סבון פנים מומלץ: 5 בחירות של ניקוי פנים בהתאם לסוג העור שלך

סבון פנים מומלץ

מציאת סבון פנים מומלץ עבור סוג העור שלך – לשימוש יומיומי – זו משימה לא כזו פשוטה כמו שאת חושבת. בתור התחלה, “את רוצה מוצר שהוא גם ללא שמן או לא קומדוגני (כלומר, לא סותם את הנקבוביות), אבל גם מלא בלחות”, אמרה רופאת העור אלכסנדרה גולד, שפירטה על הנושא באתר שלה. היא הוסיפה כי המרכיבים המעידים על לחות – אלו שאת צריכה לחפש במוצר שתבחרי – כוללים סרמידים וחומצה היאלורונית. היא הוסיפה כי “ניקוי פנים איכותי אמור לסייע בניקוי מבלי להסיר שמנים אתרים מפנייך ולשמור על איזון ה- pH בעורך.”

בנוסף לכך, כמובן, סוגי עור שונים דורשים מרכיבים שונים. לעור נוטה לאקנה, “מרכיבי פילינג חשובים”, אומרת גולד. “אלה עשויים לכלול חומצה סליצילית, חומצה גליקולית או חומצות אלפא הידרוקסיות”. לעור רגיש, מומלץ לחפש חומרי ניקוי “שיש בהם מרכיבים מרגיעים כמו אלוורה, מלפפון או חימר, ולהיצמד לכאלו בעלי מרקם חלב או קרם”.

כדי לעשות סדר בדברים ולהקל עליך במציאת סבון הפנים הנכון עבורך, אספנו פה את האפשרויות הכי טובות, בהתאם לסוג העור שלך.

הכי מומלץ בכל מצב: סבון פנים של Cetaphil 

סבון פנים cetaphil

בחמש דקות חיפוש הצלחתי למצוא שלושה רופאים שונים שהמליצו על סבון הפנים העדין של Cetaphil. “הוא עובד עבור כל סוגי העור, אפילו על עור רגיש”. לדברי גולד, היא ממליצה עליו “לחולים המתמודדים עם אקנה ועור רגיש וגם לאנשים הסובלים מאקזמה ורוזצאה”. מדובר על אופציה זולה וקלה לסבון פנים בסיסי שעושה את העבודה היטב – מנקה את העור בלי לייבש אותו – בפורמולה פשוטה ללא סבון, היפואלרגנית וללא ניחוח.

מחיר הכי טוב שמצאנו – כ-40 ש”ח באמזון (יש מקומות עם מחיר טוב יותר, אבל בשקלול עלות המשלוח, זה הכי משתלם)

הכי מומלץ לעור יבש: סבון פנים של CeraVe

ניקוי פנים סרווה

גולד ממליצה על ניקוי הפנים של CeraVe (מותג נפלא עליו כתבנו פוסט מיוחד, בקישור) מכיוון שהוא “עדין, לא-קומדוגני וללא שמן, כך שהוא לא יגרום לאקנה”. בנוסף, היא אומרת, “הוא מכיל מרכיבים כמו סרמידים וחומצה היאלורונית, העוזרים להוספה ושמירה של לחות בעור. זה חשוב לבחור ניקוי פנים שיסיר לכלוך ואיפור מבלי לשבש את מחסום ההגנה הטבעי של העור”.

מחיר הכי טוב שמצאנו – כ-45 ש”ח ב-LookFantastic

הכי מומלץ לעור רגיש: סבון פנים סויה של Fresh

ניקוי פנים סויה

גולד אומרת כי ניקוי פנים הזה “מושלם לעור רגיש במיוחד”, והוסיפה כי בנוסף לניקוי עדין של העור שלך, הפורמולה שלו “גם משאירה את עורך מואר ועם גוון בריא”. הוא מכיל חלבוני סויה עשירים בחומצות אמינו, השומרים על רכות העור, כמו גם תמצית מלפפון ומי ורדים מרגיעים ומרעננים.

מחיר הכי טוב שמצאנו – כ-169 ש”ח ל-150 מ”ל בסטרוברינט

או במחיר היכרות שווה ל-50 מ”ל בקאלט ביוטי.

למי שרוצה מרקם קרם: ניקוי פנים של First Aid

סבון פנים במרקם קרם

ניקוי פנים במרקם קרם זה מוצר שתמיד היה עבורי סוג של דיסוננס, כי אין דבר שמתקשר אצלי בראש עם ניקוי פחות מאשר המרקם הסמיך הזה. מצד שני, כשמתגברים על הנטייה הראשונית הזו, בהחלט ניתן ליהנות מהשימוש בסבון הפנים המוצלח הזה של First Aid Beauty, שהוא אחלה בחירה לכל סוגי העור. לדברי גולד, ניקוי פנים טוב “אמור לסייע בניקוי מבלי להסיר שמנים אתרים מהפנים שלך, ועם שמירה על איזון ה-pH בעורך” – וזה בדיוק מה שהניקוי הזה עושה. “יש בו שילוב מושלם של נוגדי חמצון המגנים על העור מפני מזהמים”, היא אומרת, “בנוסף לפורמולה מאוזנת שמונעת התייבשות או גירוי של העור”. וכמובן, הוא חסר ניחוח ואינו מכיל פרבנים.

מחיר הכי טוב שמצאנו – כ-75 ש”ח ב-Look Fantastic

למי שרוצה מרקם ג’ל: ניקוי פנים של מריו

ניקוי פנים מריו בדסקו

ג’ל הניקוי הזה מבית Mario Badescu מתאים לנשים עם עור רגיל ושמן. “הוא באמת עושה עבודה טובה בהוספת לחות לעור וגם בניקוי שלו מזיהומים”, גולד אמרה. “הוא גם משפר את בריאות העור, ולכן זו בחירה מצוינת עבור מי שמחפשת סבון פנים עם תכונות אנטי-אייג’ינג”. הניקוי מכיל אנזימים של פפאיה ואשכולית, מרכיבים בעלי תכונות נוגדות חמצון שיכולים לסייע בפילינג עדין.

מחיר הכי טוב שמצאנו – כ-33 ש”ח בביוטי ביי

בונוס: סבון פנים גרנייה 3 ב-1

את את לא רוצה להשקיע במוצר מיוחד שמותאם ספציפית לסוג העור שלך, אלא מחפשת פתרון זול ואפקטיבי שמתאים לכל אחד, סבון פנים גרנייה 3 ב-1 הוא אופציה מועדפת עלי מכיוון שהוא מציע שלוש יתרונות במוצר אחד:

  • ניקוי – סבון הפנים מועשר בתמצית אקליפטוס, חומצה סליצילית אנטי-בקטריאלית ואבץ, הידוע ביכולתו לנקות בצורה יסודית את העור, לסייע בהעלמת ברק שומני הנובע מעודף סבום ובהסרת תאי עור מתים.
  • גרגירים – מכיל גרגירי אבן ספוג המסייעים בקילוף עדין של העור על ידי פילינג עדין ובניקוי עמוק של הנקבוביות.
  • מסכה – מכיל חימר לבן המסייע בהפחתת ברק שומני בעור הודות לתכונות ההרגעה והספיגה שלו.

את מוזמנת להיכנס לקרוא עוד על המוצר הזה בפוסט המיוחד שכתבנו עליו, או ישירות לעמוד שלו ב-LookFantastic (שם המחיר הכי משתלם) –

לסיכום – סבון פנים מומלץ

סבון פנים זה דבר חשוב, אבל זו רק תחילתו הסיפור. אם את רוצה להתקדם עוד כמה צעדים במסע שלך להשגת עור הפנים המושלם, את מוזמנת לקרוא עוד כמה פוסטים שיכולים לעזור לך:

סבון פנים

מתקדמת יותר? הגיע הזמן שתלמדי על סרום לפנים. ובאופן ספציפי על המרכיבים הבאים: ניאצינאמיד – חומצה היאלורונית – חומצה אזלאית – חומצה גליקולית – רטינול.

הרבה שיעורי בית, אני יודעת. אבל הדרך לעור מושלם היא עולם ומלואו. ואנחנו איתך לאורך הדרך.

בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *