קרם עיניים קליניק All About Eyes – סקירה והשוואת מחירים

קרם עיניים קליניק

היי נסיכות. לא מזמן כתבנו פה סקירה שלמה ומפוארת עם אחד-עשר בחירות של קרם עיניים מומלץ שאנחנו אוהבות. אחרי פרסום הפוסט קיבלתי לא מעט תגובות כועסות שהפנו את תשומת ליבי לכך ששכחתי לציין את אחד מהמוצרים המובילים והאהובים ביותר בקטגוריה הזו – קרם עיניים קליניק, או בשמו הרשמי All About Eyes.

אז כדי להיווכח בטעות שלי הלכתי וניסיתי את הקרם, וכדי לתקן טעות החלטתי לכתוב פוסט שלם ומיוחד אך ורק עליו. תכלס, מגיע לו.

קרם עיניים קליניק
קרם עיניים קליניק – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

על קרם עיניים קליניק

קרם העיניים All About Eyes של קליניק הוא קרם שמגיע במרקם ג’ל קליל העוזר לפתור את כל הבעיות הנפוצות, מפחית נפיחויות ומונע היווצרות עיגולים שחורים מתחת לעיניים. הוא נספג במהירות ומספק הקלה מיידית, ותודות לרכיבים האקטיביים שבו הוא מוסיף לחות לעור ומגן עליו ממזהמים נפוצים וגורמים מגרים בסביבה החיצונית. לא רק שהקרם עוזר להילחם נגד נזקי הסביבה, הוא גם יכול לשמש כפריימר העוזר לאיפור העיניים להחזיק לזמן רב יותר.

אז מה מיוחד בקרם העיניים הזה?

דבר ראשון, אחד הגורמים העיקריים שהופכים את מוצרי טיפוח העור של קליניק למיוחדים זו העובדה שמדובר על מותג מאד ותיק, אמין ואהוב. כשמדובר בטיפוח עור, אני מנסה להימנע ממותגים לא מוכרים ואוהבת לדעת שהעור שלי בידיים בטוחות.

דבר שני, קרם עיניים קליניק מציג רשימת מרכיבים מפוארת שמכילה המון גורמים סופר אפקטיביים:

  • סובין חיטה – נהדר להוספת לחות לעור ולמאבק בהשפעות ההזדקנות. הוא נלחם במזהמים המשתמשים ביכולות נוגדות חמצון, מה שמועיל במיוחד כשמדובר בהתמודדות עם בעיות של עור יבש.
  • קפאין – לא רק משמש בתור נוגד חמצון, אלא גם מוכך שגורם שמשפר את זרימת הדם ועוזר בהחלקת מרקם העור.
  • שורש תות – מסייע בהבהרת גוון העור ומתקן פיגמנטציה או כתמים בגוון לא אחיד. יחד עם השפעות נוגדות חמצון, מדובר על מרכיב נוסף שמסייע במניעת נזקי הסביבה.
  • זיתים – לפרי עץ הזית יש המון יתרונות בריאותיים בהן שיפור מערכת החיסון וסגולות אנטיבקטריאליות.
  • שורש סקוטלריה סינית – חביב היטב בתעשיית הטיפוח כמרכיב אמין אנטי דלקתי ונוגד חמצון, תמצית זו היא בדיוק מה שאת צריכה כדי להסתיר כתמים כהים ולסלק נפיחות.
  • תמצית תה ירוק – ידועה כבעלת השפעות אנטי אייג’ינג כאשר היא מיושמת כראוי, וגם היא מהווה (עוד) נוגד חמצון שמציע השפעות מרגיעות המשולמות לטיפול בנפיחות בעיניים, גירוי או עור פגוע.

בנוסף, הוא מתאים לכל סוגי העור. בין אם יש לך עור יבש, רגיש או שמנוני, קרם העיניים של קליניק הולך להיות מצוין עבורך.

קרם עיניים קליניק

לסיכומו של דבר – יש היום טונות של קרמי עיניים בשוק, כל אחד עם יתרונות, חסרונות, התמחות וייעוד שונים – מה שעושה את זה ממש קשה למצוא קרם עיניים אחד שיכול להציע פתרון לכל הצרכים העיקריים שלנו. וזה בדיוק היתרון של קרם העיניים All About Eyes – הוא עונה כמעט על כל הדרישות, פותר את כל הבעיות העיקריות ומתאים לכל הגילאים וסוגי העור.

בנוסף, הרכיבים שלו מצויינים, התגובות עליו (ועל המותג קליניק באופן כללי) נלהבות, והמחיר – מאד נגיש לדעתי. וזה מוביל אותי לסעיף הבא:

השוואת מחירים

כמעט בכל פוסט שלי אני מפצירה לקנות באונליין מאחד מהאתרים בחו”ל, כי פערי המחירים באמת לא הגיוניים – וכך גם במקרה הזה.

הלכתי ובדקתי מה המחיר של קרם העיניים באתר הרשמי של קליניק. כפי שאפשר לראות בצילום המסך, הוא נמכר ב-199 ש”ח ל-15 מ”ל. וזה האתר הרשמי של קליניק, כן? כנראה שאין יותר זול מזה.

מסתבר שיש. בסטרוברינט אותו מוצר של 15 מ”ל נמכר בכ-115 ש”ח. זה כמעט חצי מחיר.

עם פערי מחירים כאלו, באמת שאין סיבה לקנות בארץ.

עד פה להיום. הערות, שאלות, סתם רוצה להרים? אשמח לשמוע ממך בתגובות, בפייס או ברשימת התפוצה השווה שלנו:

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *