איך לשים פודרה: מדריך

איך לשים פודרה

היי בנות. אחרי שלמדנו איך שמים צללית ואיך שמים ברונזר, היום אני הולכת לספק מדריך נוסף. אז למה הפעם אני משקיעה כל כך עבורך? בעיקר כי פודרה – במידה ומשתמשים בה כמו שצריך – מקבעת את המייק אפ, מנטרלת ברק ויוצרת מראה אחיד לעור הפנים, וחבל לי שתפספסי. אז בואי נלמד ביחד איך לשים פודרה בצורה הנכונה!

נתחיל מהבסיס – פודרה היא אבקה דחוסה ורב שימושית שיכולה לשמש ככיסוי לעור הפנים או כשלב מקדים לקיבוע המייק-אפ והפיכתו לעמיד יותר. בנוסף, פודרה טובה יכולה לספק עוד כמה יתרונות – נטרול ברק (למי שמתכננת להצטלם עם פלאש) וספיגת שמנוניות (לבעלות עור שומני). ישנן פודרות צבעוניות (חשוב לדעת מה גוון העור שלך) אשר מוסיפות גוון שונה, בדומה או כהכנה למייק אפ, ויש פודרה שקופה, שלא מוסיפה צבע אבל “מכינה את הקרקע” לאיפור שיבוא אחריה.

מברשת פודרה

איך לשים פודרה באמצעות מברשת

שלב 1 – נקי את הפנים. וודאי כי הפנים שלך נקיות מלכלוך לפני השימוש בפודרה. מומלץ לשטוף את הפנים במים או לנקות אותן באמצעות ניקוי פנים עדין. יש לשטוף במים צוננים (ולא חמים) ולייבש את הפנים בטפיחות עם מגבת נקייה.

שלב 2 – מרחי קרם לחות. בחרי נוסחה קלילה שמתאימה לסוג העור שלך, יבש, שומני או מעורב. לא יודעת מה סוג עור הפנים שלך? היכנסי למדריך בקישור. בנוסף, מומלץ לחפש פורמולה שמכילה מקדם הגנה מהשמש.

שלב 3 – הכיני את עורך עם פריימר. אמנם פריימר הוא לא חובה, אך הוא יאזן את גוון העור שלך ויאפשר לאיפור שלך להחזיק לזמן ארוך יותר. במידה והחלטת ללכת על זה, מרחי את הפריימר על האף שלך והמשיכי במריחות לכיוון החוץ עד שכל הפנים שלך מכוסות. חשוב לאפשר לפריימר להתייבש לפני שממשיכים לשים את הפודרה.

שלב 4 – בחרי את המברשת הנכונה. וודאי שבחרת במברשת המתאימה עבור הפודרה שלך. סוג המברשת שתבחרי צריך להיות מושפע מהאופן הרצוי למריחת האיפור:

  • רוב האנשים משתמשים במברשת קבוקי (קישור לאמזון), אותה אפשר לקנות בכל מקום בערך. מצד שני, אם את משתמשת בפודרה מעל שכבה של משהו נוזלי יותר, מומלץ להשתמש במברשת עם ראש מעוגל יותר (קישור לאמזון), להן כיסוי גדול יותר בדרך כלל.
  • ראש מעוגל או קבוקי – כדאי גם לשים לב לעובי המברשת. אם את רוצה כיסוי מלא יותר, השתמשי במברשת עבה יותר. לכיסוי קל יותר, מומלץ להשתמש במברשת גדולה יותר, עם זיפים פחות צפופים.

שלב 5 – סובבי את המברשת בתוך הפודרה. צרי תנועות מערבולת על מנת למלא את המברשת שלך בחומר. החזיקי את המברשת בצורה אופקית על מנת שהפודרה “תישאב” במעלה הזיפים של המברשת.

שלב 6 – שימי את הפודרה על העור בתנועות סיבוביות. השתמשי בתנועות סיבוביות כדי להחיל את הפודרה על הלחיים, המצח, מתחת לעיניים ועל כל האזורים שבהם את מבחינה בצבע לא אחיד על הפנים שלך. אם יש לך פצעונים או אקנה, כסי את האזורים הללו עם כמות קטנה של חומר.

  • התקדמי לאט כשאת מורחת את הפודרה על מנת שלא תימרח.
  • הפודרה עשויה להתגבש לגושים או להימרח בזמן המריחה הראשונית – אל דאגה, תוכלי להסיר את הגושים בסוף התהליך.

שלב 7 – אבקי את הפודרה העודפת בעזרת מברשת קונטור (קישור לאמזון). את גם יכולה להשתמש בה על מנת להחליק ולמזג את הפודרה כך שעור שלך ייראה טבעי. שימי לב שפודרה לא צריכה לשנות את צבע העור שלך, ואם זה קורה – כנראה בחרת גוון לא נכון.

  • אם הפודרה נראית “גושית” על הפנים, השתמשי במברשת נקיה ובעזרת תנועות סיבוביות קלות נסי להחליק ולמזג את הפודרה.
  • אם את עדיין רואה את הפודרה – סימן שהגוון לא מתאים לך.

איך לשים פודרה באמצעות ספוג

במקום במברשת, במידה והפודרה כבדה יותר, מומלץ להשתמש בספוג, מכיוון שהוא גורם לפודרה להיראות אחידה יותר ומכסה פגמים עמוקים יותר בעור. יש מקרים בהם הפודרה תגיע עם ספוג, אבל במידה ולא (או שסתם בא לך להתחדש), את תמיד יכולה לקנות אותו בנפרד במחיר סמלי. אני אוהבת את “ספוג הפלא(קישור לאמזון).

התהליך דומה למה שתיארתי לגבי המברשת. הניחי את הפודרה על העור תוך כדי טפיחות קלות של הספוג, בתנועה סיבובית.

השתמשי בספוג רטוב כדי להתמקד באזורים בעייתיים. ניתן לכסות את כל האזורים שבהם תרצו כיסוי רב יותר, כמו מתחת לעיניים, באמצעות ספוג רטוב. יש לטבול את הספוג בקערת מים ולאחר מכן לסחוט אותו, עד שכל המים העודפים ייצאו ממנו. בשלב הבא יש לטבול את הספוג הרטוב בפודרה ולהמשיך בהנחה על העור בתנועה סיבובית, תוך התמקדות באזור הבעייתי.

וכמו שאומרים, אין כמו מראה עיניים. אז הנה סרטון קצר שמראה איך לשים פודרה – בשתי השיטות. הוא באנגלית, אבל בכל זאת.

סרטון הדרכה: איך לשים פודרה

עד כאן להיום נסיכות.

כמו תמיד, אשמח לשמוע את התגובות, הטיפים והשאות שלכן בתגובות או ברשתות החברתיות שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *