מסכת ורדים “אבסולו פרשס סלס” של לנקום – השוואת מחירים

לנקום אבסולו ורדים

היי חברות, היום רציתי לכתוב פוסט קצר עם השוואת מחירים של “אבסולו פרשס סלס”, מסכת ורדים של לנקום. אני אדבר עוד מעט קצת על המוצר, למה חיפשתי לקנות אותו ואיפה בסוף היה הכי משתלם, אבל נתחיל עם הסבר על הפוסט הזה, ולמה הוא בכלל קיים.

מי שמכיר אותי יודע שאני צרכנית חכמה. אוקיי, יש שיגידו שאני לא בהכרח חכמה, אבל בהחלט יסודית.

מה הכוונה? שאני מאד אוהבת לחקור לעומק את המוצרים שאני קונה, להשוות בין המותגים השונים, לקרוא המון ביקורות ברשת – ובסופו של דבר להצליב מחירים בין כמה חנויות ואתרים לפני הקנייה.

למה זה לא בהכרח חכם? כי יש עלות לזמן, ולפעמים כדי לחסוך קצת על המוצרים ואולי להשיג איזה קוד קופון שווה אני יכולה לשרוף כמה שעות שכנראה שוות יותר. מצד שני, לשוטט באתרי קניות ולקרוא על מוצרי טיפוח? אני לא באמת סובלת…

אבל זו הסיבה שהחלטתי לכתוב את הפוסט הזה. הרי גם ככה בדקתי לגבי המוצר שחיפשתי, עשיתי את ההשוואות והגעתי למסקנה – אז אם כבר עשיתי את הכל, לא שווה להשקיע עשר דקות נוספות ולכתוב על זה פוסט?

גם אם תהיה פה מישהי אחת שהדבר הזה אי פעם יעזור לה, דיינו.

אגב, בפעם הקודמת שערכנו השוואת מחירים של מוצרי לנקום, “סטרוברינט” היה המנצח הגדול. האם גם במקרה הזה? המשיכי לקרוא.

מסכת ורדים לנקום

מסכת הורדים של לנקום


לנקום יצרה את מסכת הורדים המהממת הזו (בשמה הרשמי: Absolue Precious Cells Rose Mask) עם תערובת תמצית ורדים יקרת ערך המשולבת במרקם עשיר. היא מעניקה תחושת רעננות ורוגע לעור, ומשאירה אותו עם תחושה רכה, גמישה וחלקה יותר. התוצאה? עור בעל מראה רענן, קורן ומלא בלחות במהלך היום.

כשהמסכה הזו הושקה לפני כשנתיים, במגזין “את” כתבו עליה כך:

“הקופסה של המסכה יפהפייה עם צבעוניות מעודנת. היא נמרחת בנעימות, יש לה ריח ורדים ותחושה של לחות אמיתית, קרירה ונעימה בזכות המרקם הג’ליי. כשהסרתי אותה העור הרגיש כל כך רווי לחות שאפילו לא מרחתי קרם”.
מחיר: 620 ש”ח, ברשתות הפארם
ציון: משובח

מאז ששמעתי על המסיכה הזו רציתי לנסות אותה, בעיקר כי היא המשך מושלם לטרנד השימוש במי ורדים במוצרי טיפוח (עליו כתבנו בפוסט הזה). לורדים יש תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להרגיע כל סוג של גירוי ואדמומיות בעור, הם עוזרים לטהר את הנקבוביות, מווסתים עודף שומן ואפילו עוזרים לשמור על איזון ה-pH של העור.

בנוסף לכך, המוצרים של לנקום ידועים באיכות הגבוהה שלהם, ויש סיבה שמדובר על אחד המותגים המצליחים והיוקרתיים ביותר בעולם. פה באתר יצא לי לדבר על קרם היום שלהם מסדרת רנרג’י – שהוא מהמם בפני עצמו – כך ששילוב של שני דברים טובים כמו “לנקום” ו-“מי ורדים” בהחלט נשמע מבטיח.

המסכה כרגע בדרך אלי, מבטיחה לעדכן את הפוסט בתוצאות אחרי השימוש. וזה מוביל אותי לסיבה שלשמה התכנסנו –

השוואת מחירים

כדי שיהיה לנו נוח, שמתי את השוואת המחירים בטבלה פשוטה (אמרתי לכן שאני שרוטה). כל המחירים הן עבור מוצר זהה (מסכת ורדים “אבסולו” של לנקום, 75 מ”ל).

אתרמחירעלות משלוחסה”כהערות
סופרפארם620 ש”חחינם מעל 245 ש”ח620 ש”ח
אפריל620 ש”חחינם מעל 195 ש”ח620 ש”ח
סטרוברינט608 ש”חחינם608 ש”ח
פיל יוניק475 ש”חחינם מעל 25 פאונד475 ש”חלא בטוח שולחים לארץ *
לוק פנטסטיק513 ש”חחינם513 ש”חלא בטוח שולחים לארץ *
השוואת מחירים מסכת ורדים אבסולו של לנקום

אוקיי, אז התשובה פה היא מורכבת.

מצד אחד, המחירים הכי זולים הם ללא ספק בשני האתרים החביבים עלי: “פיל יוניק” ו-“לוק פנטסטיק”. הבעיה עם שניהם היא שהם לא תמיד שולחים את מוצרי Lancome לישראל.

אז למה שמתי אותם בטבלה שלי בכלל, את שואלת?

כי שווה לבדוק. אני עדיין זוכרת את הימים היפים בהם האתרים האלו היו שולחים לישראל בלי חשבון. בחודשים האחרונים משום מה מתקבלת הודעה במעמד התשלום שאי אפשר לשלוח את המוצרים לישראל, מניחה שבגלל הסכם של האתרים עם החברה. מצד שני, שמעתי לא מעט אגדות על בנות שהצליחו להזמין, או מוצרים ספציפיים שמשום מה נהנו מההפקר ונכנסו להזמנות מישראל בלי בעיה, כנראה בזכות סיווג לא נכון או ווטאבר.

ואם לא הצלחת – שלושת האתרים הבאים בתור די זהים במקרה הזה.

סטרוברינט יותר זול מהאתרים הישראלים בהמון מוצרים אחרים, כך שאם את מחפשת להוסיף להזמנה שלך עוד כמה מוצרים ככל הנראה הייתי הולכת עליו.

לא מכירה את האתרים האלו, ומה ההבדלים ביניהם? מוזמנת לקרוא עוד (זה מידע שחשוב לדעת!) –

לסיכום

מקווה שהפוסט הזה עזר למישהי מכן. כמו שנאמר, “מי שחסכה כסף לנסיכה אחת בישראל, כאילו חסכה עולם ומלואו”.

אם אהבת את הפוסט או שהוא עזר לך, אשמח אם תתני תגובה קטנה כדי שאדע להמשיך עם פוסטים דומים. ואם לא, אשמח לתגובה גם כן, מאותה הסיבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *