קרם ידיים מומלץ: 8 קרמים שווים לטיפול ביובש וסדקים

קרם ידיים מומלץ

אני לא יודעת אם אתן זוכרות, אבל ברגע שהתחיל הטירוף הזה של הקורונה ישר כתבנו פה פוסט המסביר איך לשטוף ידיים ביסודיות, ואני מקווה שאתן מקפידות לבצע את זה. לא רק שזו אחת הדרכים היעילות להימנע מהנגיף, זה בריא ומומלץ גם בשגרה. מצד שני, כל שטיפת הידיים המוגברת הזו עושה שמות בעור הידיים: סבון אנטי-בקטריאלי לוקח מהעור את השמנים הטבעיים שלו, וגם אלכוג’ל מכיל אחוז גבוה של אלכוהול שהורג וירוסים אבל מזיק מאד לעור – ולכן קרם ידיים מומלץ הוא כבר לא מותרות, אלא הכרח.

בנוסף, לא מזמן קראתי מחקר של אוניברסיטת מיאמי שטען כי עיסוי קרם לחות לעור הידיים מייצר השפעה הדומה למדיטציה: מוריד את קצב פעימות הלב וגורם לירידה בכמות הורמון הלחץ (קורטיזול) בדם. ובואי נודה בזה, כולנו צריכות קצת להירגע.

בתור אחת ששגרת טיפוח העור שלה התמקדה עד עכשיו רק באיזור הפנים, מעולם לא הקדשתי מחשבה רבה מדי לבחירת קרם ידיים. אני מניחה שרובכן באותה סירה, ולכן – בתור שירות לציבור כמובן – יצאנו לבדוק ולהמליץ על קרמי הידיים הכי טובים!

נתחיל:

קרם ידיים עם חמאת שיאה של ל’אוקסיטן

קרם ידיים מומלץ ל'אוקסיטן

אם את בשלב הזה שהעור שלך בידיים כבר מתחיל להיסדק – המותג הצרפתי הנפלא L’Occitane בא להציל אותך עם קרם ידיים מומלץ ועוצמתי על בסיס חמאת שיאה בריכוז 20%. הוא מעלים את הכאב תוך שניות, נספג מהר ואינו משאיר ידיים שמנוניות.

מחיר הכי טוב: 15 פאונד ב-FeelUnique

קרם ידיים Slow Dance של Byredo

קרם ידיים מומלץ Slow Dance

עוד קרם ידיים על בסיס חמאת שיאה, שלא רק ישאיר את הידיים שלך רכות משמעותית, אלא יפנק עם ניחוח הדגל המפתה של Byredo: וניל סגול טרי לצד תווים מעושנים יותר של פצ’ולי. מושלם.

מחיר הכי טוב ב-Space NK

קרם ידיים מומלץ של AMELIORATE

קרם ידיים מומלץ של AMELIORATE

אם את מחפשת קרם ידיים מומלץ ללא ניחוח , הקרם הזה מבית Ameliorate מסמן וי על כל הדרישות, עם פורמולה זוכת פרסים שמציעה 5 יתרונות במוצר אחד: פילינג, חידוש, ריכוך הוספת לחות והגנה לעור. מועשר בשמן שקדים, שיבולת שועל וחמאת שיאה – הקרם הזה מייצר חווית לחות עמוקה שמושלמת גם לעור רגיש.

מחיר הכי טוב: 72 ש”ח ב-LookFantastic

קרם ידיים Orientalist של Tom Dixon

קרם ידיים Tom Dixon

לא רק שקרם הידיים הזה מלא בתכונות נוגדות החמצון של שמן ורדים, כורכום, ג’ינג’ר ושומר (תגידי שלום לידיים חלקות) – הוא גם משאיר אחריו ניחוח מדהים של ורדים, גרניום וענבר שמשתלבים בצורה מושלמת עם חריפות ציפורן והקינמון.

מחיר הכי טוב: 45 פאונד ב-The Hut

קרם 8 השעות של אליזבת ארדן

קרם הפלא אליזבת ארדן

בגרסת קרם הידיים של קרם שמונה השעות המפורסם של אליזבת ארדן יש עדיין ניחוח רפואי מעורפל שמאוד משכנע שהקרם הזה עושה פלאים. ותכלס, זה די נכון: הג’ל נספג בעור תוך שניות ומשאיר את הידיים חלקות לחלוטין עם זוהר בריא, בהרגשה שתחזיק לאורך שעות רבות, גם אחרי שטיפת ידיים מרובה.

מחיר הכי טוב: 66 ש”ח בסטרוברינט

Hand and Nail Treatment של קלרינס

קרם ידיים מומלץ קלרינס

עוד קרם ידיים מומלץ העמוס ברכיבים פעילים, הפעם מבית קלרינס. עם ניחוח קליל ומקסים, הוא נספג במהירות בעור ועובד טוב במיוחד בכל מה שקשור להוספת לחות לציפורניים. מנגד, הוא מכיל קליפת קונדורנגו, מרכיב המסייע במניעת הזעה בכפות הידיים.

23 פאונד ב-FeelUnique

קרם ידיים תפוז ברגמוט של Molton Brown

קרם ידיים תפוז ברגמוט

כל מה שתוכלי לרצות מקרם ידיים יוקרתי: שמן כמהין לבן (כן, באמת) להוספת לחות, בתוספת ניחוח נעים ופרחוני של ברגמוט ונרולי שהוא כל כך ממכר שלא תצטרכי סיבה כדי למרוח אותו. וכמובן, המחיר ממש משתלם.

48 ש”ח ב-LookFantastic

קרם ידיים נורווגי של ניוטרוג’ינה

קרם ידיים ניוטרוג'ינה

אחד המוצרים הותיקים בשוק, אבל מבחינתנו זו רק הוכחה כמה הוא טוב. גליצרין הוא אחד המרכיבים העיקריםי שיש לחפש בקרם ידיים מכיוון שהוא חומר האוגר לחות. הפורמולה הזו מכילה 40% ממנו, כך שקצת ממנה הולך לעשות פלאים לעור הידיים שלך.

כ-22 ש”ח ב-LookFantastic

לסיכום – קרם ידיים מומלץ

זהו להיום. מה חשבת על ההמלצות שלנו? נשמח לשמוע ממך בתגובות!

רוצה עוד המלצות שוות, ומוצר מתנה בכל חודש?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *