מה זה שימר ואיך משתמשים בו

מה זה שימר

טוב אז יש לנו סומק. ויש לנו ברונזר. ויש לנו היילייטר. אבל בחייאת, מה זה שימר? עד לא מזמן שימר מבחינתי היה משהו שקראתי עליו באינטרנט, שמעתי דיילות בסופר-פארם מתלהבות ממנו, וידעתי שהוא בא באריזות נוצצות ואהוב ע”י מייגן מרקל. אבל בכנות, רקצת מבלבל הנושא הזה. ובדיוק בשביל זה כתבתי את המדריך הבא.

אז מה זה שימר?

אם מתרגמים את המילה Shimmer לעברית, התוצאה היא “לנצנץ, להבליח, להבהב“. וזה תיאור די מדויק של השימר – תפקידו הוא להבריק ולנצנץ. את השימר בדרך כלל רצוי לשים באזורים הגבוהים בפנים (או בגוף): על עצם הגבה, גשר האף, עצמות הלחיים, עצמות הבריח – וזאת על מנת להדגיש ולהבליט את האזורים אלו. חשוב להבין שהשימר גורם לעור להיות מבריק ובולט יותר, ולכן מומלץ בעיקר אם יש לך עור פנים יחסית חלק, כדי שלא תבליטי בטעות אזור פחות רצוי. אם יש לך עור שמן, לא כדאי שתבחרי להשתמש בשימר, כי יש סיכון שתקבלי מראה מיוזע ולא מחמיא.

ישנם כמה סוגי שימר: המוצק הוא סוג של ברונזר עם ברק המומלץ לבעלות עור יבש וחלק ומעניק ברק וזוהר. השימר הנוזלי מקובל יותר בצילומים ובשימוש מקצועי, והיתרונות שלו הם הדגשה של אזורים כמו עצם הלחי, ולבעלות פנים צרות יותר גם הדגשה של תפוחי הלחי. בזכות ברק השימר, נוצרת תחושת רוחב.

איך שמים שימר?

כאשר משתמשים בו כראוי, שימר יכול להעניק לעור הפנים זוהר עדין. מצד שני, קיים קו דק בין הדגשת מאפייני הפנים היפים שלך לבין מראה מוגזם של נסיכת דיסני, אז קחי בחשבון כמה טיפים:

מברשת זה המפתח – שימר נראה הכי טוב כאשר הוא מעורבב היטב, לכן מומלץ להשתמש במבשרת על מנת לשים אותו. ושמרי על המברשת הזו בבלעדיות עבור השימר – הדבר האחרון שאת רוצה זה לגלות שהפודרה שלך מלאה בחתיכות נצנצים. אם את עדיין לא סגורה על הקונספט הזה של שימר, נסי קצת על הלחיים. באמצעות מברשת גדולה, שימי קצת שימר בקלות בנקודה הגבוהה ביותר של עצמות הלחיים שלך. הקפידי לשים אותו רק אחרי הסומק, שלא יהיה מצב שהלחיים שלך בהירות יותר משאר הפנים.

מינימליזם – אני לא אוהבת שימוש מוגזם בשימר, כששמים אותו גם על הלחיים, גם על העיניים ואפילו בציפורניים בבת אחת. נגיעה על עצמות הלחיים וטיפה בעיניים זה כל מה שאת צריכה כדילהוסיף עומק ולהבהיר את כל הפנים שלך! ועם כמה ששימר נראה טוב בשעות הערב או בתאורה חלקית, לא הייתי משלבת אותו עם ביגוד נוצץ. כשזה נוגע לשימר, פחות זה יותר.

שדרגי את מראה העיניים –תלוי איך שמים אותו, אבל השימר יכול לעורר את העיניים או להציף אותן. כדי להימנע מכך, השתמשי במברשת דקה כדי למרוח צללית שימרית בהירה בפינות הפנימיות של העיניים. לאחר מכן, תוך שמירה על המברשת קרוב ככל האפשר לקו הריסים התחתון, גררי אותה כלפי חוץ כדי ליצור קו דקיק מאוד.

התחשבי בגיל – שימר אינו מיועד רק לבנות 16 עם עור מתוח, נשים בכל גיל משתמשות בשימרים בהצלחה. מה שכן, במידה ויש לך קווים דקים, השתמשי בשימר רק באיזור בהם יש מעט קמטים, כמו הלחיים והעפעפיים התחתונות, אחרת הוא יתיישב בקמטים ויפנה אליהם את תשומת הלב.

שימרים שאני אוהבת

הנה כמה המלצות על שימרים שהשתמשתי בהם והייתי מרוצה:

שימר פודרה Mineralize Skinfinish של MAC

מה זה שימר מאק

פודרה איטית במקרם קטיפה שמלאה בשימר בגוון טבעי. הפורמולה הזו מחוזקת בויטמין אי, נוגדי חמצון ומרכיב “77 המינרלים” החדשני של MAC. היא משתלבת בצורה חלקה על העור ויוצרת מראה טבעי בגימור שימרי.

26.5 פאונד ב-Look Fantastic

שימר יהלום של Too Faced

שימר Too Faced

אני חמה על המותג והמוצרים של Too Faced כבר תקופה, והשימר המדהים שלהם הוא בהחלט עוד כוכב. הפיגמנטים האלו, שזמינים במגוון גוונים, יוצרים זוהר מהמם בכל שימוש, כנראה בגלל היהלומים המרוסקים (כן, יהלומים אמיתיים!) שנמצאים בתוך הפורמולה.

25 פאונד ב-Look Fantastic

פודרה Shimmering Skin Perfector של Becca

שימר פודרה בקה

כבר הזכרתי את הדוכסית (לשעבר) מקיימברידג’ והאהבה שלה לשימרים, והנה הגענו לפודרה המלכותית, מבית המותג הזוהר מכולם – BECCA. גוון הדבש הוא המועדף עלי, כי הוא מחמיא לכל גוון עור ותערובת הפנינים והמינרלים שנמצאת בחומר מותירה את העור זוהר ומעורר קנאה.

מחיר משתנה לפי גוון בסטרוברינט

עוד שימרים שלא נכנסו לרשימה (סתם כי כתבנו עליהם כבר פעם, ואנחנו מנסות לגוון): השימר המדהים של אנסטסיה בוורלי הילס, וכמובן טוש אקלה האגדי של איב סאן לורן, שהוא שילוב של שימר, היילייטר, קונסילר וטוסטר אובן (טוב אולי לא טוסטר).

אז זהו להיום בנות! מקווה שהצלחנו ללמוד מה זה שימר, איך משתמשים בו ואולי אפילו יצאנו עם חבילה שבדרך 🙂

אהבת? שאלות נוספות? אשמח לקבל תגובות.

One Comment on “מה זה שימר ואיך משתמשים בו”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *