איב סאן לורן ליברה (Yves Saint Laurent Libre): לחופש יש בושם

דואה ליפה YSL

השקה חדשה ומעניינת שמגיעה אלינו בימים הקרובים היא של איב סאן לורן ליברה, הבושם החדש לנשים מבית YSL. עוד לא יצא לי להתנסות בו, אבל הוא נראה סופר מעניין, גם בגלל הפנים החדשות שעומדות בפרונט של ההשקה הזו: הזמרת & יוצרת דואה ליפה.

הניחוח

בושם ליברה הוא ניחוח החופש החדש, בושם שהוא הצהרה של אלו החיות רק לפי הכללים שלהן. הוא ממציא מחדש את הניחוח הפרחוני על ידי שילוב בין לבנדר צרפתי לחושניות של פריחת התפוז המרוקאית, לקבלת מיזוג ייחודי, המשלים תו נועז של מוסק.

הניחוח משחק על הקו הדק שבין קטגוריית הניחוחות הגבריים המסורתית, עם נגיעות כבדות של לבנדר ועץ אלון אדמתי, לקטגוריה הנשית. יש בו ריכוז גבוה של פריחת התפוז המרוקאית ותו ניחוח שהוא סימן רשום ובלעדי של איב סאן לורן הנקרא בשם המהמם – wait for it – דיווה לבנדר, המבודד את האלמנטים הטריים ביותר של הפרח הסגול הארומטי.

Libre פותח על ידי אן פליפו וקרלוס בן נעים. תווים נוספים כוללים מנדרינה, נרולי, ענבר ו-וניל.

ליברה איב סאן לורן
ליברה מבית איב סאן לורן

הבקבוק

ליברה (מילולית – חופש) הוא חגיגה של חופש: ניחוח לאלו שעושות מה שבא להן ומעיזות להיות בדיוק מי שהן. הבקבוק הוא הצהרה יוקרתית ומורכב מפקק שחור לא סימטרי, כמו שמלת אופנה עילית, שרשרת זהב המקיפה את הצוואר ומזכירה את תיקי איב סאן לורן האייקוניים, וכמובן לוגו הזהב המפורסם והבלתי נשכח שמקיף את הבסיס.

בקבוק איב סאן לורן ליברה
הבקבוק

הפנים – דואה ליפה

בשמי איב סאן לורן הם חלק מהמותגים של חברת לוריאל, ואם יש משהו שלוריאל טובה בו זה בחירת פרזנטוריות שפוגעות בול מבחינת מיתוג ואמירה. כמו שהם הפציצו עם הגיוס של זנדאיה לבושם לנקום אידול, גם פה הם בחרו באישה שהיא סמל לפמיניזם וחופש, כאשר גם הדואליות בין נשיות לגבריות הוא משהו שהזמרת מתחברת אליו.

למי שלא מכירה את דואה ליפה, מספיק לשמוע שלוש שניות מהשיר שלה New Rules בשביל להיזכר כמה הוא חרך כל מקום אפשרי מאז שיצא וצבר מעל למיליארד (!) השמעות בספוטיפיי בסתיו האחרון. למרות ההצלחה הפנומנלית, הזמרת הצליחה להרחיק את עצמה מדמות הדיווה כאשר היא מפציצה לוק טבעי ומאד מצומצם מבחינת איפור – בדיוק הגמישות והחופש שאיב סאן לורן ליברה מנסה לשדר.

View this post on Instagram

❤️ @francescabrazzo

A post shared by Dua Lipa (@dualipa) on

וכמובן שגם בפרסומת היא ממשיכה עם הלוק היוניסקסי המהמם הזה:

איפה משיגים

בארץ נמכר ברשת אפריל בכ-280 ש”ח ל-50 מ”ל, או 390 ש”ח ל-90 מ”ל.

הזמנה מחו”ל בדרך כלל מאפשרת למצוא מחירים הרבה יותר זולים – במקרה הזה Lookfantastic מציעים את הבושם באותו מחיר פחות או יותר, אבל נכון לרגע כתיבת הפוסט הם מציעים 20% הנחה ל-250 המזמינים הראשונים, ומוסיפים משלוח חינם ומסקרה במתנה. אני כבר הזמנתי!

וזהו להיום. כרגיל, אשמח לשמוע מכן, זה ממש פה למטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *