שתי המלצות למותגי לק מחומרים טבעיים

לק טבעי

לא מזמן למדתי שלק הוא אחד הדברים הכי רעילים שאנחנו שמות על גופנו. לא רק שאנו נושמות את אדי הלק (שלא לדבר על מסירי לק וטופ קואטים למיניהם) בזמן שאנחנו צובעות את הציפורניים, אלא שהציפורניים והעור שלנו עשויים לספוג את הכימיקלים שנמצאים בחומר עצמו. אז נכון, חייבים לציין – רוב המומחים מציינים כי מרבית הלקים הם בטוחים לגמרי, בטח כאשר מדובר בשימוש בכמות סבירה. אבל מה עם אלו מאיתנו שמחדשות את הלק כל כמה ימים (כמוני), או עושות הרבה לק ג’ל (גם כמוני)? קצת מלחיץ. אז כמובן שהתחלתי לחפש פתרון של לק טבעי (או יותר נכון, לק מחומרים טבעיים).

הדבר הראשון אליו שמתי לב הוא העובדה שלק מחומרים טבעיים יעלה בדרך כלל פי שניים מהמותגים הרגילים. אז כדי שלא תבזבזי המון כסף על ניסוי וטעיה, החלטתי לכתוב את הפוסט הקצר הבא עם ההמלצות שלי לגבי מותגי הלק הטבעי שהכי אהבתי.

והדבר השני – במקרים האלו, אין על אמזון. כבר כתבתי בעבר על איך הכניסה של אמזון לישראל הולכת לשפר לנו את החיים, ובמקרה הזה מדובר על ביטוי נוסף לכך – סוף כל סוף אנחנו יכולות להיחשף למגוון המותגים האינסופי שניתן למצוא שם.

אז בלי עוד הקדמות, ניגש להמלצות, כן?

לק מחומרים טבעיים ILNP
לק ג’ולייט של I Love NP

לק טבעי I Love NP

המותג הזה שנמכר רק באונליין מציע לק טבעי – ללא טולואן (מתיל בנזן), פורמלדהיד או דיבוטיל פתלט – בצבעים מגניבים וגימורים הולוגרפיים. הגוון החביב שהזמנתי מהם הוא ג’ולייט, לק הולוגרפי מזהב ורוד (בתמונה למעלה). מדובר על מעין נצנצים ורודים שקל למרוח ונראים מדהים בשמש. יש להם עוד מלא גוונים מגניבים, ואני בהחלט מתכננת לנסות יותר בעתיד.

ILNP לק טבעי
לחצי לכניסה לעמוד המותג

Habit Cosmetics

חברה שלי הפנתה אותי למותג Habit. יש להם מגוון צבעים מדהים והבקבוקונים מגיעים עם מכסה במבוק ממש חמוד, וכמובן שמדובר על לק מחומרים טבעיים, טבעוני וללא רעלים. עד כה ניסיתי את בארדו (ורוד) ואת בלה-דונה (לבנדר). אני מרוצה מאוד מאיכות שני הלקים הללו ומתכננת לנסות עוד גוונים.

לסיכומו של דבר – לק טבעי

אלו היו החויות שלי עד כה. אם את רוצה לשלב בשדגרה שלך לק טבעי, אני מציעה להתחיל עם Habit, כולל הטופ קואט של המותג שמאפשר ללק להחזיק לזמן ארוך יותר. ולאחר מכן, אם תרצי משהו קצת יותק גלאם, אין על I Love NP והגימורים הנוצצים וההולוגרפיים שלהם.

אני מאמינה אמיתית במוצרים האלה וממש שמחה שהשקעתי קצת זמן וכסף כדי לנסות אותם. אני מאד אוהבת לשנות גוון לק באופן קבוע (והפוסטים שלי בנושא לק אדום, ורוד ואפילו פאני באני המפורסם מוכיחים את הטענה שלי) – אבל ברגע שגיליתישיש מצב שזה רעיל זה פשוט לא הפסיק להציק לי. עכשיו כשמצאתי מותגים טובים של לק מחומרים טבעיים שאני יכולה להכניס לרוטציה, אני יכולה לחזור ליהנות מהאהבה שלי ללק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *