השגנו קוד קופון בלעדי לביוטי ביי (Beauty Bay)!

ביוטי ביי קופון

היי נסיכות. אמל”ק – לאור הפופולריות הגדולה שלנו (😎) והבקשות שלכן, ביקשנו – וקיבלנו – קוד קופון מיוחד לביוטי ביי. בהמשך כל הפרטים, התאריכים והאותיות הקטנות.

אבל לפני, הקדמה קטנה על האתר –

על ביוטי ביי

ביוטי ביי הוא אחד האתרים האהובים עלי. מדובר על אתר מכר בריטי ותיק ואהוב שהוקם במקור על ידי זוג חברות בריטיות, שמשמשות כמנהלות שלו עד היום. הן היו ללא שום ניסיון קודם בתחום אך עם הרבה תשוקה, והתחילו בכלל בתור מפיץ של בשמים. עם הזמן נפתחו להן העיניים, והן החלו להציע עוד ועוד מותגי קוסמטיקה וטיפוח. וכיום, האתר מציע כבר מעל ל-7,000 מוצרים ממותגים מובילים – פירוט שלהם נתן בהמשך.

לקריאה נוספת על האתר: ביוטי ביי – Beauty Bay – כל הפרטים על אתר הקניות הבריטי

ביוטי ביי קוד קופון

קוד קופון לביוטי ביי

אוקיי, אחרי ההקדמה, נגיע לעיקר – הנה קוד הקופון.

דבר ראשון, היכנסי לאתר Beauty Bay דרך הקישור הבא.

עשי קניות כרגיל, וכשאת מגיעה לקופה הזיני את קוד ההנחה – ROYALE20

הקוד הזה יתן לך 20% הנחה על כל האתר.

קוד קופון beauty bay

האותיות הקטנות:

הקוד יהיה פעיל בין ל-48 שעות, בין ה-13/03/21 בשעה 5:00 בבוקר ועד ה-15/03/21 בשעה 5:00 בבוקר. או במילים אחרות, ימי שבת וראשון הקרובים.

הקוד כאמור מקנה 20% על כל האתר, למעט המותגים הבאים: The Ordinary, Origins, Neom, NYX Professional Makeup, מייבלין ניו יורק, השת”פ של ג’פרי סטאר עם קליניק, אורבן דיקיי והשת”פ של Beauty Bay עם Nikki.

זה קצת מבאס, אבל זה משאיר לנו המוווווון מותגים אחרים להעמיס. הנה כמה דוגמאות.

המותגים המובילים בביוטי ביי

מחפשת איך לנצל את ההנחה השווה הזו בצורה הכי טובה? הנה כמה המלצות שלנו:

ג’פרי סטאר קוסמטיקס

אם את אוהבת איפור, אין מצב שלא שמעת על ג’פרי סטאר. ליין הקוסמטיקה הנושא את שמו של היוטיובר המצליח הפך לאחד ממותגי הביוטי עם הצמיחה הכי מהירה בעולם, ולמרות שג’פרי עצמו חי בסרט דרמה קטן – וכן, אני מדברת על אינספור ריבים מתוקשרים שהיו לו עם יוטיוברים למיניהם – אי אפשר להתכחש לעובדה שכשמדובר באיפור, ג’פרי סטאר קוסמטיקס הוא מותג נפלא.

לקריאה נוספת: ג’פרי סטאר קוסמטיקס: 7 המוצרים המומלצים ב-2021

מריו בדסקו

כשהוא הפייבוריט של סלבס כמו סרינה וויליאמס ואשלי גרהאם, שלא לדבר על קיילי ג’נר ואמא קריס, סופיה ריצ’י ועוד המון אחרות, מוצרי הטיפוח של מריו בדסקו קיבלו מעמד קאלט. ולפי כל הראיות, מוצרי הטיפוח של Mario Badescu יכולים להיות הפיתרון לכל בעיות העור שלך.

לקריאה נוספת: על המוצרים המומלצים של מריו בדסקו ב-2021

מייקאפ רבולושן

אני לא חושבת שיש צורך להציג את מותג האיפור מייקאפ רבולושן (MAKEUP REVOLUTION) – מביא בשורת ה-“פאסט ביוטי” שמאז שהושק לפני כ-5 שנים הגיע למחזור מכירות של מעל לחצי מיליארד דולר, ואפילו הושק בארץ בכמה סניפים נבחרים. בביוטי ביי אפשר לקנות אותו הרבה יותר בזול, ועם מבחר ענקי של גוונים ומוצרים.

לקריאה נוספת: מייקאפ רבולושן: סקירה והשוואת מחירים

ועוד המון מוצרים שווים

לדוגמה, השפתון הנוזלי של Dose Of Colors (שגם עליו כתבנו פוסט מיוחד), כל המוצרים של פלורנס ביי מילס, מותג האיפור הצעיר והמרגש של מילי בובי בראון (אילבן מ-“Stranger Things”, למי שלא מזהה), או הפודרה השקופה של RCMA שאני ממש ממש ממליצה לנסות.

אז לסיכום

1. כנסי לאתר ביוטי ביי דרך הקישור הבא

2. בקופה, הזיני את הקוד: ROYALE20

3. תיהני

זה חשוב שתיכנסי דרך הקישור שלנו כי א’ – זה נותן לנו עמלה קטנה מהאתר (שבאה לגמרי על חשבונם, ואינה משפיעה בשום צורה על המחיר עבורך), ב’ – ביוטי ביי המליצו על זה כדי שקוד הקופון יעבוד בוודאות, ו-ג’ – קוד ההנחה הזה הוא פיילוט שאנחנו עושות עם ביוטי ביי – חשוב לנו מאד שזה יצליח ושנוכל להשיג מהם עוד פעילויות שוות כאלו בעתיד ❤️❤️❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *