ערב במלון רויאל ביץ’ תל אביב וארוחה במסעדת ווסט סייד (ביקורת)

רויאל ביץ'

בשעה טובה המסעדות חזרו לעבוד, ולמרות שאנחנו עוד לא לגמרי חזרנו לשגרה, מיהרנו לנצל את ההזדמנות ולצאת להתאוורר קצת. לא הלכנו רחוק, בסך הכל מדובר על לילה קצר במלון רויאל ביץ’ תל אביב, שכלל ארוחת ערב במסעדת המלון ווסט סייד (West Side) – אבל אחרי שנה של סגרים, נטפליקס ועשרות גרסאות של פיצה פיתה שהכנתי במיקרו, זה הרגיש לי כאילו אני בניו-יורק.

אז קצת על המסעדה, קצת על המלון, וקצת על הצורה בה השגנו את הדיל הנפלא הזה – זה הנושא של הפוסט של היום.

על מלון רויאל ביץ’ תל אביב

אז למי שלא מכירה, מלון רויאל ביץ’ שנמצא על רצועת החוף בתל-אביב הוא אחד המלונות המפוארים והיוקרתיים בעיר עם דירוג של חמישה כוכבים פלוס (לא יודעת מה זה אומר, אבל זה נשמע טוב).

במלון כ-230 סוויטות וחדרים מעוצבים וחביבים, לרובם מרפסת הצופה אל קו החוף והים או אל הנוף האורבני היפהפה של תל אביב. הדבר שהכי אהבתי במלון היה המיקום המושלם שלו – את רק צריכה לרדת ללובי, לקחת צעד החוצה וזהו, את בים. עוד כמה דקות של הליכה ואת במרכז נווה צדק, מתחם התחנה, יפו העתיקה, נחלת בנימין, שדרות רוטשילד וכל הטוב שדרום-מרכז תל אביב יכולה להציע.

ואם סתם בא לך להתפנק, בקומה השלישית של המלון ניתן ליהנות מבריכה מרשימה הצופה אל הים התיכון וממתחם ספא מבית “יערות הכרמל” האקסקלוסיבי, אשר מציע למעלה מ-70 טיפולי גוף, בריאות ויופי.

בריכה רויאל ביץ'
הבריכה ומתחם הספא

אז למה עשיתי את זה, והאם יש טעם לעשות לילה בבית מלון במרכז הארץ?

הרי עבור רובנו, תל אביב נמצאת במרחק נסיעה. אז נכון, זה תמיד נחמד לא לדאוג לחנייה ולשתות בלי למנות נהג תורן, אבל בכל זאת תמיד הסתכלתי בצורה קצת מוזרה על האנשים שבוחרים לעשות מה שהגדרתי כ-“נופש ללא נופש”. הרי איזה מין נופש זה אם אתה במרחק גט טקסי מהבית?

מצד שני, כמו שכבר אמרתי בפתיחה – השמיים עדיין סגורים, הסגרים הארוכים בבית חנקו אותנו, ומצאנו דיל ממש שווה – אז למה לא? בסך הכל שילמנו על חדר ללילה באמצע שבוע עם נוף לכיוון הים משהו כמו 600 שקלים, שזה מחיר מציאה שזכינו בו בזכות המצב והתפוסה הנמוכה.

הסוד מבחינתי בהקשר הזה הוא להזמין ישירות דרך אתר המלון. מרבית המלונות מציעים הנחה במידה ומזמינים ישירות מהם (כי בעצם הם לא צריכים לשלם עמלה לאתרי תיווך), וכך גם מלון רויאל ביץ’ מבית ישרוטל: הזמינו ישירות באתר וקבלו אוטומטית הנחה נוספת של 5%.

אתר ישרוטל
לחצי לכניסה לאתר ישרוטל

מסעדת West Side הכשרה

וגם אכלנו. מסעדת West Side שנמצאת בתוך מלון רויאל ביץ’ עצמו היא אחת ממסעדות הגורמה הכשרות היחידות בתל אביב. המסעדה המעוצבת ממוקמת בקומה הראשונה של המלון, ממש על הטיילת מול הים – מה שעושה אותה מושלמת לארוחה רומנטית בשעות הערב.

מצד שני, אני חייבת להגיד שבאתי עם ציפיות נמוכות.

למה? כי למרות שהמסעדה מדורגת מאד גבוה בדירוגים שונים ברשת (הייתה במקום הראשון ב-“טריפ אדוויזור”, ונכללת ברשימת 11 המסעדות הכשרות הטובות בארץ של “מעריב”), יצא גם להגיע לביקורת הזו של שגיא כהן ב-“הארץ”, שם הוא הגדיר את West Side בתור “מסעדת מלון כשרה קצת גרועה מהרגיל”.

התפריט שלה מוגדר כ-“חוויה קולינרית ים תיכונית אותנטית”, ומנות הדגל שלה כוללות טרטר לוקוס ומלפפונים, קרפצ’יו בקר, אספרגוס ופולנטה, ריזוטו פטריות וערמונים, כנאפה כבד אווז או צלעות טלה עסיסיות, בהתאם לעונה ולחומרי הגלם המאפיינים אותה.

בנוסף לתפריט העשיר, West Side מציעה בר אלכוהול מגוון, המעמיד לרשותכם מבחר מרשים של יינות, קוקטיילים מיוחדים ואלכוהול מיובא.

מסעדת ווסט סייד

אני רחוקה מלהיות מבקרת מסעדות, אז רק אסכם ואגיד שבסך הכל מאד נהניתי. נכון, יש מסעדות טובות יותר, ולא הייתי אומרת שעברתי חוויה קולינרית משנת חיים – בטח לא כזו ששווה את המחירים היחסית גבוהים של המנות ב-West Side. מצד שני, אני לגמרי רואה את הכל במשקפי הקורונה שלי. ארוחה במסעדה מול הים, עם סכין ומזלג וצלחות ואנשים אחרים מסביב? טירוף.

לסיכום

אין ספק שהנופש הקצר שידרג חוויה די רגילה של יציאה לערב בתל אביב למשהו שמזכיר קצת נסיעה לחו”ל (וזה הדבר הכי קרוב שנזכה לו בזמן הקרוב). נכון, זה קצת מוזר לישון במלון שנמצא במרחק נסיעה מהבית, אבל אני בוחרת להסתכל על המצב כהזדמנות: המלונות משוועים לקהל, והמחירים ברצפה – אם לא נעשה לילה במלון 5+ כוכבים עכשיו, אימתי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *