פלורנס ביי מילס: על מותג האיפור והטיפוח של מילי בובי בראון

פלורנס ביי מילס

עוד יום עבר, ועוד מותג איפור על שם סלב נולד. והפעם: פלורנס ביי מילס (Florence by Mills) – מותג מייסודה של מילי בובי בראון (הידועה בתור אילבן המהממת מ-“דברים מוזרים”), המציע גישה רעננה עם מוצרי טיפוח ואיפור נקיים, ומגדיר את משמעות היופי מחדש באמצעות קו מוצרים הממוקד בדור ה-Z המבוסס על האמונה שיופי אמיתי נובע מאהבה והשלמה עם עצמך.

ולמה לא בעצם? זה עבד מושלם לקיילי ג’נר (לפחות מבחינה כספית), ורק אלוהים יודע כמה שאני שרופה על המוצרים של פנטי ביוטי של ריהאנה – אז כשבאה מילי בובי בראון שנראית כמו בחורה מלאת סטייל, חמידות ואינטיליגנציה ונכנסת גם היא למשחק, בהחלט מדובר על מותג שמעורר בי עניין.

ולכן, יצאתי לבדוק במה מדובר, וגם איפה הכי משתלם להזמין, כמו שאני אוהבת (אם את לא יכולה לחכות, קפצי לפסקה האחרונה).

פלורנס ביי מילס

על פלורנס ביי מילס

על מה מדובר? קולקציה של מוצרי ביוטי יסודיים ונקיים (ובמחיר נגיש) לשינוי עור שיוצרו באהבה על ידי מילי בובי בראון (הלא היא “מילס”). כשהיא לקחה על עצמה משימה לעודד את הדור שלה להגדיר יופי בתנאים שלהם, מילי פיתחה את “פלורנס” כדי להציע אפשרויות טובות יותר ותרבות יופי מכילה יותר.

על החלטתה ליצור את “פלורנס ביי מילס”, היא אמרה: “רציתי ליצור משהו עבורי ועבור הדור שלי, החברים והקולגות שלי. מותג שיכול לשקף אותנו ואת הביטוי העצמי שלנו ועדיין להיות טוב ובריא, פשוט לשימוש ומתאים לעור משתנה ומתחלף. להיות צעיר זה משהו קשה באופן כללי, אז היה חשוב לי ליצור מקום שמציע תמיכה לכל אחת במסע היופי האישי שלה”.

כנערה שגדלה תחת אור הזרקורים וישבה במאות כסאות איפור עד כה, מילי התנסתה עם מספיק מוצרים כדי לדעת מה מתאים לעור שלך. זו הסיבה שגרמה למילי ליצור את מגוון המוצרים של המותג, עם פורמולות נקיות, קלות לשימוש, שמרגישות טוב ונועדו לעזור לך להביע את איך שאת רוצה להרגיש, להיראות ולחיות באופן כללי.

כל אחד מהמוצרים בקולקציה מתאימים לכל סוגי העור, נבדקו על ידי רופאי עור, מועשרים בויטמינים וחומרים טבעיים ולא מכילים פרבנים, סולפטים או חומרי ניחוחות סינתטיים. מכיוון שמילי אוהבת חיות מכל הסוגים, היה לה חשוב במיוחד שהקו כולו יהיה מוגדר רשמית בתור טבעוני וחף מאכזריות (קרי, לא נוסה על בעלי חיים בשום צורה). בנוסף, כולם פותחו תוך התחשבות בעור המורכב של בנות דור ה-Z ובלוחות הזמנים העמוסים שלהן, כך שהמוצרים מאזנים, קלים לשימוש, ממש ממש פשוטים ומתומחרים בצורה סבירה.

מילי בובי בראון פלורנס ביי מילס

בגיל 15 בלבד, מילי בובי בראון כבר יצרה לעצמה מוניטין של חלוצה של שינוי, והיא שגרירה מעוררת השראה של דור ה-Z. “אני יודעת מה עובד ומה לא עבורי – אבל אני גם מבינה שכולם שונים, גם בהקשר למצב העור שלהם, הצרכים וההגדרה האישית של יופי”, היא אמרה. “עם פלורנס, כל אחת יכולה לגלות ולייצר את פילוסופיית היופי שלה עם מוצרי איפור וטיפוח נקיים, נגישים וקלים לשימוש”.

באשר לשם, השחקנית אמרה בריאיון ל-WWD כי פלורנס ביי מילס היא מחווה לסבתא-רבא שלה, שקראו לה “פלורנס”, בשילוב עם הכינוי בו המשפחה שלה קוראת לה, “מילס”.

“מילי היא כוח מעורר השראה ומביאה גישה רעננה ומהנה לטיפוח העור ומוצרי היפוי הנקיים”, אמרה מוניקה ארנואדו, סמנכ”לית המכירות של Ulta, ענקית הקניות האמריקאית בה הושקה הקולקציה לראשונה. “האהבה והתשוקה שמאחורי פלורנס ביי מילס פשוט מקרינות החוצה, ואנחנו יודעים שקו המוצרים האוניברסלי הזה יאהב את כולם, במיוחד את דור ה-Z”.

איפה אפשר להזמין?

בעת ההשקה של המותג הזה הוא נמכר בלעדית באתר של Ulta, שלצערי לא עושים משלוחים לארץ, אבל מאז הוא הגיע לכמה מהאתרים האחרים, שכן שולחים לארץ (ואפילו בחינם)!

האופציה הטבעית היא כמובן להזמין ישירות מהאתר הרשמי של המותג. הבעיה היחידה שלי עם זה היא שמשלוח לישראל עולה שם בין 13 ל-18 דולר. כשמדובר על מוצרים יחסית זולים, זה ממש מעצבן כי זה אומר שעלות ההזמנה פחות או יותר מוכפלת.

אבל אז גיליתי שהמוצרים של פלורנס ביי מילס נמכרים גם בשני אתרים שאני אוהבת להזמין מהם. הראשון הוא לוק פנטסטיק , שמציע משלוח חינם ישראל, והשני הוא ביוטי ביי שמציע גם בחינם אבל רק על הזמנות שמעל 200 ש”ח.

מילי בובי בראון

כניסה לעמוד המותג בלוק פנטסטיק | כניסה לעמוד המותג בביוטי ביי

ניסית כבר את המוצרים?

חייבת להודות, חוץ מפעם אחת בה בדיוק הייתי אצל חברה שבדיוק קיבלה את החבילה שלה מביוטי ביי ונאלצה לסבול את ההידחפות הבוטה שלי לתוך הקרם שלה, עוד לא ניסיתי את המוצרים.

אבל החבילה שלי בדרך, מבטיחה לעדכן!

ומה איתך, האם יצא לך לנסות את אחד המוצרים של המותג? מה חשבת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *