מה לקחת בתיק למטוס? מוצרי הטיפוח שאני לא עולה לטיסה בלעדיהם

דיילת

אתחיל את הפוסט הזה באמירה הבאה: זה שאת עולה לטיסה זו לא סיבה לשים את הטרנינג עם פירורי הבמבה, לגלגל את השיער ולהזניח את שגרת הטיפוח שלך באופן טוטאלי.

נכון נכון, את הכי יפה שנוח לך, בואי נזרום עם ה-wishful thinking הזה. אבל דווקא באוויר היבש והדחוס של טיסה יש את הסכנה הגדולה ביותר לעור, ולכן אני משתדלת להקדים תרופה ולהקפיד על שגרת טיפוח. מצד שני, המקום בתיק מוגבל, ולכן אמליץ על שלושה מוצרים בלבד, עליהם אני לא אוותר בשום מצב.

מגבוני Innisfree Moisturizing Cleansing Wipes With Olive

אם הייתי צריכה לבחור מוצר אחד בלבד שיענה על השאלה “מה לקחת בתיק למטוס”, כנראה שחבילת מגבונים לניקוי פנים הייתה העדיפות הראשונה. תכלס, כמעט כל מותג יעשה פה את העבודה, אבל ההעדפה האישית שלי (שגיליתי במקרה) היא של מותג קוריאני בשם Innisfree, אשר מייצר מגבונים המועשרים בויטמינים ואנטי-אוקסידנים המופקים מתמציות שמן זית.

מבחינתי יש להם שני יתרונות בולטים למול ניקויים אחרים, שהופכים אותן למושלמים לטיסה: הראשון, הם סופר נוחים לטיסות, נסיעות ודומיהן מכיוון שלא צריך שום דבר מעבר למגבון על מנת להוריד את האיפור או לנקות את הפנים – זאת אומרת שאין צורך לשטוף את הפנים במים לאחר השימוש. היתרון השני, המגבונים מועשרים במלא ויטמינים כמו שאמרתי ולכן מעבר לניקוי הפנים הם ממש מוסיפים לחות לעור, שזה ממש קריטי לעור שלנו במהלך הטיסה.

Innisfree Olive Real Cleansing Tissue
Innisfree Olive Real Cleansing Tissue

ניקוי ידיים Byredo Vetyver Rinse-Free Hand Wash

אני לא צריכה להרחיב למה מטוסים הם מגעילים, כן?

מעבר לזה שכמעט בכל דבר שאנחנו נוגעים במטוס נגעו עשרות אנשים אחרים לפנינו, לא מזמן הייתי בטיסה והאנשים במושב מאחורי הורידו נעליים וישבו פאקינג יחפים. ואם זה דבר שיכול לקרות בחברה מתורבתת באמת שאנחנו צריכות להיות מוכנות לגרוע מכל. מצד שני, יש גבול כמה אפשר לקום במהלך הטיסה וללכת לשטוף ידיים, ולכן המוצר הזה הוא ממש Must מבחינתי.

זהו מוצר Hand Wash עם פורמולה יחסית בסיסית (ודומה לאלכו-ג’ל שנמכר בכל מקום) של עיסה ג’לית שמתמוססת ברגע שמשפשפים את הידיים אחת עם השניה. ההבדל למול מוצרים אחרים הוא ביוקרה: אם בדרך כלל הריח שנשאר לאחר השימוש במוצר הוא ריח שמזכיר את קופת חולים, במקרה הזה הידיים מריחות כאילו הרגע החזקנו מוצר עור משובח שהשאיר עלינו ארומה של יוקרה.

Byredo Vetyver Rinse-Free Hand Wash

כניסה לעמוד המוצר באמזון

קרם ידיים – Kiehl’s Ultimate Strength Hand Salve

את המותג קילס אני לא חושב שאני צריכה להציג. המותג שפעם היה מוכר רק במדינת ניו יורק והיה נראה בארץ רק אצל יודעי דבר הפך בשנים האחרונות למותג חובה בכל בית, עם מספר חנויות שנפתחו בישראל (אני מכירה בדיזינגוף סנטר ובקניון רמת אביב). קרם הידיים הזה הוא אחד המוצרים הנמכרים של המותג בעולם, ובצדק: למרות שהוא כבד ומלא, נספג במהירות מסחררת כך שהידיים לא נשארות שומניות כמו שקורה לפעמים עם מוצרים פחות טובים. והדבר הכי טוב? הוא מגיע בבקבוק של 75 מ”ל המושלם לנסיעה.

Kiehl’s Ultimate Strength Hand Salve
Kiehl’s Ultimate Strength Hand Salve

אז מה לקחת בתיק למטוס שלך? אשמח לשמוע עוד המלצות בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *