אליאן ממליצה: בשמים במחירים מוזלים – עד 200 שקלים

בשמים במחיר מוזל

היי נסיכות. היום אני נותנת את הבמה לאליאן, שמתפעלת ערוץ יוטיוב מהמם בו היא סוקרת בשמים ותדבר איתנו היום על חמישה בשמים במחירים מוזלים (עד 200 ש”ח לאחד) שהיא אוהבת. בסוף הפוסט עוד מידע עליה ועל הערוץ שלה.

לאורך כל ההיסטוריה, עולם הבשמים עבר גלגולים רבים. בשמים הם הרבה מעבר לריח. הם בגד בעיניי, לכל דבר. הם צורת ביטוי, חופש, יש להם אמירה, הם מעבירים מסר. יש להם יכולת להשפיע על מצב רוחנו, לטובה, או לרעה, ויש להם חלק בלתי נפרד בחיי היום יום שלנו, אפילו שאנחנו לא תמיד מודעים לכך. 

בתעשיית  הבישום יש מניפה רחבה של סוגים ואיכויות שונות של  בשמים. בשמיי יוקרה, נישה, בשמיי מעצבים, ועוד. זה נכון שיש המון בשמים נהדרים שמריחים נפלא אבל לצערנו הם עולים כסף רב, ולא כולם יכולים להרשות לעצמם, להשקיע ב”מותרות” שכאלו. לכן, החלטתי לצלם סרטון של בשמים במחירים מוזלים שניתן למצוא במחיר של עד 200 שקלים. אין לי ספק בכלל, שאפשר להריח נהדר ולגרוף מחמאות, גם בלי לעשות חור בכיס. בעיניי, עצם זה שבושם יקר, זה לאו דווקא אומר עליו שהוא מוצלח. לצורך העניין, מחצית מהבשמים המועדפים עליי עולים פחות מ-300 שקלים.  

היום ישנם בשמים רבים שהם מצוינים ומריחים מעולה, ושמחירם נוח לכל כיס.  בסרטון אני אמליץ על חמישה בשמים במחירים מוזלים שאני באופן אישי נורא אוהבת. כמובן שיש עוד המון, שאדבר עליהם בהמשך.

בשמים מומלצים עד 200 ש”ח

תקציר של הבשמים המוצגים בסרטון:

בושם מומלץ מס’ 1 – רוברטו קוואלי פרדיסו

בושם רוברטו קוואלי פרדיסו

אם את אישה שאוהבת להיות בולטת ונוכחת לכל מקום שאת הולכת, אז בושם רוברטו קוואלי פרדיסו הוא לחלוטין בשבילך. בושם מאד עוצמתי ודומיננטי, בעל ניחוח פרחוני, הדרי, עם בסיס עצי. אני ללא ספק יכולה לומר שהריח של הבושם הזה אינו דומה לאף ריח שהרחתי קודם לכן. מבחינת עמידות, פשוט ואו. עליי הוא מחזיק לפחות שש עד שמונה שעות. בקיצור, שווה מאד ללכת ולהריח אותו. (ממליצה לנסות על הגוף, מכיוון שהוא מאד דומיננטי).

מחיר הכי משתלם160 ש”ח ב-Look Fantastic

בושם מומלץ מס’ 2 – CK one Red for her by Calvin Klein

בושם CK

הבושם הזה הוא סיפור אהבה מניחוח ראשון, ודווקא כשעבדתי במקסיקו בעגלות (כן.. סיפור ארוך!) והייתה לי לקוחה שהשתמשה בבושם הזה, פשוט נדלקתי על הריח ורצתי לקנות אותו. מדובר במהדורה מוגבלת של הבושם סי קיי, הידוע והמוכר. ריח מרענן וכיפי של אבטיח, חוף ים, שמיים, וכל מה שקשור לגן עדן קייצי אחד גדול. אין לי יותר מדיי מה להגיד על הבושם הזה חוץ מזה שהוא פשוט מרענן בטירוף, ושכל פעם מחדש אני רוכשת אותו (לצערי רק מחנויות אינטרנטיות בחו”ל) מומלץ ביותר!

מחיר הכי משתלם100 ש”ח ב-StrawberryNet

בושם מומלץ מס’ 3 – Paco by Paco Rabanne

בושם PACO

מדובר כאן בבושם שמלווה אותי כל חיי, מאז שאני זוכרת את עצמי. אימא שלי משתמשת בבושם הזה עד היום, מה שגרם לי להיקשר ולהתאהב בבושם עוד לפניי המון שנים. הבושם הוא מתאים גם לנשים וגם לגברים, בעל ריח רענן לימוני ועצי, שפשוט נותן הרגשה נקייה וכיפית, ממש כמו אחריי מקלחת. בושם שגורף מחמאות רבות, ופשוט משמח אותי בכל עת. ניתן להשיג אותו בחנויות אינטרנטיות בארץ ובחו”ל, כי הפסיקו למכור אותו ברשתות הפארם (לצערי הרב מאד, לא ברור לי למה).

מחיר הכי משתלם 115 ש”ח ב-StrawberryNet

בושם מומלץ מס’ 4 – L’imperatrice by Dolce & Gabanna

בושם דולצ'ה וגבאנה

תדמייני את עצמך יושבת על החוף, מחזיקה ביד אחת קוקטייל אבטיח מרענן, וביד השנייה מגש פירות צונן. אז בדיוק ככה הבושם הזה מרגיש. הוא פשוט חגיגה טרופית בעיניי. כאשר מרססים אותו, הריח הראשוני שלו הוא קיווי, ופלפל וורוד (שנותן לו קיק מעניין בטירוף) ולאחר כמה דקות, מתחילים להריח פירות טרופיים כמו אבטיח, גויאבה, ועוד. בושם שפשוט מרומם את מצב הרוח, ופשוט אידאלי לקיץ. חיסרון אחד, הוא לא מאד עמיד. אבל יחסית למחיר שמשלמים עליו, התמורה שלו נהדרת בעיני.

מחיר הכי משתלם200 ש”ח ב-StrawberryNet

בושם מומלץ מס’ 5 – Tommy girl by Tommy Hilfiger

בושם טומי הילפיגר

בושם נעוריי, שמשאיר אחריו הרבה זיכרונות יפים ומתוקים. עם טאצ’ חמצמץ ופירותי, ונגיעות של מנטה שנותנות ניחוח מיוחד וססגוני, תווי בסיס של עץ ועור, שכל אלה ביחד הופכים את הבושם לחגיגה נעימה ומרעננת של ריחות, שפשוט מתאימה לכל גיל, מנערות ועד למבוגרות. פשוט בושם שעושה את העבודה, וגם הוא נותן לפי דעתי אחלה של תמורה, למחיר שלו.

מחיר הכי משתלם151 ש”ח ב-StrawberryNet

לחצי לכניסה לערוץ

וכמה מילים עלי

אני אליאן, וולוגרית וחובבת בשמים מושבעת, מגיל מאד צעיר. תמיד העסיק אותי עולם הבשמים והריחות, ובכל הזדמנות שהייתה לי, רכשתי עוד ועוד בשמים, והמשכתי לחקור ולהתנסות בעולם הזה, בעצם עד היום. החלטתי לקחת את האהבה שלי קדימה ולפתוח ערוץ ביוטיוב שם אוכל לדבר על כל מה שקשור לעולם המופלא של הריחות והבישום. אני מזמינה אותכן להצטרף לערוץ שלי ולעקוב אחר סקירות, ביקורות, דעות, ועוד המון הפתעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *