קונסילר מייבלין IAR – ספוג הפלא שמסתיר את הכל

קונסילר מייבלין

אני סנובית בכל מה שקשור לקונסילרים. וסנובית בכל מה שקשור למייק-אפ. ובתכלס, גם לגבי פריימרים וברונזרים. בעיקרון, אני תופסת תחת על כל מה שקשור למוצרי בסיס. אני אשתמש במסקרות, שפתונים וצלליות זולות – ע”ע הסקירה שלי על וואו קוסמטיקס – אבל אם זה אמור לשפר את מצב העור שלי, אני תמיד הולכת על הדברים היקרים. כן, אני יודעת, זה קצת מתנשא, אבל כמו שחלק מהאנשים אוהבים להשקיע בבגדים ברמה גבוהה, או אוכל יקר – אני אוהבת להשקיע בעור שלי. וזה אחת הסיבות שלקח לי כל כך הרבה זמן לנסות את קונסילר מייבלין IAR. האמת, בכל לא הכרתי אותו עד 2018, השנה שבה מייבלין הרחיבה את מספר הגוונים. וגם אז, כנראה שזה היה בטעות, עם איזו דוגמית שקיבלתי או אצל חברה. אבל אני חייבת להודות בטעות – פספסתי.

אז על מה מדובר? קונסילר נוזלי מבית מייבלין הנפלא המגיע ב-12 גוונים שונים (כולל גוון ה-“מנטרל” וגוון ה-“מתקן”, אבל עוד נגיע אליהם). הפורמולה הנוזלית הזו מכילה פיגמנטים חזקים מאד, אך יחד עם זאת מצליחה לשמור על מרקם דק במיוחד. לפחות במקרה שלי, היא כיסתה לחלוטין את העיגולים הכהים מתחת לעיניים, את הצלליות הקטנות בפינות הפנימיות, ואפילו אדמומיות על האף והלחיים – וכל זה בלי המרקם ה-“עוגתי” שבדרך כלל נוצר עם קונסילרים אחרי – מה שיצר תחושה מאד טבעית ואפילו זוהרת. ומכיוון שהוא כל כך קליל, תהליך המריחה והערבוב על העור הוא ממש פשוט, ואינו מצריך מאמץ רב: פשוט מסובבים את החלק העליון של המוצר כדי לדחוף את הפיגמנט כלפי מעלה והחוצה (כמו מקלות דבק של פעם, למי שזקנה כמוני). למוצר קצה ספוגי הענקי שעוזר במריחה, ומספיק קליק אחד או שניים על מנת להוציא מספיק חומר. לאחר ששמים את החומר על העור באמצעות הספוג, מערבבים ומורחים עם האצבע. סופר פשוט ונוח.

מריחת קונסילר מייבלין
ככה נו

אבל כשמדברים על קונסילר מייבלין IAR, אי אפשר לדלג על הדבר שאני הכי אוהבת בו: המראה הסופי על העור. הוא לא מט או זוהר, אבל יש בו קצת ברק. כשהוא מתייבש, הוא לא נראה אבקני על גבי העור או מצטבר בקווים עדינים של הפנים. זה, בשילוב עם הטכנולוגיה שמנטרלת צל ומסתירה אדמומיות שמייבלין הכניסו לפורמולה, גורם לאיזור שמתחת לעיניים להיראות בהיר, חלק ורענן. מעבר לנראות, הפורמולה מכילה גם מרכיבים כמו גוג’י ברי והלוקסיל שעוזרים בשיפור מצב העור לטווח ארוך (מצד שני, נכון שהמרכיבים האלה הם תוספת מבורכת, אבל לא הייתי מוותרת על קרם העיניים כל כך מהר).

חשוב לציין – אני לא היחידה שאובססיבית לגבי קונסילר מייבלין Instant Age Rewind. דבר ראשון, נילסן – החברה שמודדת וסוקרת את נתוני שוק הביוטי העולמי – הכתירה אותה כקונסילר מספר אחת בקטגוריות האיפור העממית והיוקרתית יחד, בהתבסס על נתוני המכירות של השנים 2017 ו-2018.

שנית, לא מעט מאפרים מקצועיים הם מעריצים של המוצר הזה. “אני משתמשת בקונסילר הזה באופן קבוע על ג’יג’י חדיד, אבל רק לצורך שיפור מצב העור, במקום מייק-אפ”, אומרת המאפשרת הראשית של מייבלין, ארין פרסונס. “הצלחתי לכסות פגמים וכתמים כהים באמצעות שני גוונים שונים”, היא מספרת, “גוון ה-‘מנטרל’ מושלם להבהרת העיניים התחתונות, ועליו הוספתי גוון המתאים לגוון העור לשימוש על שאר הפנים”.

בהקשר הזה, פרסונס מתארת שימוש נפוץ נוסף של המוצר – בהתאם לסוג העור שלך, את יכולה להשתמש בקונסילר הזה גם במקום מייק-אפ.

קונסילר מייבלין IAR – איפה מוצאים?

אז דבר ראשון, לשם שינוי המוצר נמכר ברשתות הפארם בארץ, במחיר של כ-45 שקלים ליחידה. וזה אחלה פתרון, ומחיר באמת נגיש. אבל כמו תמיד, יש צד שני – באונליין אפשר למצוא בזול יותר. איפה?

ב-Look Fantastic אפשר למצוא מארז של שלושה בפחות מ-90 ש”ח, וזה אומר פחות מ-30 ש”ח ליחידה. וזה עוד לפני הדריך שלנו להנחות וטיפים לקניות בלוק פנטסטיק. סופר משתלם.

קונסליר מייבלין בשלישיה
שלישיה זה תמיד נחמד לא? לחצי לכניסה לעמוד המוצר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *