5 המלצות על שפתון מנפח לשפתיים עבות ומלאות

שפתון מנפח שפתיים

זה לא מפתיע שהזרקות למילוי השפתיים הפכו לאחד ההליכים הלא-ניתוחיים הנפוצים ביותר שנשים (ואפילו גברים) עושות כיום. שפה מלאה היא לא רק סקסית, אלא גם יכולה לגרום לפנים שלך להיראות סימטריות ומדהימות יותר. אבל כמה שהזרקות נשמעות נהדר בתיאוריה, יש המון סיבות – מחיר, פחד, אלרגיות – שהתהליך הזה הוא לא בשבילך. אבל זה שאת לא מוכנה להתחייב על התהליך במלואו לא אומר שאת לא יכולה ליהנות משפתיים גדולות ועסיסיות כאילו היית קיילי ג’נר. להפך, הגיע הזמן שנדבר על שפתון מנפח.

אז בין אם יש לך שפתיים דקות שדורשות טיפול או שאת סתם מחפשת להעלות את רמת הסקס אפיל בסביבה, ריכזנו פה מבחר המלצות של שפתונים וגלוסים מנפחים ומגדילי שפתיים שיעשו את הקסם בלי צורך בהזרקות, השקעה כספית גדולה או כאבים.

נתחיל.

הכי מומלץ: Lip Maximizer של דיור

שפתון מנפח דיור

לגלוס הזה של דיור יש את הכל. הוא גם מנפח את השפתיים ומוסיף להן לחות בצורה ניכרת וגם מגיע במגוון רחב של גוונים, מעדינים ועד מלהיבים, לכל מצב רוח או אירוע. הוא גם טבעוני, חסר אכזריות, ומגיע באריזה הניתנת למיחזור. וכאילו כדי להוסיף את הדובדבן שבקצפת, הפרזנטורית שלו היא בלה חדיד המהממת. מה עוד את צריכה?

מחיר הכי טוב שמצאנו: 133 ש”ח ב-Strawberrynet

המחיר הכי משתלם: שפתון מנפח Sexy Mother Pucker

ליפ גלוס מנפח

רמת ה-“ניפוח” שהגלוס הזה נותן היא הרבה יותר משמעותית ממה שהיית מצפה ביחס למחיר שלו. ובניגוד לרוב הגלוסים האחרים, הוא לא משאיר את השפתיים שלך עם תחושה דביקה מדי אבל כן מעניק לך המון ברק. אה, ויש לו ניחוח מתוק של שוקולד.

עם נגיעה קטנה הוא יספק לך שפתיים מלאות ושמנמנות בצבע מדהים (הוא מגיע בשבעה גוונים שונים המכילים נגיעות של נצנצים המוסיפים מימד נוסף, מה שהופך את השפתיים למלאות עוד יותר).

מחיר הכי טוב שמצאנו: אמזון

מומלץ לשפתיים דקות: Extreme Lip Plumper של Too Faced

שפתון מנפח Too Faced

השפתון המנפח הזה הולך להגדיל אפילו את השפתיים הדקות ביותר. את יכולה לשים אותו לבד או כשכבה נוספת על שפתון קיים. בכל מקרה, הברק השקוף שלו יוצר מראה סמוק באופן טבעי והפורמולה שלו עבה, דביקה ומכילה ספוג ימי, שמוסיף בו זמנית נפח ולחות לשפתיים. בנוסף, “המאיץ הקולגני” (פטנט של המותג Too Faced) מסייע בשיפור רמות הקולגן, מה שעוזר גם הוא לקבלת שפתיים מלאות יותר. עם כל הטוב הזה, מדובר על שפתון מנפח שהוא הדבר הכי קרוב להזרקות שתוכלי למצוא.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 22 פאונד ב-Cult Beauty

הגלוס הכי טוב: ליפגלוס מנפח של BUXOM

שפתון מנפח Buxom

הליפגלוס הזה הוא מוצר השפתיים הנמכר ביותר ב-Sephora, וזה אומר הכל. הוא זמין בלמעלה מ-100 גוונים, מייצר גימור בהיר המעניק לשפתיים ברק מושלם בעוד שהפפטידים והחומצה ההיאלורונית הייחודית שהוא מכיל מסייעים בייצור קולגן טבעי. בנוסף, חש בו ויטמינים A ו-E להוספת לחות, טעם קליל של מנטה והוא עמיד לאורך יום שלם.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 67 ש”ח ב-Strawberrynet

הברק הכי טוב: Collagen Lip Bath של שרלוט טילבורי

שפתון קולגן שרלוט טילבורי

בהשראת הפילטרים שאת יכולה לראות ברשתות החברתיות, הפורמולה העשירה הזו של שרלוט טילבורי תגרום לשפתייך להיראות מלאות ורחבות יותר. קולגן ימי ותמצית נבטי חרדל פועלים יחד כדי להוסיף לחות, להגדיל את נפח השפתיים ולהחליק קווים דקים, בעוד ששמן הקוקוס בה מזין את העור ו-“פיגמנט פנינים” מספק להן ברק. בנוסף, תמצית מנטה מעניקה לפורמולה תחושת קירור וריח מרענן. נשמע מושלם, לא?

מחיר הכי טוב שמצאנו: 25 פאונד ב-Cult Beauty


בונוס: Nightly Lip Treatment של דרמלוג’יקה

קרם שפתיים דרמלוג'יקה

זה פחות שפתון מנפח ויותר טיפול לילי לטווח ארוך, אבל שווה לך להכיר.

בזמן השינה העור שלנו פתוח יותר לקבלת חומרים מזינים בגלל העובדה שמחסום ההגנה הטבעי שלו פחות פעיל בשעות הלילה, וזו בדיוק הסיבה שבגללה דרמלוג’יקה פיתחה את טיפול הלילה לשפתיים – תערובת עוצמתית של מרכיבים הפועלים להפחתת מראה קווים וקמטים עדינים סביב הפה וניפוח מראה השפתיים בזמן השינה.

הפורמולה היעילה מכילה תמצית ג’נדיאן הודית ותמצית זרעי שומשום הפועלים יחד למזעור “קווי צחוק” , ואילו טכנולוגיית הנפח המתקדמת של דרמלוג’יקה וחמאת השיאה שבה מזינה את העור בלחות ליצירת מראה שפתיים חלק ומלא יותר.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-190 ש”ח בסטרוברינט.

כבר בדקתי, אבל לפעמים דברים משתנים – שווה לבדוק גם את המחיר ב-LookFantastic

שפתיים מלאות

לסיכום – שפתון מנפח

מקווה שאהבת את ההמלצות שלנו. כמו תמיד, אשמח לשמוע ממך בתגובות במידה ויש לך המלצות נוספות, ניסית חלק מהמוצרים האלו ויש לך מה להוסיף, או שסתם בא לך להגיד שלום!

רוצה עוד?

מוזמנת לקרוא את הסקירה שלנו עם המלצות לשפתון עמיד מומלץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *