שלוש דרכים לבצע ניקוי פנים עם לימון

ניקוי פנים עם לימון

זוכרת שכתבנו פה פוסט שלם על כמה שתייה של מים עם לימון טובה עבורך? אז מסתבר שזה לא מסתיים פה. מעבר לצריכה של הפרי הנהדר הזה, יותר ויותר נשים מגלות גם את היתרונות של ניקוי פנים עם לימון – אם בצורתו הטבעית ואם כחלק ממוצר כולל.

הלימון הוא כמובן מקור נהדר של ויטמין C, נוגד חמצון רב עוצמה הפועל למלחמה ברדיקלים חופשיים, מעכב סימני הזדקנות ומגביר את ייצור הקולגן בעור (הקולגן הוא המרכיב המבני העיקרי של העור המעניק לו חוזק וגמישות). אבל בנוסף לכך, הלימון מציע גם תכונות אנטי בקטריאליות אשר יכולות לעזור לך לשמור על עור נקי ויפה.

תוהה כיצד להכניס ניקוי פנים עם לימון לשגרת טיפוח העור שלך? מצאנו שלוש דרכים קלות לעשות את זה:

1. למניעת אקנה

בגלל אופיו החומצי ותכונותיו האנטי בקטריאליות, מקורות רבים טוענים כי לימון מחולל פלאים במלחמה בהתפרצויות עור שונות כמו פצעונים, אקנה ו-“ראשים שחורים” על ידי ניקוי לכלוך ושמן מהפנים. הוא גם עוזר להקטין את מראה הנקבוביות על מנת לתת לך עור שנראה חלק ובריא יותר.

איך תעשי את זה: ערבבי 2 חמישיות כמות של מיץ לימון עם 3 חמישיות כמות של מים, ובעזרת חתיכת צמר גפן מרחי את התמיסה כניקוי על הפנים והצוואר. השאירי אותה במקומה למשך כ-10 דקות ושטפי במים קרים.

2. לשיפור גוון העור

לחומצות הציטריות שבלימון יש תכונות הלבנה טבעיות שיכולות לעזור להפחית כתמים כהים ופיגמנטציה, ולשפר את גוון העור.

איך תעשי את זה: הכיני ניקוי פנים עם לימון באמצעות ערבוב של שלוש כפות רסק פפאיה, כף מיץ לימון וכף אחת של דבש עד שתקבלי תמיסה חלקה. ברחי באופן אחיד על הפנים והצוואר, השאירי למשך כ-20 דקות ולאחר מכן שטפי במים קרים.

3. להורדת נפיחות בעיניים

עיניים נפוחות ו-“עיגולים שחורים” הם איומים כי הם גורמים לעור להיראות עייף וחסר חיים. מלבד שנת לילה טובה (שלא תמיד קל להשיג), את יכולה לנסות להשתמש בלימון על מנת לשפר את המצב.

איך תעשי את זה: ערבבי כף מיץ לימון אחת עם שתי כפות מיץ עגבניות, ומרחי סביב העיניים. השאירי ל-15 דקות ושטפי במים קרים.

ניקוי פנים עם לימון – הגרסה הפחות טבעית

ואם לא בא לך ללכת אול אין על האופציה הטבעית, וחפצה נפשך בקצת שופינג לנשמה – איך אפשר בלי כמה המלצות על מוצרי ניקוי פנים על בסיס לימון שאנחנו אוהבות:

סבון מוצק על בסיס לימון של Baxter

סבון ניקוי פנים עם לימון

למי לא מכירה אותו, המותג בקסטר מקליפורניה (ששייך לקבוצת לוריאל הגדולה) מתמחה במוצרי ניקוי וגילוח פשוטים אך יוקרתיים. הסבון המוצק הזה המועשר בויטמינים – ספין אוף מוצלח על הסבון המוצק הקלאסי מכיל ויטמין סי על בסיס הדרים וצמחי מרפא, לניקוי אפקטיבי המשאיר ניחוח הדרים מושלם על העור לרעננות מתמשכת. מועשר בתמציות בוטניות מזינות ומרכיבים מוסיפי לחות, זהו סבון מוצק שלא ישאיר את העור שלך יבש.

16 פאונד ב-Cult Beauty

טקס הניקוי Goddess של שרלוט טילבורי

ניקוי פנים שרלוט טילבורי

אין אמנית איפור אגדית יותר מאשר שרלוט טילבורי, ובתור אחת שהופקדה על פניהם של הסלבים הגדולים בעולם, מי אנחנו שנפקפק? טקס הניקוי שלה מעניק זוהר וברק הראוי לאלילה שאת בשני צעדים פשוטים: הראשון הוא שמן הדרים ולימון העשיר בויטמין סי, והשני הוא ניקוי פחם ובמבוק העשיר בנוגדי חמצון. ביחד, הם מספקים שגרת ניקוי פנים שלמה ומוצלחת.

32 פאונד ב-Cult Beauty

ואם בא לך משהו קצת יותר פשוט, יש את ניקוי הפנים החמוד והטבעי (יחסית) של גרנייה. לא מצאתי אותו בארץ או באתרים אחרים חוץ מאמזון, אבל הוא במחיר כל כך נגיש שאנ מוצאת את עצמי מוסיפה אותו לסל בכל קניה שאני עושה באתר בלי לחשוב יותר מדי.

ומילה לסיום

יש לך המלצות על מוצרים נוספים או טיפולים ביתיים על בסיס לימון? אשמח לשמוע ממך בתגובות או בעמוד הפייסבוק שלנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *