בושם קנזו פלאוור – KENZO FLOWER

בושם קנזו פלאוור

כשאנחנו מדברים על הקלאסיקות והסמלים המודרניים של עולם הבישום, אנו מתייחסים לא פעם לאותם ניחוחות מפורסמים. אז היום, הגיע הזמן להתייחס לאחד נוסף – בושם קנזו פלאוור – ניחוח שהוא אחד האהובים ביותר ברחבי העולם במשך כבר כמעט 20 שנה.

בושם קנזו פלאוור הוא דוגמה לבושם קאלסי אבל יחד עם זאת ייחודי, שלא יושב על איזו נישה נידחת עם תווים נדירים, ומנגד לא איזו קלאסיקה נערצת מראשית המאה העשרים. הניחוח המפורסם נוצר לראשונה על ידי הבשם אלברטו מורייו מבית KENZO, ומאז שהושק בשנת 2000 הוא ממשיך להישאר בראש רשימת רבי המכר בעולם, יחד עם פלאים כמו שאנל 5, דיור ג”אדור, שאנל קוקו מדמואזל, תיירי מוגלר אנג’ל ו- CK One.

Flower הוא דוגמה יפהפיה לצורה בה אפשר לשלב ניחוח דומיננטי ועוצמה מתמשכת יחד עם ניחוח עדין ומדויק. למעשה, לאורך כל שלבי היום, הניחוח הזה של קנזו שומר על איכות ותווים מדוייקים שלא בהכרח הייתי מצפה מבושם פרחוני, שבדרך כלל נוטים להיות מתקתקים יתר על המידה.

בושם קנזו פלאוור
הבושם. לחצי לכניסה לעמוד המוצר

אם הייתי צריכה להכניס את בושם קנזו פלאוור לקטגוריה מסויימת, הוא מאד מזכיר לי את הקו של הבושם L’Heure Bleue המלכותי של גרליין, או פרדיסו של קוואלי – לשניהם ניחוח דומה עם נגיעות אניס, תווי פרחים ובלסמי. מבלי להריח כמו פריחה ספציפית או מעין זר פרחים, הניחוח הזה יוצר דימוי של פרח באמצעות ניחוחות מבודדים שנמצאים בהרמוניה בתוך קומפוזיציה שלמה ונעימה. הבולט מבין הניואנסים הללו הוא חום אבקתי המייצג את ניחוחות הפרחים המפוארים על בסיס אבקה ששלטו בנוף הבשמים המודרני במשך למעלה ממאה שנה. מנגד, קנזו משלב גם נגיעה מודרנית עם תווי שקדים, וניל ומאסק שמוסיפים גימור המדמה עלי כותרת בשרניים ומתוקים, והופכים את הבושם הזה לקלאסיקה המודרנית שהוא.

עם השילוב הבלתי אפשרי הזה, בושם קנזו פלאוור מייצג פרח מופשט שאינו קיים במציאות. פרח הפנטזיה הזה מיוצג על ידי הפרג, פרח חסר ריח שמעטר את הבקבוק המהמם של הבושם הזה בשלבים שונים של פריחה, בהתאם בגודל הבקבוק.

בושם קנזו
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

אם הייתי צריכה לסכם את בושם קנזו פלאוור – מדובר על ניחוח ממש מנחם, בלי להיות חם וכבד מדי. זה סוג הניחוחות שמביאים אדם לדחוף את הפנים לתוך סוודר חם בחורף. זהו בושם פשוט במיטבו, היוצר דימוי של משהו פנטסטי – פרח אשר יקבל צורה וניחוח שונה לכל אדם הלובש אותו, וכזה אשר יפרח על עורן של נשים יפות לעוד אלף שנים.

איפה מוצאים? אז למרות שלא מזמן עשיתי את הסקר הגדול לגבי קניית בושם באינטרנט – והמנצח הגדול היו דווקא וואלה שופס, את הבושם הזה דווקא מצאתי במחיר הכי טוב ב-FeelUnique –

One Comment on “בושם קנזו פלאוור – KENZO FLOWER”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *