איפור לעור כהה: 5 טיפים של מקצוענים לאיפור לכהות עור

איפור עור כהה

אני לא יכולה להגיד את זה מספיק פעמים: אימוץ הספקטרום המגוון להפליא של גווני עור כהים הוא אחד הדברים החשובים שקרו לנו בשנים האחרונות. הגיע הזמן שגוונים חומים וכהים יופיעו כחלק מהמגוון של כל מותגי היופי, ואני שמחה לראות שזה סוף סוף מתחיל לקרות. כל מי שאי פעם חיפשה אותם יודעת כמה זה קשה למצוא מוצרי איפור לעור כהה, אבל למזלנו החשיפה לעולם והאפשרות להזמין מחו”ל בזול מאפשרת לנו ליהנות מלא מעט מוצרים מתאימים, וגם להינות מחוכמתן של אמני איפור שיודעים לתת לנו את הטיפים הנכונים.

לשם כך, הבאנו פה תרגום של דברים של שני מאפרים מפורסמים שיודעים הכי טוב: AJ Crimson, שעבד עם שמות כמו ברנדי ולטויה לאקט (אחת מהדסטניז צ’יילדס), ואשונטה שריף, שהיא האחראית העיקרית על האיפור של הסדרה “אימפריה”, בדגש על הדמות קוקי (מי שצופה בסדרה ומכירה את הדמות מבינה כמה היא מוכשרת). הם התראיינו יחד למגזין Bytdie וסיפרו על טכניקות איפור לעור כהה, המוצרים שהן ממליצים לנשים כהות עור, וגם על הטיפים שלהם למציאת התאמת הגוון המושלמת.

כדי לעזור לכן, הבאנו פה תרגום של עיקרי הדברים. שווה לדעת.

1. העור שלך הוא לא בגוון אחיד

הטעות הגדולה ביותר שנשים עושות היא שהן חושבות שיש להן גוון זהה בכל הפנים, ואני חושב שברגע שהן יבינו שמדובר במיתוס יהיה להם טוב וקל יותר להתאים את המייק-אפ”, קרימזון אמר. “הדרך בה אני אוהב להתאים את גוון המייק-אפ היא להתחיל במרכז הפנים – בנקודה הבהירה ביותר. כשאתה עושה את זה, אתה בעצם מדגיש ומסתיר בבת אחת, וזה גם מראה לך את נקודות הקונטור הטבעיות. הפנים תמיד מראות לך את המבנה שלהן, אתה רק צריך לעקוב אחריו”.

“כשאת מתאימה את המייק-אפ למרכז הפנים, ועובדת מבפנים כלפי חוץ, את בעצם מתחילה להדגיש ולהסתיר את הכל בצעד אחד, וזה גם ידרוש ממך להשתמש בפחות מוצר. אז על ידי התחלה במרכז של הפנים שלך עם גוון המייק-אפ הבהיר ביותר שתמצאי, את נותנת ביטוי לתת הגוון שלך, ועל ידי שימוש בו במרכז הפנים את יוצרת את השכבה הראשונה והחלקה שלך. ואז תראי את נקודות המתאר שלך: סביב קו השיער, ההיקף, קו הלסת ועצמות הלחיים – שם תעברי לגוון קצת יותר חם, שייצור הצללה על הפנים שלך”.

“ואז יש את האזור השלישי החשוף הזה בין קו השיער שלך, המרכז בין הגבות שלך, על המצח ומסביב לקו הלסת שמייצג את גוון העור האמיתי שלך, ואת בעצם לקחת ומרחת אותו עכשיו על כל שאר חלקי הפנים. השיטה הזו ממש מדגישה את קווי המתאר ומסייעת לאיפור שלך להתמזג יחד”.

איפור כהות עור

2. בדקי את הגוון על קו הלסת

“כשמחפשים הצללה, מבחן הגוון על קו הלסת זו שיטה מצליחה ומוכחת”, הסבירה שריף. “את תשימי לב שהגוון שמתמזג הכי טוב עם העור שלך שם הוא האחד שככל הנראה יתאים לך. אני אוהבת את Perfect Blend Foundation Stick של המותג Black Radiance המתאים לנשים כהות עור ועד לגוון קינמון, ועבור גוונים כהים יותר, אני אוהבת את המייק-אפ PRO FILT’R של פנטי ביוטי”.

ובלי קשר להמלצה של שריף, באופן אישי אני יכולה להוסיף שאני פשוט חולה על המוצרים של המותג המושלם הזה של ריהאנה, ואפילו כתבתי פוסט שלם על המותג ואיך אפשר להזמין אותו לארץ בצורה הזולה ביותר.

3. חפשי גוונים חמים, אבל שחקי איתם

“אני חושב שבנות עם גווני עור כהים יותר יכולות לשים כל סוג של איפור”, מאשר קרימזון. “רוב הגוונים נראים נהדר לגמרי על רקע גוון העור שלהן, אז ממש לא הייתי נרתע מזה. לכי תמיד על הצד החם והעמוק יותר של ספקטרום הצבעים, ושכבות עובדות ממש טוב. אני אוהב לקחת שפתון כהה יותר ולשים אותו כבסיס, אבל אז למלא את השפה כולה במשהו בהיר יותר. תוכלי להשיג את ההדרגתיות הזו בצבע לא רק במייק-אפ שאת שמה, אלא גם בשפתיים”.

שריף אומרת שכמעט בכל מותג יש כמה גוונים של שפתון שנראים טוב על צבעי עור כהים יותר. “יש גוונים אוניברסליים כמו הגוון Ruby Woo של מאק, או השפתונים הטבעוניים של The Lip Bar שיושבים טוב על גווני עור כהים, ומתאימים כמעט לכל גוון על הספקטרום”.

איפור לעור כהה

4. צרי שכבות עם ההיילייטר

אני אוהב את ההיילייטרים מסדרת Killawatt של פנטי ביוטי – הצבעים שלהם באמת עובדים על גווני עור שונים וגם נראים מדהים כששמים אותם בשלוש שכבות”, הסביר קרימזון. “אני תמיד אוהב להאיר בשלוש שכבות על גווני עור כהים כי זה פשוט עובד הכי טוב. אתה רוצה עור תלת מימדי כי אתה אדם תלת מימדי. אז אנחנו רוצים שהאיפור שלנו ישקף את זה – אחרת היינו פשוט נראים שטוחים”.

5. תמכי במותגים שתומכים בך

יש כמה מותגים שתמיד היו שם עבור נשים כהות עור”, קרימזון אמר. “Fashion Fair זה מותג שקיים מאז שאני זוכר את עצמי. גם כשזו נהייתה חברה של 50 מיליון דולר, היא תמיד דיברה קודם כל לנשים שחורות – וזה גם עסק בבעלות שחורה. יש גם את Black Opal, שאינו עסק בבעלות שחורה, אבל תמיד דאג לכלול מספיק גוונים ומוצרי איפור לעור כהה”.

“אני חושב שזה נהדר שקולות של נשים שחורות הדהדו דרך הרשתות החברתיות לנקודה שבה יותר מותגים חשים צורך לעדכן את הקולקציות שלהם כי נשים שחורות אכן ראויות למגוון”, הוא אמר. ושריף סיכמה: “אני מאמינה שיש יותר אפשרויות עכשיו מאשר כשהייתי מאפרת צעירה יותר, ובוודאי אפשרויות רבות יותר ממה שהיו לאמי וסבתי”, היא אמרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *