פודרה לורה מרסייה: סקירה והשוואת מחירים

פודרה לורה מרסייה

אמל”ק: פודרה לורה מרסייה (Laura Mercier Translucent Pressed Setting Powder) – פודרה שקופה לחיזוק האיפור בגימור מט טבעי, שעושה לך בחיים את מה שהפילטר עושה באינסטגרם. כן, היא עד כדי כך טובה. הולכת להיות פה סקירה קצרה על המוצר, והשוואת מחירים בסוף (כך שאם את כבר מכירה את המוצר, קפצי לפסקה האחרונה).

פודרה לורה מרסייה

על פודרה לורה מרסייה

אני חובבת גדולה של ספריי לקיבוע איפור. כשאת אוהבת כמוני לערבב כמה שכבות של פריימר, מייק-אפ, קונסילר ולפעמים אפילו שימר – את חייבת דרך מהירה ונוחה לקבע את כל היופי הזה במקום. מצד שני, אחד הדברים שתמיד ביאסו אותי זו העובדה שאחרי שימוש בספריי כזה הפנים מרגישות שמנוניות רצח, מה שמביא אותי להשתמש בעוד שכבה של פודרה מקבעת כלשהי בתקווה להגיע למרקם המט המיוחל.

ולכן מאד שמחתי לנסות את פודרה לורה מרסייה שהיא גם שקופה וגם מקבעת. שמעתי עליה דברים מדהימים, לא רק ממאפרות מקצועיות, אלא גם מחברות רבות ואפילו אחת שנתנה את ההברקה שבפסקת הפתיחה: הפודרה הזו היא כמו פילטר באינסטגרם, רק במציאות.

פודרה לורה מרסייה
הפודרה – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

כשהיא נמצאת בתוך הצנצנת, הפודרה נראית עם גוון שנהב בהיר, ומרגישה עדינה כמו משי במידה ואת מעבירה את האצבעות בתוך החומר. כשהיא נמרחת על העור, מצד שני, היא הופכת לשקופה לחלוטין, מחליקה את מרקם העור ונותנת גימור במראה טבעי. זה לא קל למצוא פודרה שקופה שלא משפיעה או מעוותת את גוון העור, וזה נראה לי היתרון העיקרי של הפודרה הזו – גוון העור נשאר טבעי לגמרי, גם עבור גוני עור כהים יותר (עבורם מומלץ למרוח עם מברשת, ולא ספוג, על מנת לפזר את הפודרה בצורה רחבה יותר).

עוד יתרון גדול של פודרה לורה מרסייה על האחרות – חוץ מהמרקם החלק להדהים שהיא הולכת לתת לך – זה איך שאת הולכת לצאת בתמונות: את לא צריכה לברוח מהפלאש כשאת איתה. יש פודרות ומייק-אפים אחרים שנראים מושלם במראה, אבל אז כשאת מסתכלת בתמונות מהאירוע את מקבלת חום, כי מסתבר שהן מחזירות אור וגרמו לך להיראות כמו בובת שעווה. אז לא במקרה הזה. עם פודרה לורה מרסייה, הלוק הטבעי הולך להישמר גם באינסטוש.

ואם לסכם את זה במספרים – 4.5 כוכבים מתוך 5 לאחר כמעט עשרת אלפים הצבעות באתר של ספורה. לא צחוק.

השוואת מחירים

לצערי כרגע המותג לורה מרסייה לא נמכר בארץ. מהאתרים בחו”ל אפשר להזמין בכיף, כאשר העלויות הן יחסית דומות בין כל האתרים – 32 פאונד באתרים האנגליים: לוק פנטסטיק, קאלט ביוטי או FeelUnique. לפי החישובים שלי זה בערך 140 ש”ח, וזה גם אותו המחיר בסטרוברינט.

כך שברמת העיקרון – תזמיני מאיפה שבא לך ומהאתר שאת הכי אוהבת. בכל מקרה אני ממליצה לך לבדוק את כל הלינקים לפני שאת מזמינה, כי אולי אחד מהם מציע מבצע או הנחה שלא קיימת בזמן כתיבת הפוסט הזה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *