9 בחירות של שמפו ללא מלחים מומלץ

שמפו ללא מלחים

היום זה כבר נהיה נפוץ שכל סבון גוף, שמפו ואפילו סבון ידיים מגדיר את עצמו כ-“ללא סולפט”, או “ללא מלחים”. למעשה, עם הגידול בפופולריות של טיפולי החלקות שיער, חודשי הקיץ והשמש החזקה בישראל והתפוצה הרחבה של צבעי שיער, זו ברור למה שמפו ללא מלחים הפך לאחד המוצרים החשובים בשגרת טיפוח השיער של כל אחת מאיתנו.

אבל מהם אותם סולפטים?

סולפטים, בגדול, הם החומרים שיוצרים את הקצף הנמצא בשמפו מסורתי. לחומרי ההקצפה האלו יכולות להיות השפעות שליליות על השיער שלנו: עם הזמן הם מקטינים את כמות השמנים הטבעיים בשיער ומייבשים אותו עד לנקודה שבה הוא שביר וחלש. זו גם הסיבה שמי שעברה טיפול החלקת שיער, צביעה או חמצון – שגם ככה הופכים את השיער לחלש יותר – צריכה להשתמש בשמפו ללא סולפט או מלחים.

כדי לעזור לך לבחור, ריכזנו פה את ההמלצות שלנו על שמפו ללא מלחים שישמור על השיער והקרקפת שלך, בלי להתפשר על האיכות.

השמפו הקלאסי של Rahua

Rahua הוא מותג שסובב סביב כוחם הרפואי של הצמחים. ה-“שמפו הקלאסי” שלהם מבוסס על אלוורה אורגנית ותה ירוק המסייעים להרגיע ואף לתקן שיער פגום. השמפו עשיר ומפנק, מותיר את השיער רך וזוהר והוא עשיר באומגה 9 הנותנת לו ניחוח טבעי ורענן.

זמין באמזון

שמפו ללא מלחים Dry Remedy של Aveda

שמפו ללא מלחים Aveda

השמפו הזה של Aveda מרכך ומוסיף לחות לשיער ומשאיר אותו סופר מבריק, בעיקר בגלל מרכיב השמן הבוריטי שנמצא בו ושיטת פעולה מוגנת בפטנט שמצליחה להוסיף לחות גם לשיער היבש ביותר. אם אתה חובבת ניחוחות בוטניים, את הולכת להתאהב בארומה שלו הכוללת לבנדר אורגני, ברגמוט ושושן ג’ינג’ר.

כ-160 ש”ח בסטרוברינט

שמפו לאיזון הקרקפת של Oribe

שמפו לאיזון הקרקפת של Oribe

אם את סובלת מקשקשים, זה השמפו המומלץ עבורך! עם תמצית נבטי אפונה למניעת שבירה של השיער ותמציות תפוז ולימון לתחזוקת ואיזון הלחות, השמפו הזה הולך לשמור על השיער שלך בריא.אבל הקסם האמיתי קורה על הקרקפת: השמפו הזה מכיל חומצה סליצילית המסייעת להרגעת גירוד, גירוי בקרקפת ומונעת קשקשים. הוא מועשר בתמציות פרחי אבטיח וליצ’י, מונע את התדרדרות הקרטין הטבעי ומגן על השיער מפני ההשפעות המזיקות של הסביבה.

45 פאונד ב-Space NK

שמפו ללא מלחים 3 Butter של Biolage

שמפו ללא מלחים ביולאג'

למי שלא מכירה, ביולאג’ הוא המותג הטבעי מבית Matrix, שהוא בעצמו מותג טיפוח שיער מקצועי אמריקאי מוצלח. שמפו “3 החמאות” שלהם נקרא על שם שלוש סוגי החמאה – שיאה, קפוקו ומורומורו – שהוא מכיל, ושנותנים לו מרקם רך ועדין של.. חמאה. הוא מעניק בקרת קרזול לאורך זמן תוך לחימה בלחות, ומשאיר את שיערך רך, חלק וקל לעיצוב.

79 ש”ח בסטרוברינט (ורק 130 ל-1000 מ”ל!)

שמפו מעשיר בלחות של שמן מרוקאי

שמפו ללא סולפט שמן מרוקאי

החזירי את השיער שלך לחיים עם השמפו הזה שמתמקד בהענקת נפח לשיער. בנוסף להיותו נטול גופרית, לשמפו הזה של שמן מרוקאי אין שמץ של סולפט או פרבנים, מה שהוא כן מכיל זה שמן ארגן עשיר בנוגדי חמצון וחומרים מזינים נוספים, לשיער גמיש, מבריק ובריא.

82 ש”ח בסטרוברינט

שמפו מסדרת דיסיפלין של קרסטס

שמפו קרסטס דיסיפלין

יש לך שיער מתולתל או מקורזל? השמפו הלא-כבד הזה של קרסטס מחליק את השיער הפרוע, מנקה ביעילות את השיער בזמן שמזין אותו, מונע פריז ומותיר את השיער חלק, מבריק ונוח לסידור. שלבי עם שמן קרסטס אליקסיר אולטים אם בא לך להתפנק לגמרי. את תראי הבדל משמעותי מאד לאחר החפיפה הראשונה, תודות לפורמולה המושלמת של המותג הפריזאי הנפלא.

129 ש”ח בסטרוברינט

שמפו Extra Moisture Retention עם חמאת שיאה

שמפו ללא מלחים חמאת שיאה

טפלי בשיער יבש, פגום או מעובד יתר על המידה עם השמפו לשימור הלחות על בסיס חמאת שיאה, מבית Shea Moisture, מותג המשתמש במרכיבים אורגניים טבעיים שנאספים מרחבי העולם. השמפו החביב הזה מועשר בשמן ארגן, חמאת שיאה וחלב עשיר במינרלים, מנקה בעדינות את השיער תוך שהוא מגביר את האלסטיות ומוסיף לחות לעור הקרקפת, לאורך זמן.

כ-52 ש”ח בלוק-פנטסטיק

Don’t Despair, Repair! של Briogeo

שמפו ללא מלחים briogeo

שילוב היברידי שמיימי של שמפו ומסכה לשיער, הנוסחה החדשנית הזו מנקה ומוסיפה לחות לשיער מבלי לפגוע בצבע או להכביד על הקצוות. כשהוא מכיל תמצית אצות, פנתנול, ביוטין ושמן ורדים, זהו השמפו האידיאלי למי שסובלת משיער יבש ופגום, ורוצה לשלב הוספת לחות עם ניקוי יסודי ועמוק.

30 פאונד ב-Cult Beauty

שמפו ללא מלחים Perfect Hair Day

שמפו פרפקט דיי

אם אין לך זמן לחפוף, Living Proof יצרו שמפו ללא מלחים מושלם עבורך. הוא מבטיח את אותן יכולות ניקוי בפחות חפיפות, בזכות מולקולת שיער בריא (OFPMA) הרשומה כפטנט. הוא נטול סולפט, נטול סיליקון, נטול שמן ובטוח לשימוש על שיער צבוע או שעבר טיפול כימי.

100 ש”ח בסטרוברינט

לקריאה נוספת

לכל הרשימה הזו הייתי שמחה להוסיף המלצה על שמפו Aussie, שנמכר ברשתות הפארם. כתבתי עליו באריכות בפוסט משלו, ועל הסדרה החדשה של המותג Love Beauty and Planet, שרק הושקה בארץ.

אם יש לך שיער בלונדיני, צבוע או טבעי, ואת סובלת מפיגמנט כתום – הפתרון הוא לא בהכרח שמפו ללא מלחים אלא דווקא שמפו סילבר. מנגד, אם יש לך שיער ארוך במיוחד, היכנסי לפוסט על מנת לקרוא על השמפו המתאים ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *