5 בחירות של שמפו מומלץ לשיער שומני שיתאימו לכל אחת

שמפו מומלץ לשיער שומני

אם את מתמודדת עם שיער שומני, סביר להניח שאת חופפת את הראש באופן יומיומי. אולי, אם את יחידת סגולה ומפוצצת את הראש עם שמפו יבש, יוצא לך לדלג על יום פה ויום שם, וגם אם יש ויכוח שלם לגבי השאלה האם זה בכלל נכון לחפוף כל יום (אפילו אנחנו כתבנו על זה פה) – בכל מקרה דבר אחד בטוח: בכל פעם שאת חופפת את השיער, כדאי שתשתמשי בשמפו מומלץ לשיער שומני.

מה זה אומר? מדובר על שמפואים שבדרך כלל נוטים להיות קלילים יותר ולהכיל ריכוז נמוך יותר של מרכיבים עשירים ומוסיפי לחות. במקום, הם מתרכזים בהסרת עודפי השמן והלכלוך החיצוני מהשיער, כדי להשאיר אותו רענן ונקי.

המשיכי לקרוא כדי לראות את חמש הבחירות שלנו של שמפו מומלץ לשיער שומני.

מה גורם לשיער שומני

שיער שומני הוא תוצאה של פעילות יתר של בלוטות החלב, המייצרות יותר מדי חלב (או בשמו הרשמי: סבום). למרות שהסבום עצמו בסך הכל מיטיב עם השיער, שומר עליו בריא, חלק ומונע ממנו להתייבש ולהישבר, יותר מדי ממנו יכול לגרום לשיער להיראות חלקלק ושומני. קרקפת שומנית יתר על המידה יכולה להוות מטרד ואפילו קשורה להתפרצויות של קשקשים.

במקרים חמורים, רופא עור יכול לרשום תרופות שיסדירו את פעילות בלוטות החלב. עם זאת, ברוב המקרים, יישום שגרת טיפוח שיער מותאמת, תוך שימוש במוצרים הנכונים לשיער שומני, מספיקה על מנת לספק שליטה על המצב והקלה של התסמינים.

וזה מה שמוביל אותנו לנושא שלשמו התכנסנו:

שמפו מומלץ לשיער שומני – הבחירות שלנו

שימי לב – עבור כל שמפו שבחרנו שמנו קישור לאתר בו מצאנו את המוצר במחיר הכי טוב. במידה ומצאת מקום שמוכר את המוצר במחיר משתלם יותר, כתבי לנו בתגובות ואנחנו נעדכן את הפוסט, כך שתמיד יופיעו בו קישורים למחיר הכי נמוך!

1. הכי טוב במניעה: שמפו מס’ 2 של פול מיטשל

שמפו לשיער שומני פול מיטשל

השמפו הקליל הזה מבית פול מיטשל זכה במקום הראשון מבחינתנו בזכות העובדה שהוא פועל בשתי דרכים שונות: לא רק שהוא מסיר שמן לא רצוי באופן מיידי (הקרדיט לתמצית עלי חוחובה וג’ינג’ר שהוא מכיל), אלא שהוא גם עוזר למזער את ייצור השמן העתידי כדי להקטין את השמנוניות של השיער לאורך זמן. הוא בטוח לשימוש גם עבור שיער צבוע, ומשאיר את השיער מלא בנפח וברק.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 12.5 פאונד ב-LookFantastic

2. הכי מקציף: שמפו לניקוי עמוק Solu

שמפו מקציף

שמפו לניקוי עמוק עם אקסטרה קצף, כך שמי שאוהבת שמפו שמקציף הולכת להעריך את התחושה האוורירית שלו ואת הניקוי העמוק והיעיל של הקרקפת והשיער שלך. השמפו הזה מכיל תמצית כוסמת עשירה בחלבונים, נוגדי חמצון ומינרלים ומסיר כל שארית של שומן או לכלוך מהשיער. הוא עד כדי כך אוורירי, שיש שמתשמשים בו במיוחד לפני סלסול שיער.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-100 ש”ח בסטרוברינט

3. מומלץ ללא סולפט: שמפו Cocomino של Drunk Elephant

שמפו מומלץ לשיער שומני

האמת היא שהרבה מאד שמפואים המומלצים לשיער שומני מכילים סולפט או מלחים – הרי בסופו של דבר, זה המרכיב הכי אפקטיבי בכל מה שנוגע לספיגת והסרת השומן מהשיער. מנגד, אם את מחפשת פתרון ללא סולפט, נסי את השמפו הזה. במקום הסולפט הוא מסתמך על רכיבים פעילים על בסיס קוקוס המבצעים ניקוי עמוק ומסירים לכלוך ושמן תוך הקניית שפע רכות וברק.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 21 פאונד ב-Cult Beauty

4. מומלץ לקרקפת יבשה: שמפו שמן ניקוי של Shu Uemura

שמפו שמן לשיער שמנוני

אל תיבהלי מהמילה “שמן” שיש לשמפו הזה בשם, לפי המון חוות דעת ברשת הוא למעשה אחת הבחירות המובילות עבור מי שמתמודדת עם שיער שמן. הפורמולה הקלילה הזו מתגאה ברכיבים שמקורם באדמת געש, הידועים בתכונותיהם המטהרות. למרות העובדה שהוא מתחיל כשמן, הוא הופך במהירות לקצף אוורירי שיעשה פלאים לכל סוגי השיער.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-28 פאונד ב-LookFantastic

באותו מחיר גם ב-FeelUnique – השווי וחפשי מבצעים!

5. לעור קרקפת מעורב: שמפו במבוק וחימר של Shea Moisture

שמפו לעור מעורב

בדיוק כמו שיכול להיות לך סוג עור פנים מעורב, כך גם יכול להיות שיש לך קרקפת מעורבת (עם חלקים שמנוניים וחלקים יבשים, בדרך כלל בהתאם לעונות השנה). אם זה המצב, את צריכה לחפש שמפו שיוריד ביעילות את עודפי השמן, אך לא יחמיר את היובש – והשמפו הזה של Shea Moisture עושה בדיוק את זה. יחד עם פחם לניקוי רעלים, הוא מכיל גם תמצית קליפות ערבה, מקור טבעי לחומצה סליצילית הממיסה שמן. ולחלקים היבשים, יש בו שמן עץ התה המאזן ומרגיע את העור.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-52 ש”ח ב-LookFantastic

עוד המלצות של שמפו לשיער שומני

מעבר להמלצות האלו, יש עוד כמה בחירות של שמפו מומלץ לשיער שומני שאנחנו אוהבות אותם תוכלי לקנות בסופר או ברשתות הפארם. מדובר על מה שנקרא מוצרי “Mass Market”, כך שלא כל כך הקדשנו זמן לחקור ולחפש מבצעים ספציפיים עבורם… בין ההמלצות ניתן למצוא את:

  • שמפו “Instant Oil Control” של Head & Shoulders.
  • שמפו מסדרת “שמנים מופלאים” של אלביב (לוריאל פריז).
  • שמפו מיסלר של פנטן פרו-V.

המוצרים האלו נעים בטווח מחירים של 20-30 ש”ח ליחידה ואת יכולה למצוא אותם בכל מקום בערך, אז כאמור לא ראינו צורך לפרט עליהם יותר מדי, פשוט בפעם הבאה שאת בקניות קחי אחד מהם ותנסי – יכול להיות שהפתרון לבעיות השיער השומני שלך היה ממש מתחת לאף.

וזהו להיום. יש לך המלצות נוספות, או שאלות שבא לך לשאול אותנו? מוזמנת לכתוב פה בתגובות בעמוד, או להצטרף לקבוצת הפייסבוק השווה שלנו (וכך גם תקבלי עדכון על תכנים חדשים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *