טוש אקלה איב סאן לורן – האירי את היום שלך

טוש אקלה איב סאן לורן

בזמן האחרון אני מוצאת את עצמי נלחמת נגד השעון. מניחה שכל אחת מכן חוותה את זה במהלך החיים. עומס בעבודה, נסיעות, בית, חברות, קצת ספורט ומשפחה – בנוסף ללא מעט זמן שאני משקיעה בבלוג הזה – נותנים את אותותיהם. ובמקרה הזה האות הוא עיגולים שחורים מתחת לעיניים. ומכיוון שמראה הדביבון פחות הולם אותי, הלכתי לחפש קונסילר או היילייטר שיגאלו אותי מצרותיי, או לפחות יסתירו אותן. וכך הגעתי אל טוש אקלה איב סאן לורן (Yves Saint Laurent Touche Éclat), הזהוב והמהמם, שחברות שלי המליצו עליו כמעט פה אחד.

אז מה המוצר הזה עושה? בהתחלה, חשבתי שמדובר בסוג של קונסילר. וזה עדיין נכון, אבל מסתבר שהמוצר הזה הוא הרבה יותר מכך. לדברי החברה, המוצר הוא קרם הבהרה ש-“ייתן לך שמונה שעות שינה בלחיצה אחת”. איך הוא עושה את זה?

  • מוסיף זוהר טבעי – כאשר נמרח על גשר האף, יוצר הבהרה שמייצרת אשליה של אף צר ומעוצב יותר. האנשים באיב סאן לורן ממליצים להשתמש ב”טוש אקלה” גם בפינת הפה, סנטר והפינות הפנימיות והחיצוניות של העיניים – השתמשי במברשת כדי לשים את החומר ולאחר מכן באצבעות על מנת למרוח ולהשלים את הלוק, שבסופו של דבר יהיה זוהר ומלוטש יותר.
  • מאזן את הטקסטורה שמתחת לעיניים – חברה שלי מוסרת: “אני מורחת את טוש אקלה מתחת לעיניים כדי לאזן את הטקסטורה, הוא עובד גם מתחת לאיפור וגם מעל ולכן מאד שימושי במהלך היום כשאני צריכה לחזק את האיפור”.
    תוחם את השפתון – מריחה קלה מסביב לקו השפתיים יוצרת מעין “סכר” שמונע מהשפתון להימרח ויוצר קו מתאר ברור וחד.

סיכם את זה יפה האיש והאגדה, מיקי בוגנים: “מוצר נוסף שאני מכור לו, הוא ה’טוש אקלה’ של איב סאן לורן. מעין הכלאה בין עט למברשת, שמתפקד ממש כמו מקל קסמים. המוצר הזה מסוגל לטשטש כהויות בעור, להעלים עיגולים שחורים ואפילו להרים שפתיים. בקיצור, הוא הכרחי בכל סיטואציה”

טוש אקלה איב סאן לורן
טוש אקלה של איב סאן לורן

לא סתם “טוש אקלה” הוגדר כמוצר הדגל בתחום איפור הפנים של איב סאן לורן. עט הקסם הזה מוסיף זוהר ומקדם מראה חיוני וטבעי קורן של עור הפנים באמצעות לכידת קרני האור והשתקפותן. המוצר זוכה להצלחה עולמית מאז שהושק לפני יותר מ-25 שנה ונמכר כל 10 שניות ברחבי העולם. אחרי שרואים קצת סרטוני הדגמה שלו ביו-טיוב מבינים למה:

דקה של הדגמה עם זואי קרביץ. שלב ראשון: תיהי כוסית על

אז לסיכום, אהבתי. מאד. החיסרון היחיד במוצר הזה – אם אפשר לקרוא לזה ככה – הוא המחיר. בארץ ניתן למצוא אותו ברשת אפריל במחיר של 170 ש”ח. באינטרנט אפשר למצוא , כרגיל, במחיר זול יותר -ב-Strawberrynet בכ-150 ש”ח ומשלוח חינם.

אגב, מומלץ לבדוק באתר עצמו כי מדי פעם יש שם הנחות נוספות (לדוגמה עכשיו הוא נמכר ב-129 ש”ח!)

כניסה לעמוד המוצר באתר

אעדכן פה (או שתעדכנו אותי בתגובות!) במידה ואמצא במחיר טוב יותר. בכל מקרה, למוצר שמחזיק יחסית הרבה זמן זו נראית לי השקעה סופר טובה.

3 Comments on “טוש אקלה איב סאן לורן – האירי את היום שלך”

    1. היי, תודה על התגובה, לא ידעתי!
      אני רואה אותו ב-26 פאונד שזה בערך 120 ש”ח, אז זה די דומה למה שמצאתי בסטרוברינט. הבעיה עם סלפרידג’ס שצריך לעשות מנוי שעולה 30 דולר כדי לעשות משלוחים לארץ לא?
      אז כן, אם כבר יש לך את המנוי זו עוד אופציה שווה.

      1. תחשבי שמתקזז המע”מ…
        גם אפשר לעשות מנוי ביחד בשביל המשלוח- להצטרף כמה חברות ואז זה בכלל יוצא משתלם…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *