וויקנד אורבני במלון ישרוטל טאואר תל אביב

ישרוטל טאואר

היי יפות שלי! הפעם אני רוצה לספר לכן על סוף שבוע יומולודת שהעברתי עם שתיים מחברותי הטובות בתל אביב – סדנת מיקסולוגיה וקוקטיילים על הגג, לינה במלון ישרוטל טאואר החמוד וטיול רגלי באטרקציות שרק תל אביב יודעת להציע. אבל נתחיל בסדר כרונולוגי.

הכל התחיל עם רעיון מאד פשוט: לחוות את תל אביב כמו תיירת.

הרי בסופו של דבר כולנו גרות באיזור המרכז. תל אביב נמצאת במרחק נסיעה מאיתנו, ולכן תמיד הסתכלתי בצורה קצת מוזרה על האנשים שבוחרים לעשות מה שהגדרתי כ-“נופש ללא נופש”. הרי איזה מין נופש זה אם אתה במרחק גט טקסי מהבית?

מצד שני, ככל שחשבתי על הרעיון הוא הלך ונעשה מושך יותר. הרי כשאת מקומית, את מתבאסת על הפקקים, על זה שאין חנייה, על המחירים הגבוהים ועל הצפיפות בכל מקום. מנגד, כשאת תיירת – את חיה את הרגע ונהנית מכל דקה. ולכן הלכנו על זה – עשינו לילה בתל אביב!

סדנת מיקסולוגיה
באנו להרים

בלילה – סדנת מיקסולוגיה

הסיבה שלשמה התכנסנו היא כדי לחגוג. וכבודו של סבב ה-“פאב-סלפי-סטורי-סטורי סרטון-אבולעפיה בעיר” במקומו מונח, הפעם רצינו משהו קצת שונה. ומתאים לגילנו. ולכן הלכנו על סדנת מיקסולוגיה מגניבה שנעשית על גג מלון מלודי בזמן השקיעה. אם את אוהבת קוקטיילים ובא לך ללמוד איך להכין אותם, סדנת הקוקטיילים המיוחדת הזו היא בדיוק בשבילך.

הסדנה הזו בדרך כלל מכילה בין 6 ל-12 אנשים, כך שההדרכה היא די אינטימית וצמודה. במהלך הערב צוות המיקסולוגים החמוד ילמד אותך ואת חברותייך הנסיכות איך להכין מספר קוקטיילים מיוחדים, ודרכם תלמדו על סוגי האלכוהול שונים והשימוש בהם. מיותר לציין שמדובר על ערב מצחיק, מלא באלכוהול, נשנושים וברמנים חתיכים. יותר מזה אני לא רוצה לפרט, גם כי כל הפירוט נמצא בעמוד של הפעילות ב-Funzing וגם כי אני לא הכי זוכרת.

סדנת מיקסולוגיה
פתחנו עם לימונצ’לו

בכל מקרה, גם אם את לא בקטע של אלכוהול, את חייבת להכיר את Funzing. בעיקרון זה שוק של אנשים פרטיים שונים שמציעים סדנאות, סיורים, ארוחות, הרצאות ומלא דברים אחרים פשוט על בסיס התחביב, כישרון או תשוקה שלהם. תמיד כשאני מחפשת משהו מיוחד לעשות אני נכנסת לשם – גם כי זה הרבה יותר נחמד לתת פרנסה לאנשים פרטיים שחולקים איתך את האהבה שלהם מאשר לאיזה תאגיד שמתייחס אליך כמו פריט בסרט נע – אבל גם בגלל נוחות השימוש והשקיפות שיש שם עם תגובות ודירוג לכל פעילות.

Funzing
לחצי לכניסה

המלון – ישרוטל טאואר תל אביב

אני לא חושבת שאני צריכה לתאר יותר מדי את מלון ישרוטל טאואר. יש בו שני דברים שאני מאד אוהבת:

המיקום – מלון ישרוטל טאואר יושב ממש על קו החוף והטיילת, כך שאת רק צריכה לרדת ללובי, לקחת צעד החוצה וזהו, את בים, דקה מחוף פרישמן / גורדון. עוד שתי דקות הליכה ואת כבר במרכז העיר על מקומות הבילוי, פאבים ומסעדותיו.

הבריכה – בחודשים אפריל-נובמבר תוכלו לבלות בבריכה על גג המלון, הצופה אל נוף פנורמי עוצר נשימה של ים התיכון והעיר הגדולה.

הבריכה על גג מלון ישרוטל טאואר
הבריכה על גג המלון. גן עדן

במלון 80 חדרים בדירוג 4 כוכבים ועוד 40 סוויטות מרווחות בעלות מטבחון ופינת אוכל, המתאימות לאירוח חברים או משפחות. אנחנו לקחנו חדר אחד לכולנו והיה שמח ומרווח.

המחיר ללילה גם היה ממש טוב. אנחנו סגרנו על סוויטה מרווחת עם נוף לכיוון הים בכ-700 שקלים ללילה. הסוד מבחינתי בהקשר הזה הוא להזמין ישירות דרך אתר המלון. מרבית המלונות מציעים הנחה במידה ומזמינים ישירות מהם (כי בעצם הם לא צריכים לשלם עמלה לאתרי תיווך), וכך גם ישרוטל טאואר תל אביב: הזמינו ישירות באתר וקבלו אוטומטית הנחה נוספת של 5%.

אתר ישרוטל
לחצי לכניסה לאתר ישרוטל

הבוקר שאחרי – בריכה, ים ושוק הכרמל

אז אחרי לילה של קוקטיילים וחגיגות, את יכולה לתאר לעצמך איך הבוקר נראה. ארוחת בוקר חלבית עשירה במסעדה של המלון במטרה לספוג את האלכוהול, וישר לים. כאמור המלון נמצא ממש על טיילת תל אביב וחוף פרישמן, כך שהמעבר היה מהיר וטבעי.

לאחר מכן המשכנו ברגל לשוק הכרמל. בתכלס, בשביל להרגיש כמו תיירת בתל אביב, אין על שוק הכרמל. מעבר לצבעוניות, רעש ומגניבות של המקום, הוא מפוצץ במסעדות, בתי קפה ואוכל רחוב. סיור רגלי בשוק מעורר נוסטלגיה לתקופות של פעם, של ארץ ישראל היפה והטובה, ויחד עם זאת מרים עם אווירה צעירה, תוססת ומתחדשת.

משם עלינו את רחוב קינג ג’ורג’, עצירה קצרה ללטף את הכלבים בגינה בגן מאיר, ולדיזינגוף סנטר. בכנות, אני לא כל כך אוהבת את הסנטר, וכמעט תמיד הולכת בו לאיבוד, אבל יש בו שני דברים שמשכו אותנו: מזגן, והחנות של קילס. למי שלא מכירה, מדובר על מותג טיפוח ניו-יורקי שלו כמה חנויות בודדות בארץ, הגדולה שבהן בדיזינגוף סנטר. אולי ביום מן הימים ארחיב עליה קצת, אבל לא נערבב שמחה בשמחה.

הדבר הכי טוב? הכל היה במרחק הליכה מהישרוטל טאואר, כך שלא נאלצנו להתעסק עם חניה או מוניות. תיירות, כבר אמרנו?

לסיכום – אין ספק שהנופש הקצר שידרג חוויה די רגילה למשהו שמזכיר נסיעה לחו”ל. נכון, זה קצת מוזר לישון במלון שנמצא במרחק נסיעה מהבית, אבל העלות לא גבוהה (במיוחד אם מתחלקת בין כמה חברות), ואין ספק שזה משדרג את חוויית היציאה לתל אביב בצורה דרמטית. ממליצה מכל הלב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *