קרל לגרפלד & לוריאל פריז – שילוב פריזאי נועז

קרל לגרפלד X לוריאל

מה קורה כששניים מהמותגים הפריזאים האייקוניים ביותר מאחדים כוחות? הקולקציה החדשה, הנועזת, החדשנית והסופר-אופנתית של קרל לגרפלד x לוריאל, זה מה. זהו אחד הפרויקטים האחרונים עליהם הספיק מעצב האופנה האגדי לעבוד לפני מותו בפברואר השנה, בשיתוף פעולה חד פעמי עם המותג האלמותי של לוריאל פריז שנועד להביא את הטוב ביותר מעיר האורות ישירות לתיק האיפור שלך.

קרל לגרפלד + לוריאל

הקולקציה החדשה הזו מכילה חמישה פריטים במהדורה מוגבלת אשר עטופים באריזה יוקרתית עם החתימה האיקונית של המעצב המנוח. איך שראיתי את האריזה השחורה והמונוכרומית עם הכיתוב ‘קארל’ הנטוי והכסוף עליה, ישר הרגשתי התרוממות רוח מהשילוב הבלתי אפשרי של קלאס ושיק. הקולקציה המהממת הזו הצליחה לקחת פריטי איפור “משעממים” -איכותיים, ושווים ככל שיהיו – ולהפוך אותם לחפצי אספנות שקפצו ישירות לראש הוויש ליסט שלי.

ואם כבר מדברים על האיפור עצמו – תמצאו שילוב מסקרן של מסקרות בעלות נפח ושפתונים בגוונים אמיצים יחד עם צלליות רכות וסולידיות.

שפתונים אמיצים
שפתונים בגוונים אמיצים

האם הפריטים האלו יכולים להשתלב בשגרת היופי היומיומית שלך? כמו תמיד, הכל קשור לתמהיל. המטרה של כל הקולקציה הזו היא לעזור לך לשדרג את המראה הסולידי והרגיל שלך עם אלמנטים בעלי אמירה חזקה יותר – כמו שפתון אדום ונועז עם נגיעה של היילייטר, או אייליינר בגוון מתכתי בשילוב עם מייק אפ בגוון טבעי. המטרה היא להוציא החוצה את הסטייל הפריזאי הפנימי שלך, לא משנה מה הסגנון שלך – כיוון שכמו שהקמפיין של הקולקציה הזו אומר, לכולנו יש נגיעה של קארל.

קרל לגרפלד X לוריאל – הפריטים

הפעם הראשונה שראיתי את הפריטים האלו הייתה דווקא באסוס, אבל משום מה הם הגבילו את המשלוח לישראל. אבל אל דאגה, אחרי תחקיר זריז מצאתי את הפריטים ב-LookFantastic.

אגב, לפני הכניסה לאתר, זו אחלה הזדמנות להיכנס לפוסט שכתבתי על לוק פנטסטיק ועל הדרך הנכונה לקנות בו ולנצל את כל קודי ההנחה.

לחיצה על התמונה תביא אותך לעמוד המוצר.

פלטת צלליות קרל לגרפלד X לוריאל
Karl Lagerfeld X L’Oréal Paris Eyeshadow Palette
מסקרה קרל לגרפלד
Karl Lagerfeld X L’Oréal Paris Volume Mascara
שפתון קרל לגרפלד ולוריאל
Karl Lagerfeld X L’Oréal Paris Colour Riche Lipstick
קרל לגרפלד X לוריאל אייליינר
Karl Lagerfeld X L’Oréal Paris Matte Eyeliner

אגב, שיתופי פעולה לא זרים למותג קרל לגרפלד. בעבר שיתף פעולה על משפיעניות ודוגמניות על רבות, עם ענקית האופנה הספורטיבית “פומה” ועוד רבים אחרים. ב-2011 הוא אף השיק קולקציית איפור עם רשת האופנה ספורה.

יצא לך לנסות? מה חושבת? יאללה, להגיב!

One Comment on “קרל לגרפלד & לוריאל פריז – שילוב פריזאי נועז”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *