הסוד ליצירת גבות עבות הוא… סבון מוצק?

גבות עבות

אם את אחת מהבנות האלו שזכו בלוטו הגנטי ובורכו בזוג גבות עבות ומלאות באופן טבעי, אז מזל טוב, וסעי, סעי מפה. אבל אנחנו, המאותגרות מהבחינה הזו, כנראה שנגזר עלינו לעבוד קצת יותר קשה כדי להגיע למראה הגבות המושלם. למרבה המזל, יצירת מראה גבות עבות זה דבר קל יחסית – וכנראה שגם ככה כבר יש לך את כל המוצרים הדרושים בתיק האיפור. בדיוק בשבילך הכנו את המדריך הזה שילווה אותך דרך כמה צעדים פשוטים אל המראה הנכסף. אז קחי את המברשת, איפור הגבות האהוב עליך, וסבון מוצק (אל תדאגי, אסביר בהמשך) – ונתחיל!

שלב #1 – גבות עבות מתחילות ב.. עיבוי

יכול להיות שהיית מאוהבת קצת יותר מדי בפינצטה שלך בימי התיכון העליזים, או שבאופן טבעי יש לך גבות דקות. אל דאגה, השגת מראה גבות עבות עדיין אפשרי עם קצת עזרה. אז תפסי את הפורמולה המועדפת עליך – אני אוהבת את ג’ל הגבות Unbelieva-Brow של לוריאל פריז (העמוד שלו בלוק-פנטסטיק) – ומברשת דקה וזוויתית כדי להתחיל. שימי קצת מהחומר שבחרת על המברשת ומלאי את האזורים הדלילים באמצעות לחץ קל. זכרי, תמיד קל יותר להוסיף יותר חומר מאשר להסיר אותו, ולכן התקדמי בזהירות. עקבי אחרי דפוס הקשת הטבעי שלך ועבדי עם משיכות דמויות נוצה לאורך כל הדרך לגבה גבוהה, עבה ויפה יותר.

אזהרה: היזהרי לא למשוך את קצת הגבה יתר על המידה, זה ייתן לעיניים שלך מבט עצוב. ועוד טיפ של מקצוענים: החלי ליישם את החומר מאמצע הגבה, על מנת להימנע ממראה כבד מדי בהתחלה שלה.

שלב #2 – סבון מוצק

עכשיו אל החלק המגניב. זה אולי מפתיע, אבל שימוש בסבון מוצק במקום בג’ל גבות זו אחלה הברקה. שימי לב שאת בוחרת סבון המתאים לעור רגיש, למשל כמו Hydrating Cleansing Bar של CeraVe כדי למנוע סיכון לגירוי בעור. התיזי מעט מים חמים על גבי הסבון על מנת שיתרכך ויהיה קל יותר לעבוד איתו, ואז תפסי מברשת סליל וגרדי אותה בקלות על גבי הסבון, עד שיהיה למברשת ציפוי דק.

שלב #3 – הברישי

בעזרת המברשת, הברישי את הגבות שלך בתנועה כלפי מעלה. ברגע שהגעת למרכז קשת הגבה, עברי להבריש בזווית אלכסונית הפונה כלפי חוץ, ולא ישר כלפי מעלה. המברשת אמורה לעזור לך לפירוק גושי הפורמולה האחרונים של ג’ל הגבות שהוספת קודם עד ליצירת מראה וטשטוש טבעי. אחרי שהגעת למראה המושלם עבורך, לחצי עם קצות האצבעות על הגבה כלפי מטה על מנת לקבע את המראה.

גבות עבות באמצעות מברשת

שלב #4 – האירי

עבור השלב האחרון, קחי את ההיילייטר או הקונסילר המועדפים עליך על מנת להגדיר את צורת הגבות שלך בצורה טובה יותר. אם תבחרי בקונסילר, אני ממליצה להשתמש במברשת דקה ושטוחה כדי לשים חומר לאורך הגבה שלך שיסייע להדגיש את עצם הגבה. ואם את רוצה גימור שקצת יותר בולט, שימי מעט הילייטר מתחת לקשת שלך.

לשימוש הזה, אני אוהבת להשתמש בקונסילר של NARS עליו המלצתי במדריך שלי ליצירת איפור מעושן.

שלב #5 – גבות עבות של מלכה

תיהני, ותגידי לי בתגובות אם יצא לך טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *