאנחנו ממליצות עליהם.

שאלי אותנו – כמו תמיד, נשמח לשמוע ממך ולנסות לעזור במידה ויש לך שאלות. את יכולה לעשות את זה פה בתגובות בעמוד או בעמוד הפייסבוק שלנו. שווה לעקוב אחרינו, בכל מקרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *