הפודרה השקופה של RCMA – דיופ של לורה מרסייה?

RCMA

לא מזמן יצא לי להכיר את הפודרה השקופה של RCMA, שיש כאלו שטוענות שהיא דיופ לא רע של הפודרה האגדית של לורה מרסייה. אז האם אכן כך הדבר? יצאתי לבדוק.

אבל נתחיל מההתחלה:

למה את צריכה פודרה שקופה

פודרה שקופה היא ללא ספק אחד מפריטי האיפור הפחות מוערכים שיש, אבל לדעתי מדובר על חלק הכרחי מכל תיק איפור שמכבד את עצמו, די בדומה למסקרה השקופה עליה כבר כתבנו בעבר. מדובר על מוצר רב שימושי עם המון יתרונות, בעיקר העבודה שהיא מושלמת להכנת הפנים שלך למייק-אפ מכיוון שהיא קלילה במיוחד – כך שאת לא מוסיפה עוד משקל או כיסוי לעור, אלא פשוט משפרת את מה שכבר קיים.

לקריאה נוספת: מדוע פודרה שקופה צריכה לקבל מקום של כבוד בתיק האיפור שלך.

על פודרה לורה מרסייה

הפודרה השקופה של לורה מרסייה היא פודרה שקופה לחיזוק האיפור בגימור מט טבעי, שעושה לך בחיים את מה שהפילטר עושה באינסטגרם. אני לא רוצה לכתוב עליה יותר מדי, גם כי כמעט כל אחת כבר מכירה אותה – וגם כה כבר עשיתי את זה (ראי קישור בהמשך). אבל בהחלט אפשר להגיד בשיא הכנון שאם אמרת “פודרה שקופה”, כנראה שהתכוונת לזו של לורה מרסייה, שהיא הפופולרית ביותר בקרב אמני איפור מקצועיים ומשפיענים למיניהם.

לקריאה נוספת:פודרה לורה מרסייה: סקירה והשוואת מחירים.

אוקיי, עכשיו אחרי שסיימנו עם כל ההקדמות – הסיבה שלשמה התכנסנו:

פודרה שקופה RCMA
הפודרה השקופה של RCMA

על הפודרה השקופה של RCMA

RCMA, או ראשי תיבות של “Research Council of Makeup Artists” (מועצת המחקר של אומני האיפור), הוא מותג מקצועי מאד ותיק, שלא הרבה צרכניות מכירות.

הוא הוקם כבר בשנת 1952 על ידי המאפר המקצועי וינסנט קיאו, שעבד בעיקר בקולנוע, בטלוויזיה ובבמה. “הוא רצה לייצר מותג שיעשה מהפכה בעולם האיפור המקצועי”, אמר הבעלים של המותג כיום, כריסטיאן קיאו (אפשר להבין מהשם החברה נשארה עסק משפחתי, כאשר כריסטיאן ואחיו הם הדור השלישי). התוצאה הייתה קו מוצרים מקיף אך עם זאת כזה שנבחר בקפידה, ומותג שהפך במהרה לשם דבר בקרב המקצוענים, אם כי לא הצרכן היומיומי . “סבא שלנו אהב שזה סוד תעשייתי”, אמר קיאו. “היית שומעת על זה רק ממאפרות אחרות”.

וכך גם לגבי הפודרה הזו של RCMA, שעברה קצת מתחת לרדאר, כי מדובר על מותג לא הכי מסחרי, שלא באמת מפרסם או מדובר עליו בצורה משמעותית, ולכן לא זכה לאהבה הראויה לו. הכל השתנה לפני כמה שנים כשיוטיוברית פופולרית בשם קתלין לייטס, עשתה על המוצר הזה סקירה והגדירה אותו בתור אבקת ההגדרה האהובה עליה (ועוד יש לה עור יבש!) –

מאז, משפיעניות נוספות ניסו (ודיברו) על הפודרה הזו, מה שקצת הוציא את המותג הזה מהאפלה, והיום הוא נמכר ישירות לצרכנית, אפילו בביוטי ביי.

RCMA No-Color Powder

במחיר הזול באופן מפתיע של 48 שקלים ל-85 גרם – שזה בערך חצי מחיר מהפודרה של Laura Mercier בכמות הגדולה פי 3 – הפודרה השקופה הזו של RCMA בהחלט שווה ניסיון.

למרות שהצבע שלה נראה לבן, היא למעשה חסרת צבע עם אפס פיגמנט, וכמו כל פודרה שקופה מתאימה לכל סוגי העור, יוצרת גימור אחיד לאיפור ולא מחזירה פלאש של בתמונות.

כפי שבטח שמת לב בתמונה, האריזה של המוצר הזה היא לא משהו (חברה שלי אמרה שזה מזכיר לה מלחיה ופלפליה), שזה לא באמת נורא – הבעיה היא שהכמות הגדולה של החומר קצת מקשה על השימוש, ולפעמים יותר מדי ממנו יוצא. זה קצת מבאס, בטח למול האריזה הדי מושלמת של הפודרה של לורה מרסייה, אבל מצד שני, אם את מעבירה קצת מהפודרה של RCMA ואריזה נוחה יותר, פתרת את הבעיה וחסכת 80% מהמחיר.

פודרה RCMA מול לורה מרסייה
תייגי פודרה ב-50 שקל ופודרה ב-150 שקל ואל תגידי להן מי זו מי

RCMA מול לורה מרסייה – לסיכום

אז בעיקרון שני המוצרים מאד דומים – שניהם פודרות שקופות וחסרות צבע המתאימות לכל סוגי העור, לגימור חלק וטבעי ללא הוספת מרקם או החזרת פלאש.

ההבדל היחיד ביניהם הוא שהפודרה של Laura Mercier טחונה דק יותר ועושה עבודה טובה יותר בהתמודדות עם שמן. אם יש לך עור שמנוני או מעורב, סביר להניח שהפודרה של לורה מרסייה היא מוצר עדיף עבורך, כי אחרי כמה שעות שימוש בהחלט הבחנתי שהעור שלי היה טיפה יותר מבריק עם שימוש בפודרה של RCMA.

מצד שני, הפודרה של RCMA היא בהחלט מוצר מצוין, ועם הבדלים כאלו דרמטיים במחיר הייתי ממליצה לך לנסות אותה קודם, ורק אם לא תאהבי או שהיא לא תתאים לך – לעבור לאחותה היקרה יותר.

פודרה RCMA

כניסה לעמוד המוצר ב-Beauty Bay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *