ניסיתי את פריימר לומינוס סילק של ג’ורג’יו ארמני

ג'ורג'יו ארמני פריימר

אני לא רוצה להרחיב על מה זה פריימר, ולמה הוא כל כך חשוב, ובמיוחד במזג האוויר הישראלי (ואם את עוד לא יודעת, לחצי על הקישור). ואם כמוני, את יודעת שפריימר טוב זה הבסיס למראה המושלם (משחק מילים שכזה) – את חייבת לנסות את פריימר לומינוס סילק של ג’ורג’יו ארמני (GIORGIO ARMANI LUMINOUS SILK).

אני ניסיתי, והתלהבתי. למה? המשיכי לקרוא.

פריימר לומינוס סילק ג'ורג'יו ארמני
הפריימר החתיך

רושם ראשוני

נתחיל בדבר הראשון אליו שמים לב בכל מוצר – האריזה.

הפריימר הזה מגיע בבקבוק שנראה סופר מלוטש, שיקי ויוקרתי, כיאה למותג יוקרה כמו ג’ורג’יו ארמני. למען האמת, הגימור הנוצץ והקורן של הבקבוק עצמו מעיד במידה מסוימת על הברק של הפורמולה (ועל כך בהמשך).

לאחר לחיצה ראשונית על המשאבה, יצא קצת חומר – שהאמת היא שהיה בצבע כתום במקצת, מה שמאד הפתיע אותי. אבל אל דאגה, ברגע המגע עם העור וערבוב קל, הגוון הכתום דוהה ומשאיר אחריו פורמולה בגוון מושלם ומדויק (יש אמת בפרסום).

אפליקציה

בשלב הבא, נתתי לחיצה אחת על המשאבה על מנת לקבל כמות קטנה ומדויקת של חומר על כף ידי. משם, השתמשתי במברשת קטנה כדי למרוח את הפורמולה באופן אחיד על הפנים. החומר נמרח בצורה קלה וחלקה על עור הפנים שלי, וממש יצר חציצה מלאה בין הפגמים למיניהם בעור ובין המייק אפ שיגיע בשכבה הבאה. בין לבין, לא יכולתי להתאפק מלגעת לעצמי בפנים. העור שלי הרגיש גמיש ורך – לדעתי לא מצאתי פריימר שישב כל כך טוב על העור – וזה הגיוני: הפורמולה שלו מורכבת מריכוז גבוה של חמאת שיאה וגליצרין, שני מרכיבים שמוסיפים המון לחות.

אז נכון, חווית האפליקציה וההרגשה של החומר על הפנים הייתה ממש טובה. אבל זה לא כל הסיפור – הדבר שהכי חשוב לי בפריימר הוא כמובן התוצאה הסופית, והעמידות שלו. אז איך פריימר לומינוס סילק של ג’ורג’יו ארמני עומד במבחן?

פריימר ג'ורג'יו ארמני

תוצאה ועמידות

אז אני שמחה לאשר לכן – הפריימר הזה ע-מ-י-ד!

מעבר לזה שהוא מבצע באופן מושלם את העבודה שלו – מטשטש את הנקבוביות והקווים העדינים ומייצר גימור מאט רך – הוא מחזיק כמעט ללא קילוף או מריחה. למרות ששמתי אותו מוקדם בבוקר, גם בשעות אחר הצהריים המאוחרות המייק אפ שלי שמר על רעננות ונראה כמעט כמו ברגע ששמתי אותו.

המסקנה הסופית שלי? הפריימר הזה הוא כוכב אמיתי. הפורמולה הזו שמציעה לחות, נוחות ועמידות היא הבסיס המושלם לאיפור שלך. אני מודה, הייתי סקפטית שמוצר של ג’ורג’יו ארמני יכול להיות כל כך מדויק ומושלם, אבל עם התוצאות קשה להתווכח. בהחלט שווה את המחיר.

ג’ורג’יו ארמני לומינוס סילק – איפה משיגים

המוצר הוא יחסית חדש אז כרגע עוד לא הושק בארץ. הפתרון, כמו תמיד, הוא להזמין מחו”ל. המחיר הכי טוב שמצאתי הוא ב-LookFantastic, אבל כמובן שאשמח לשמוע בתגובות במידה ומצאת משהו יותר שווה.

רוצה עוד פרטים? ממליצה להיכנס לעמוד המוצר –

3 Comments on “ניסיתי את פריימר לומינוס סילק של ג’ורג’יו ארמני”

  1. יש אולי חנות ג’ורג’יו ארמני בארץ? כי אני רוצה לקנות את המייקאפ שלהם ולאמבינה איך בדיוק מתאימים צבע דרך האתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *