קבלי השראה: 15 תסרוקות לשיער מתולתל

תסרוקות לשיער מתולתל

אם יש לך שיער מתולתל אני רק רוצה להגיד לך: אני מבינה את הקושי. כאילו לא מספיקה העובדה שהדבר הזה שיש לך על הראש דורש תחזוקה תמידית, גם מגוון האפשרויות לתסרוקות עבורו הוא מוגבל בהחלט, עד לרמה בה שמעתי לא מעט כלות ששוקלות לעשות פן או החלקת שיער לפני היום הגדול. אבל לא ולא חמודה! יש המון אפשרויות ודוגמאות של תסרוקות לשיער מתולתל, וכדי לתת לך קצת השראה (וגאוות יחידה), אספתי כמה מהן שאהבתי.

שימי לב, חלקן מאד פשוטות לביצוע ויכולות להיות אחלה פתרון יומיומי – עבורן ניסיתי לתת קישור למדריך המלא (במידה ומצאתי) – וחלקן יהיו מושלמות לאירועים מיוחדים.

אז בלי הקדמות מיותרות, הנה 15 תסרוקות לשיער מתולתל שממש אהבתי:

1. קשר עליון מבולגן

תסרוקת לשיער מתולתל - גולגול
INSTAGRAM/@ASHLEY_MOORE

קשר עליון – הידוע בכינויו “גולגול” – מאפשר לתלתלים המבולגנים שלך לקבל צורה יחסית מסודרת, כל מה שאת צריכה זו גומיית שיער טובה שתחזיק את השיער הפרוע שלך במקומו. את יכולה לתת לכמה תלתלים להישמט להשלמת המראה.

2. קוקו צרפתי

קוקו צרפתי
PINTEREST/HAIR ROMANCE

תסרוקת לשיער מתולתל שמתאימה גם ליומיום וגם לאירוע מיוחד, עם צמה צרפתית קלה ואלגנטית וקוקו נמוך שלא הולך להתפרק לך בקלות.

3. חצי ראש

תסרוקת לשיער מתולתל - חצי ראש
PINTEREST/KIMBERLY GENEVIEVE FOR REFINERY29

לנשים עם שיער מתולתל ארוך, זו תסרוקת מושלמת המאפשרת לך ללכת על הצד ה-“מאולף” יותר (במונחי תלתלאז’) על ידי קיצור התלתלים לסגנון אלגנטי באורך הכתפיים. אז אם גם את רוצה לתת לשיער שלך לנוח על צד אחד עם סטייל הוליוודי ישן, כנסי להסבר המלא על התסרוקת הזו פה.

4. קוקו בחצי גובה

קוקו בינוני
PINTEREST/TRES MIGNONNE

למרות שזה מרגיש שקוקו גבוה וקוקו נמוך הם מה שבטרנד כרגע, דווקא הקוקו בגובה בינוני הזה עובד עבור מתולתלות יותר מכל דבר אחר. הנפח מהתלתלים משתלב מושלם עם הלוק.

5. קוקו נמוך עם נטיה לצד

קוקו נוטה לצד
PINTEREST/HAIR ROMANCE

סגנון שמזכיר את הנסיכה אלזה מ-“פרוזן”, אבל למה לא? אחד הדברים הטובים בשיער מתולתל (לשם שינוי) הוא זה שאת יכולה לעשות לו כמה דברים יפים ופשוטים, לאבטח בעזרת סיכות לשיער ולהינות ממראה מורכב ומעניין. תוכלי למצוא הדרכה מלאה על התסרוקה הזו בקישור הבא.

6. צמת Maiden מלופפת

תסרוקת לשיער מתולתל
PINTEREST/GIRL LOVES GLAM

את צריכה לא יותר מאשר כמה דקות וסיכות לשיער על מנת ליצור את מראה הצמה המלופף והרומנטי הזה, אחת מאותן תסרוקות לשיער מתולתל שמתאימות לכל אירוע. הדרכה מלאה לתסרוקת בקישור הבא.

7. קוקו Updo

קוקו UPDO
PINTEREST/HAIR ROMANCE

תסרוקת לשיער מתולתל המורכבת מקוקו המקופל על קוקו שמקופל על קוקו נוסף. נשמע מסובך? לא כל כך.

היכנסי להדרכה המלאה פה.

8. Updo מקופל ומלא בנפח

updo מקופל
PINTEREST/ONCE WED

התסרוקת המושלמת הזו מאפשרת לך לקפל חלק מהנפח של השיער המתולתל לתסרוקת קלה ומושלמת לכל אירוע. היא מחזיקה את השיער שלך למעלה ומאפשרת לכולם לראות את הפנים היפות האלה!

הדרכה מלאה בקישור הבא.

9. ה-“פומפדו”

תסרוקת פומפדו לשיער מתולתל
PINTEREST/DEVACURL

התסרוקת הקלה הזו הזו משתמשת בכמה סיכות על מנת לחלק את השיער לשלושה חלקים שונים, החל בקטעים העליונים הגדולים (המעניקים את המראה הפומפדו), החלק האמצעי (צמודים עם פיתולים הדוקים בצדדים) והתלתלים התחתונים. קבלי את ההדרכה המלאה פה.

אגב, אם את לא מכירה, הסגנון הזה נקרא “פומפדו” על שם מדאם פומפדו, שהייתה שפילגש של מלך צרפת לואי ה-15.

10. פוני גל

תסרוקות לשיער מתולתל - פוני
PINTEREST/DEVACURL

הטוויסט החמוד של הפוני נודן הדגשה ומנצל לגמרי את התלתלים הטבעיים שלך! כל מה שאת צריכה לעשות זה ללפף את השיער על האצבע ולתפוס אותו מתחת. לא הצלחת? היכנסי להדרכה המלאה.

11. קארה מתולתל

קארה מתולתל
PINTEREST/BRIANNE WILLIS FOR REFINERY29

אם את מחפשת תסרוקת לשיער מתולתל קצר בלי שתצטרכי לפזול לכיוון המספריים, תספורת הקארה הזו היא האופציה המומלצת עבורך. היכנסי לראות את ההדרכה המלאה.

12. Triple Bun

גולגול משולש לשיער מתולתל
PINTEREST/HAIR ROMANCE

למראה היומיומי והחמוד הזה, חלקי את השיער לשלושה חלקים וצרי שלוש גולגולים. על ידי קשירתם קרוב זה לזה, תקבלי אשליה של אחד מורכב יותר.

13. בנדנה

תסרוקת בנדנה
PINTEREST

הוסיפי סטייל לגולגול שלך באופן מיידי עם בנדנה או צעיף, ושלבי עם ביגוד בצבע נייטרלי כדי להדגיש עוד יותר. דרך מושלמת לפתור כל יום שיער רע.

בונוס: קבלי פוסט שכתבנו על קרם מומלץ לשיער מתולתל

14. פו-הוק יוקרתי

פו-הוק יוקרתי
PINTEREST/A LACEY PERSPECTIVE

פו-הוק היא תסרוקת הדומה למוהוק, עם דפנות קצרות יחסית ושיער ארוך יותר. למדי איך לבצע אותה בקלות ובמהירות, למראה יוקרתי ומתוחכם.

ההדרכה המלאה פה.

15. צמה קלועה

תסרוקת לשיער מתולתל - צמה

שמרי על התלתלאז’ שלך במקומם עם מעין סרט לשיער העשוי מצמה צרפתית קלועה והדוקה העוזרת לך למסגר את הפנים תוך שמירה על חלק מהתלתלים חופשיים.

לסיכום – תסרוקות לשיער מתולתל

זהו להיום. השקענו המווווון זמן על הפינטרסט כדי לאסוף את התמונות, כך שאם אהבת נשמח לאיזה תגובה תומכת או שיתופון קטן.

רוצה לקבל עוד תכנים שווים ישירות לתיבת המייל? הירשמי לרשימת התפוצה שלנו –

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *