איך להוריד ריסים מודבקים / מלאכותיים: מדריך קצר

ריסים מלאכותיים

אם את עוקבת אחרינו קצת, את כבר יודעת שאין מי שאוהבת מסקרות כמוני. מצד שני, גם אני חייבת להודות שבכל הנוגע לריסים – כשאת רוצה מקסימום נפח ואורך, ריסים מלאכותיים הן הבחירה הנכונה. מצד שני, אין יותר מעצבן מהרגע הזה שהדבק של הריסים המלאכותיים מתערבב לך בריסים האמיתיים, ואז זה נהיה כמעט בלתי אפשרי להוריד אותם בצורה נקייה, וזה לא רק מגעיל, אלא גם עלול לגרום לגירוי. אז כדי להבטיח שתוכלי להשתמש בריסים המלאכותיים שלך יותר מפעם אחת, ועל הדרך תשמרי על הבריאות של הריסים האמיתיים שלך, חשוב לשמור על ניקיון. כדי ללמוד על הדרך הטובה ביותר לעשות את זה, הבאנו מספר טיפים של יועצת היופי של לנקום מרווה חמאס. בהמשך, היא נותנת את הטיפים שלה לגבי איך להוריד ריסים מודבקים בצורה קלה ונכונה.

טיפ#1 – השתמשי בפחות דבק

כדי שלא להגיע לסוף היום עם הצטברות של דבק על הריסים שלך, נסי להשתמש בכמה שפחות דבק כבר כשאת שמה את הריסים המלאכותיים. “הטיפ הכי טוב שלי הוא לא לשים יותר מדי דבק על הריסים המלאכותיים מלכתחילה”, אומרת מרווה. חושבת ששמת יותר מדי דבק? מרווה מציעה להוריד את הכל ולהתחיל מחדש. לא רק שזה יהפוך את ההורדה של הריסים בסוף היום להרבה יותר קלה, זה גם ישמור על העיניים שלך מיותר מדי דבק.

טיפ #2 – אל תתלשי אותם

הגיע הזמן להוריד את הריסים המלאכותיים? אל תתלשי אותם במהירות! לא רק שלא תצליחי להוריד ככה את כל הדבק מהריסים שלם, את גם מסתכנת בקריעת הריסים האמיתיים שלך.

טיפ #3 – השתמשי בעדינות במסיר איפור

במקום זאת, כדי להוריד את הריסים המלאכותיים והדבק שלהם בצורה נקייה, ממליצה מרווה להשתמש במסיר איפור עדין: “אני משתמשת כבר שנים במסיר איפור עיניים של לנקום בי-פסיל, הוא מושלם על מנת להיפטר מדבק ריסים”. פשוט שכפי קצת על חתיכת צמר גפן והחזיקי אותה על הריס המלאכותי לכמה שניות, הוא כבר ייפול לבד. את גם יכולה להשתמש באותה הפורמולה על מנת להוריד את שאריות הדבק מהריסים המלאכותיים אחרי שהורדת אותם, כך שהם יהיו מוכנים לשימוש חוזר.

איך להוריד ריסים מלאכותיים? לנקום בי פסיל
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

לנקום Bi-Facil – ניקוי לא שמנוני עבור העיניים, אשר מסיר כל איפור (אפילו איפור עמיד במים) ומתאים לשימוש לבעלות עיניים רגישות או אלו המרכיבות עדשות מגע ועוזר לשמר על מראה עור רענן וצעיר.

95 ש”ח ל-125 מ”ל, 170 ל-200 מ”ל בסטורברינט (עוד מידע על האתר)

וזהו – אלו הטיפים הקצרים על איך להוריד ריסים מודבקים. מקווה שיעזרו לך! על הדרך, מוזמנת לקרוא על עוד מוצרים של לנקום שאני אוהבת – קרם היום של לנקום רנרג’י והמייק-אפ המושלם של טיינט איידול – ובכללי על למה אני חושבת שהוא אחד המותגים השווים ביותר.

One Comment on “איך להוריד ריסים מודבקים / מלאכותיים: מדריך קצר”

  1. חולה על המוצרים של לנקום אבל את הניקויים שלהם עוד לא יצא לי לנסות, הנה מצאתי את ההזמנה הבאה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *