בושם רוברטו קוואלי פרדיסו – Roberto Cavalli Paradiso

רוברטו קוואלי פרדיסו

היי בנות! אני ממשיכה את סקירת הבשמים שלי, והיום תורו של אחד האהובים עלי – בושם רוברטו קוואלי פרדיסו. אז נתחיל.

רוברטו קוואלי פרדיסו
הבושם

רוברטו קוואלי הוא מעצב אופנה איטלקי אשר עשה את פרסומו (והונו) הראשוני כשהמציא פטנט מהפכני להדפסה על עור. הוא השתמש בטכניקות האלו בפריז והחל לקבל הזמנות רבות מבתי אופנה ידועים כמו הרמס ופייר קרדן. בגיל 30 השיק את הקולקציה הראשונה שנשאה את שמו אשר הוצגה בפריז ובפירנצה.

ב-1972 פתח את הבוטיק הראשון שלו, ומאז התרחב לחנויות רבות נוספות ברחבי אירופה. כיום עיצוביו נמכרים ביותר מ-50 מדינות.

בתחילת שנות ה-2000 התרחב ויצר את קו הבישום המצליח שלו, ואף פתח בית קפה וייצר מותג וודקה על שמו.

רוברטו קוואלי
רוברטו קוואלי. גבר נאה בסה”כ הייתי אומרת

בושם רוברטו קוואלי פרדיסו

רוברטו קוואלי פרדיסו הוא ניחוח מרומם ומעורר אשר מקרין התלהבות ואושר. כשהוא מהדהד חושניות ופיתוי, הוא מעודד אותנו לנצל את הרגע וליהנות באופן מלא מהנאות גן העדן הארצי הזה. ‘פרדיסו’ של רוברטו קוואלי היא אישה אשר משדרת קסם, שמחה ובהירות. אישה אופטימית ובעלת ראיה ורודה, אשר מבינה שסגנון וזוהר הם יותר מפוזה רגעית, אלא דרך חיים אמיתית.

הניחוח

בניגוד ללנקום אידול, למשל, לא מדובר בהשקה חדשה ונוצצת, אלא בבושם שקיים בשוק כבר המון זמן. רוברטו קוואלי פרדיסו הנו בושם קיצי בעל ניחוח מושק פרחוני, עצי לנשים. הפרדיסו בעל תווים עליונים של הדרים, מנדרינה ותפוז. תו האמצע הנו יסמין ותוויי הבסיס של עץ האורן, הברוש וזרי דפנה.

כאשר שמים אותו פעם ראשונה, הבושם מניב ניחוח חזק של יסמין עם נגיעות עציות. ברגע שהוא מתנדף קצת, הניחוחות הפירותיים באים יותר לידי ביטוי ומשאירים אותנו עם ניחוח מתקתק, המתאים במיוחד לתקופות הקיץ והאביב.

הבקבוק

הבושם מגיע בבקבוק קריסטל מהודר עם פקק גדול בצורת יהלום. גם בלי קשר לבושם, הבקבוק מהמם לכשעצמו, עם שילוב יפה בין לוק וינטאג’ שמזכיר את בקבוקי הבושם של לפני מאה שנה, יחד עם נגיעות מודרניות. כשאני קמה בבוקר ומסתכלת על מדף הבשמים שלי, אין ספק שהבקבוק המהמם הזה גונב את עיקר תשומת הלב.

בושם רוברטו קוואלי פרדיסו
הלוק – מהמם

מחירים

הבושם נמכר ב-62 דולר ל-30 מ”ל בדיוטי פרי. בארץ אפשר למצוא אותו בסופרפארם וברשת אפריל.

בהזמנה מחו”ל אפשר למצוא במחירים הרבה יותר זולים – בערך 160 ש”ח ל-30 מ”ל ב-Lookfantastic. הם לא תמיד שולחים בישום לארץ – היו פעמים שהצלחתי להזמין ופעמים אחרות שלא.

רוצה לקרוא על בשמים נוספים? אולי תאהבי את בושם נרסיסו או בושם קלואה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *