קרם הפלא 8 השעות של אליזבת ארדן – נס פח השמן?

אליזבת ארדן

מוצרים רב תכליתיים הם תמיד סימן שאלה – האם הם באמת יכולים לעשות הכל או שהם בעצם לא עושים כלום? האם לא כדאי לבחור מוצר ספציפי שעונה על צורך אחד באופן מצוין מאשר מוצר שעונה על הרבה צרכים, אבל לא מאה אחוז? לפחות בהקשר של קרם הפלא 8 השעות של אליזבת ארדן (Eight Hour Cream Skin Protectant) – התשובה לשאלה הזו ברורה – זה מוצר שיהיה תוספת חשובה לכל תיק.

הרומן שלי עם קרם הפלא 8 השעות התחיל בחופשה בה הייתי לפני כמה שנים. כמה ימים אינטנסיביים של בטן-גב בשמש גרמו לשפתיים שלי להיסדק בצורה ממש לא נעימה, ולכי תחפשי איפה מוכרים לובלו באמצע העולם השלישי. למזלי, לחברה היה את הקרם הגיבור הזה בתיק, ומאז שהציל אותי אני זוכרת לו חסד. בקיץ אני משתמשת בו על העור במידה ואני נשרפת בשמש, ובחורף הוא עובד מצויין בתור קרם ידיים, מרפקים וכל עור יבש אחר.

קרם הפלא 8 השעות של אליזבת ארדן
קרם הפלא 8 השעות של אליזבת ארדן – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

על קרם הפלא 8 שעות של אליזבת ארדן

אם לצטט גדולים ממני, המוצר הזה הוא לא הגיבור שאנחנו רוצות, אלא הגיבור שאנחנו צריכות. מדובר על קרם שעוזר להרגעה, שחזור וריכוך עור יבש או מגורה. הוא עוזר בהקלה זמנית לשפתיים סדוקות ומרכך את העור היבש על הברכיים, כפות הרגליים והידיים. הקרם נבדק דרמטולוגית וקלינית לכל סוגי האלרגנים, מתאים לכל סוגי העור, וקיים בגרסה חסרת ריח, למי שמעדיפה.

נכון, יש הרבה מוצרים דומים לבחור מהם, אבל פה מדובר על מוצר שנוצר לראשונה על ידי אליזבת ארדן בכבודה ובעצמה לפני 88 שנים, ומאז ממשיך ברשימת רבי המכר המובילה ברחבי העולם. למעשה, לדברי המותג, ברחבי העולם נמכר מוצר כזה אחד בכל דקה. אחת הסיבות לכך זו כנראה רשימת המרכיבים האפקטיבית שלו: נפט (כן כן), חומצת בטא ו-ויטמין אי.

לפי האגדה, אליזבת ארדן קראה למוצר בשמו אחרי שאחת הלקוחות שלה השתמשה בקרם על הברך של בנה, שנפצע במשחק (בייסבול כנראה, בכל זאת האגדה מתרחשבת באמריקה). לאחר שמונה שעות הפצע נרפא באורח פלא – מה שנתן לקרם בצבע אפרסק הזה את יוקרתו.

איפה מוצאים?

את המוצר מצאתי בסופרפארם במחיר של 199 ש”ח לקרם של 50 מ”ל. אני מניחה שהמחיר די דומה בכל רשתות הפארם.

אם את קוראת פה קצת באתר את יודעת כמה אני אוהבת קניות אונליין, ואיך כמעט בכל השוואה אנחנו מגלות שהמחירים באתרים בחו”ל הרבה יותר זולים מאשר בארץ… אבל הפעם אפילו אני הייתי בהלם!

בסטרוברינט אותו מוצר נמכר ב-66 ש”ח ומשלוח חינם (!!!)

זה משהו כמו 70% פחות..

גם ב-Look Fantastic מצאתי מחיר הרבה יותר זול (אם כי תלוי במבצעים).

בקיצור – אין לי מילים. פראיירית מי שקונה בארץ.

כניסה לעמוד המוצר בסטרוברינט | כניסה לעמוד המוצר ב-Look Fantastic

אליזבת ארדן

אליזבת ארדן – קצת על המותג

אליזבת ארדן נולדה בשם פלורנס נייטינגייל גרהאם והייתה יוצרת בעלת חזון בתעשיית היופי. בשנת 1910 פתחה את מכון היופי שלה בשדרה החמישית בניו יורק ועל הדלת האדומה של הסלון כתבה: “אליזבת ארדן – תרבות היופי”.  היא נתפסת כראשונה שהציגה את “המראה המושלם” כאשר חשפה והכירה את איפור העיניים לאישה האמריקאית (בערך באותה התקופה בה מייבלין הציגה לעולם את המסקרה).

“קרם הפלא 8 השעות של אליזבת ארדן” המיתולוגי הושק על ידה בשנת 1934 לטיפול בכל הפגמים בעור והפך להיות המוצר הנמכר ביותר של המותג מזה למעלה מ-70 שנה. הקרם משמש באופן קבוע דוגמניות, שחקנים, מאפרים וסלבריטאים. בעקבות ההצלחה, המשיכה אליזבת ארדן להרחיב את מגוון מוצרי הטיפוח, בפיתוח פטנטים חדשניים וקרמים מהפכניים, בראשם סדרת קפסולות הסרמידים – השקה הנחשבת לפריצת דרך מהפכנית בתחום טיפוח העור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *