לנקום אידול – IDÔLE – הבושם החדש של לנקום

לנקום

לכל אשה שלוקחת את החיים שלה בהחלטיות נחרצת ובסמכותיות, שדבקה בדרך של אופטימיות וביטחון,  שמסרבת להתפשר, שנשארת תמיד נאמנה לעצמה,  שמבצעת כל דבר בנחישות, שחיה את חייה באופן אבסולוטי, שרואה את ההצלחות שלה כאמצעי ולא כמטרה, שהודפת את הגבולות ויוצרת את העולם של המחר. חזון חדש של הצלחה מתגבש. לנקום אידול הוא הבושם של נשיות כובשת!

אידול (IDÔLE) הוא הבושם הראשון שלנקום משיקים מזה שבע שנים, כך שמדובר פה על אירוע גדול. וכמו כל ענקית יופי בינלאומית, אנחנו יודעות שהשקה בסדר גודל כזה הולכת לסמן וי בכל הקטגוריות החשבונות: ניחוח מהמם – יש. מיתוג שמכוון לנשים צעירות ועצמאיות – יש. פרזנטורית שמאד חמה עכשיו ועל הדרך מייצגת את כל זה – יש. מנגד, יש המון נקודות שגם מותגי ענק כמו לנקום נופלים בהן: האריזה, הפרטים הקטנים, המרכיבים, המסר – ואני חייבת לציין שלדעתי הם הצליחו פה להבריק בכולן.

לנקום אידול
לנקום אידול

לנקום אידול – הניחוח

דבר ראשון שחייבים לדבר עליו כאשר מתייחסים לבושם הוא הניחוח. הניחוח של אידול עדין, מרענן ופירותי. קליל כמו זר ורדים שנקטף בזריחה וישב כמה שעות בדלי קרח, או כמו ניחוח של כביסה שיצאה מהמייבש. התווים העיקריים הם של ורדים, פצ’ולי ויסמין. בהתחלה, אידול הוא רענן, קריר וזוהר, עם מגע קל של ברגמוט שנותן את האסוציאציה של תה ארל גריי קר. נגיעות של אגס מחזקות את תחשות הרעננות ויוצרות זכרון של דשא שקוצץ ביום קיץ. כאמור במרכזו של אידול שני ניחוחות מתמזגים – ורד ויסמין – וכך הצליחו בלנקום ליצור משהו לא צפוי: ארומה פירותית חזקה מאד מצד אחד, אך שאינה משתלטת או “נדחפת” מצד שני. בניגוד לכך, אידול משאיר שובל של ניחוח מתוק ומשכר הקרוב לשלמות.

הבקבוק

בעובי של 15 מ”מ בלבד, זה כנראה בקבוק הבושם הדק בעולם. הנפח שלו עד כדי כך דק, שהוא לא עומד בעצמו, אלא חייב לשכב – להחליק לך לתוך התיק, להיכנס לכיס של הג’קט או לרבוץ על השידה שליד המיטה. בעיצובו של הארכיטקט האלג’יראי שפיק גסמי, הוא שברירי ואמיץ בבת אחת.

לנקום אידול - הבקבוק
הבקבוק – שברירי אך אמיץ

הפנים – זנדאיה

נראה לי שלאחרונה אי אפשר להתחמק מזנדאיה, מי שהתחילה בתור כוכבת ילדים בתוכנית דיסני שנקראת K.C. Undercover שכנראה לא ראיתן אם אתן לא born in the USA. בכל מקרה, היא הייתה אמורה להיות שם נערת דיסני טיפוסית שאוהבת לשיר ולרקוד, לבהות בחתיך של בית הספר וכל השיט הזה, אבל יצאה נגד המפיקים שלה בדיסני, התעקשה שהדמות שלה תהיה נערה אמיתית ומורכבת, בעלת חרדה חברתית ואוהבת אומנויות לחימה. בתמורה הקהל התאהב, היא קיבלה מעמד של מפיקה ומיצבה את עצמה כמודל פמיניסטי. הצעדים הבאים היו כמובן תפקיד בוגר ומורכב בסדרת להיט מדהימה בשם “אופוריה” (המלצה אישית שלי, צפיית חובה), ותפקיד אהובתו של ספיידרמן בלהיטי Marvel, שהפכו אותה לכוכבת בסדר גודל בינלאומי כבר בגיל 22. בדרך היו אלבום, כי כמובן שהיא גם זמרת (כשאלוהים נותן וכו’), נאומים מעוררי השראה על פמיניזם ושבירת מוסכמות והפיכה לאייקון אופנה וסטייל. היא מצטרפת בזאת לרשימה של נשים מרשימות שזכו להיות הפנים של “לנקום“, ואין לי ספק שהם עשו את הבחירה הנכונה, בבחורה שמייצגת בדיוק את מה שבושם לנקום אידול רוצה לסמל.

זנדאיה
זנדאיה המהממת

אם כבר מדברים על “אופוריה“, אז הסדרה הזו (שהיא חידוש של HBO לסדרה ישראלית) מדברת על נערים ונערות בארה”ב, והמסע שלהם עם סמים, סקס והגדרה עצמית. בעיקר סקס וסמים. האיפור והסטיילינג בסדרה באמת עוצרי נשימה, ואני בהחלט מתכננת בהמשך לכתוב על זה קצת יותר, אז יש למה לצפות. (עדכון: כתבתי את הפוסט הבא על איפור עיניים מטורף שאפשר לראות בסדרה).

איפה משיגים

בארץ הבושם נמכר בסופרפארם וברשת אפריל. בהזמנות באונליין מחו”ל המחירים בדרך כלל זולים יותר, אך יחד עם זאת משתנים בהתאם למבצעי, וגודל החבילה עשוי להשפיע על דמי המשלוח. כרגע שני האתרים בהם מצאתי את הבושם הם אמזון ולוק פנטסטיק – המחירים משתנים אז ממליצה להשוות ביניהם:

וזהו לבנתיים. אשמח לשמוע בתגובות מה אתן חושבות.

אופוריה

2 Comments on “לנקום אידול – IDÔLE – הבושם החדש של לנקום”

    1. היי שלי,
      אכן מלכה 🙂
      בדיוק ערכתי והוספתי קישור לשני מקומות בהם ראיתי את הבושם עם משלוח לישראל.
      אני לא יודעת מה המחיר בדיוק כי הוא משתנה לפי המבצעים. בדרך כלל הזמנה מחו”ל היא זולה יותר, אבל צריך לשקלל את עלות המשלוח – אם יש לך קופון או שעושה קניה של עוד מוצרים זה בהחלט משתלם.
      וכמובן שאם תמצאי במקום זול יותר, עדכני אותנו.
      XOXO

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *