איך להיות יפה – מדריך

איך להיות יפה

למרות שזה יכול להיות קל לראות את היופי אצל אחרים, לעתים קרובות זה הרבה יותר קשה לזהות את היופי שקיים בעצמך. אז אולי את לא מבינה את זה כרגע, אבל את יפה, בדרכך. אם את בכל זאת שואלת את עצמך “איך להיות יפה”, הבאנו פה כמה טיפים עבורך: התחילי עם טיפוח עצמי, כמו אכילה בריאה ושמירה על בריאות העור שלך. בנוסף, תני אור לאישיות המהממת שלך באמצעות בחירות שמתאימות עבורך, ואולי הכי חשוב, הראי את היופי הפנימי שבך על ידי כך שתשמרי על אותנטיות, אדיבות ופתיחות.

נתחיל.

חלק א’: בטאי את הסגנון האישי שלך

1. בחרי תספורת שמתאימה למבנה הפנים שלך

איך להיות יפה - תספורת

ראשית, את צריכה להבין מהי צורת הפנים שלך. השתמשי בשפתון כדי לסמן את ההיקף של פניך במראה, ונסי להבין מה צורת הפנים שלך על ידי התבוננות במתאר. לאחר מכן, חפשי תספורות שנראות טוב על צורת הפנים הייחודית שלך – את יכולה לעשות את זה על ידי חיפוש תמונות של סלבס עם מבנה פנים דומה, וקבלת השראה מהן.

אם את מתקשה לבחור, גזור את השיער שלך ממש בגובה הכתפיים, עם דירוג קל. הסגנון הזה נחשב ל-“תספורת המושלמת”, מכיוון שהוא נראה נהדר כמעט על כל אחת.

כובעים ואביזרי שיער הם עוד אופציה נהדרת לעיצוב השיער שלך. השתמשי בהם כדי להראות את הסגנון האישי שלך.

לקריאה נוספת:

2. שימי איפור שיגרום לך להרגיש טוב

איפור

את לא חייבת להתאפר כדי להיות יפה, אבל תעשי את זה אם זה גורם לך אושר. השתמשי במייק-אפ או קונסילר כדי לאזן את גוון העור שלך. לאחר מכן, תיהני קצת עם סומק, צללית ושפתון שיגרמו לך להרגיש ביטחון.

אם לא בא לך להיראות מאופרת – לכי על מראה טבעי.

בחרי שפתון בולט או מראה עיניים דרמטי. את לא רוצה לעשות את שניהם בו זמנית כי המראה שלך יהיה “יותר מדי”.

לקריאה נוספת:

3. לבשי בגדים שמחמיאים לגוף שלך וגורמים לך להרגיש בנוח

איך להיות יפה - ביגוד

כל צורת גוף יכולה להיות יפה, אז אל תדאגי למידה שלך. במקום, התמקדי בבחירת בגדים המציגים את הנכסים שלך לראווה וגורמים לך להרגיש ביטחון. יש לך רגליים יפות? לבשי חצאיות. יש לך גב מפוסל? לבשי חולצה שתבליט אותו. יש לך היפ דיפס? לכי על טוניקה או סילואט.

נסי את כל הבגדים שיש לך בארון, ושמרי רק על הבגדים שאת אוהבת.

חלק ב’: טפלי בעצמך

1. שמרי על היגיינה

איך להיות יפה - היגיינה

שמרי על היגיינה על ידי רחצה יומית ושימוש במוצרי היגיינה אישיים. השתמשי בדאודורנט המתאים לך, והקפידי על שימוש בקרם לחות על מנת לשמור על עור רך ומוזן. זה יעזור לך לשמור על עור נקי ובריא. בנוסף, חפפי את השיער 2-3 פעמים בשבוע, או לפי הצורך. השתמשי במרכך לאחר שטיפת השיער או בין חפיפות בכדי לשמור על שיער רך וחלק.

לקריאה נוספת:

2. נקי ושמרי על לחות הפנים באופן יומי

טיפול פנים

השתמשי בניקוי פנים עדין ובמים חמים כדי לנקות את הפנים שלך, ונגבי רק עם מגבת נקייה. לאחר מכן, המשיכי עם קרם לחות לפנים כדי לאטום את הלחות, ועשי זאת מדי בוקר וערב לקבלת עור בריא.

בחרו קרם יום קל משקל לבוקר וקרם לילה סמיך יותר לשימוש לפני השינה. בנוסף, עשי פילינג פעמיים בשבוע.

לקריאה נוספת:

3. שמרי על עורך באמצעות קרם הגנה ושתיית מים

איך להיות יפה - שמש

מרחי על עצמך קרם הגנה לפני שאת מבלה בחוץ – זה יגן עליך מפני נזקי שמש וקמטים. בנוסף, שתי לפחות 2 ועד 10 כוסות מים מדי יום, כדי לשמור על עצמך (ועל עורך) מפני התייבשות. זה ישמור על עורך רך וגמיש.

בחרי קרם הגנה בעל הגנה רחבה (עם לפחות SPF15), ושמרי על עורך מפני השמש באמצעות ביגוד מתאים, כובע ומשקפי שמש.

לקריאה נוספת:

4. שמרי על הידיים והרגליים שלך, כולל הציפורניים

לק בידיים

הידיים והרגליים שלך עוברות הרבה כל יום, אז תני להן את הטיפול והאהבה שמגיעה להן. מרחי קרם לחות על הידיים והרגליים מדי יום לפני השינה, ושמרי על הציפורניים שלך נקיות ומקוצצות.

אם תרצי, צבעי את הציפורניים או את ציפורני הרגליים שלך. זה לא הכי קריטי לשאלה “איך להיות יפה”, אבל זה עשוי לגרום לך להרגיש טוב.

לקריאה נוספת:

5. צחצחי שיניים ושמרי על חיוך

חיוך

בחרי משחת שיניים המכילה פלואוריד, זה ישמור על השיניים שלך נקיות ובריאות, מה שיעניק לך חיוך בריא. אם את לא עושה את זה, פתחי הרגל לצחצח שיניים כל בוקר אחרי שאת מתעוררת וכל ערב לפני השינה.

היבדקי אצל רופא שיניים ולכ לשיננית פעם בחצי שנה,זה יעזור לך לשמור על חיוך נקי ובריא. ואם אתה מרגישה שהשיניים שלך לא מספיק בהירות, נסי פתרונות שונים להלבנת שיניים.

לקריאה נוספת:

6. שמרי על אורח חיים בריא

איך להיות יפה - בריאות

שמרי על בריאותך על ידי פעילות גופנית יומית ושמירה על תזונה בריאה. אגב, גוף בריא מגיע בכל הצורות והגדלים, והדרך הטובה ביותר לשמור על בריאות היא לאכול טוב ולהישאר פעיל. אם את חושבת שדרוש לך שינוי כלשהו באורח החיים, זה ממש לא בושה להתייעץ עם רופא, תזונאי או מאמן.

נסי לבצע פעילות גופנית לפחות 150 דקות בכל שבוע, או 30 דקות ביום למשך חמישה ימים. בססי את הארוחות שלך סביב חלבונים וירקות, והימנעי ממאכלים מעובדים או עתירי סוכר. מצד שני, זה לגמרי בסדר להינות מהדברים שאת אוהבת, רק במתינות.

לקריאה נוספת:

חלק ג’: הראי את היופי הפנימי שבך

1. הישארי כנה ואמיתית עם עצמך

תהי כנה עם עצמך

הישארי נאמנה למי שאת. להישאר אמיתית עם עצמך זה דבר חיוני לטובת פיתוח היופי הפנימי שלך. חפשי את הערכים, תחומי העניין והמטרות שלך בחיים – ואז, לכי למצוא את מה שעושה אותך מאושרת.

אל תדאגי אם את לא מושלמת, כי אף אחד לא.

2. הוקירי תודה על מה שיש

הוקירי תודה

להיות אסירת תודה על מה שיש לך יגרום ליופי הפנימי שלך לזרוח. במקום להתלונן על מה שחסר לך בחיים, התמקדי בדברים בהם בורכת. תיהי שמחה על האנשים החשובים לך, על הכישרונות או הכישורים שיש לך, ועל ההזדמנויות שזכית להן.

כמה דרכים פשוטות להוקיר תודה: עשי רשימה של הדברים שאת אסירת תודה עליהם, אמרי לאנשים הקרובים אליך כמה הם משמעותיים עבורך וספרי לאהוביך שאת אוהבת אותם.

3. שמרי על אדיבות

אדיבה

איך להיות יפה? תיהי נדיבה עם מה שיש לך. את לא צריכה הרבה כסף כדי שיהיה לך שפע בחיים, ואולי את עשירה בזמן, כישרון או יצירתיות. שתפי את מה שיש לך עם אחרים, ונסי לעזור גם להם להיות מאושרים – זה יעזור לך לקבל יופי פנימי.

4. שחררי את הכעסים

איך להיות יפה - שחרור כעסים

כשאת סוחבת איתך כעסים, עצב ושנאה הם מכבידים בעיקר עליך. אמנם קשה לשחרר את הרגשות שלך, במיוחד אם נפגעת, אבל זה יעזור לך להשיג חופש. אם את מרגישה רגשות שליליים, נסי לזהות אותם ולהבין מאיפה הם נובעים. שתפי אותם עם מישהו, וזה יעזור לך לשחרר.

אם את נסערת, נסי לשחרר את הרגשות הרעים שלך על ידי שיחה עם מישהו, על ידי כתיבה ביומן, או על ידי פעילות גופנית, ואולי תגלי שדווקא יצירתיות עוזרת לך למצוא שקט.

ואם שוב דבר לא עוזר, תמיד אפשר לפנות ליועץ או מטפל.

5. הישארי פתוחה

מדיטציה

הפכי לחכמה יותר בכל יום על ידי למידה ושמירה על ראש פתוח. יופי פנימי פירושו פיתוח הבנה ופתיחות לאופן בו אנשים אחרים חווים את החיים. נסי ללמוד על ידי קריאה והקשבה מתמדת לאחרים. בנוסף, אפשרי לאנשים סביבך להיות מי שהם ונסי ללמוד מניסיונם.

נסי לעשות מדיטציה או התבוננות עצמית. קראי ספרים על חוכמה של אחרים – ניתן ללמוד הרבה מסופרים, משוררים או היסטוריונים. הקשיבי לרעיונות של אנשים שאת מכבדת. הרחיבי את אופקייך.

6. שמרי על מערכות יחסית בריאות

איך להיות יפה - יופי פנימי

חיים עם קונפליקט מתמיד והתמודדות עם אנשים רעילים זה משהו שיכול לרוקן אותך, מה שמקשה על היופי הפנימי שלך להתבטא מכיוון שאת נסערת או מותשת כל הזמן. במקום, הקיפי את עצמך באנשים תומכים וחיוביים שעוזרים לך להיות האני הטוב ביותר שלך. ודאי שאת נותנת לחברים, קרובי המשפחה והשותפים שלך גם את הזמן, תשומת הלב והתמיכה שהם זקוקים להם.

לסיכום: איך להיות יפה

אם הייתי צריכה לסכם את התשובה לשאלה “איך להיות יפה” בכמה מילים, הייתי אומרת שהדרך היחידה להיות יפה היא פשוט להיות עצמך.

לא גרסה מזוייפת של עצמך, זו שאת חושבת שאנשים אחרים רוצים שאת תיהי. אלא את, האמיתית. והדרך להגיע ולהתקרב לעצמך היא ללמוד, לצמוח, ולעשות רק דברים שגורמים לך להרגיש טוב.

והרי בסופו של דבר, זו הסיבה שבגללה הקמנו את האתר הזה!

רוצה עוד? הצטרפי אלינו למסע:

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *