שמן לשיער קרסטס אליקסיר – ELIXIR ULTIME L’Huile Originale

קרסטס אליקסיר אולטים

שמן לשיער אליקסיר אולטים של קרסטס הוא אחד מאותם מוצרים שברגע שגיליתי אותם פשוט לא הצלחתי לדמיין את החיים שלי בלעדיהם. נתחיל בזה שאני והשיער שלי חיים בשלום בסך הכל: הוא קצת מתולתל מטבעו ונוטה להתייבש ולהישבר, אבל לא יכולה להגיד שעד עכשיו סבלתי מבעיות קשות, תודות לשגרת טיפוח שיער קפדנית עליה אני מקפידה באדיקות. מנגד, בהחלט הייתי שמחה אם השיער שלי היה יכול להיות קצת פחות מקורזל. וכאן נכנס שמן אליקסיר אולטים של קרסטס.

שמן קרסטס אליקסיר אולטים
שמן קרסטס אליקסיר אולטים

אופן השימוש והיתרונות

הדבר העיקרי ששמן אליקסיר עושה הוא להזין את השיער עם תערובת שמנים המכילה שמן מרולה יקר ערך, תמצית אמלה, שמן ארגן ושמן תירס. כל המרכיבים הללו תורמים להזנת וחיזוק השיער, מה שנותן לו מראה יפהפה ומלא ברק. בנוסף, השמן מסייע בהגנה מחום גבוה ומונע קירזול (פריז) לאורך זמן.

קרסטס מציינים באופן ברור שהשמן אינו נותן שום אפקט לטווח ארוך, כל היתרונות הנ”ל מחזיקים עד החפיפה הבאה. במקרה שלי, אני מפזרת לחיצה אחת מהשמן על שיער רטוב אחרי חפיפה, בערך פעם ביומיים או שלושה, וזה מספיק על מנת להינות מהאפקט באופן רציף. הטיפ שלי לשימוש – שימי מעט שמן על כף היד ומרחי אותו על השיער מאיזור האוזן ומטה. איזור הקרקפת מפיק קצת יותר שומניות באופן טבעי, כך שאני מרגישה שזה מספיק על מנת לשמור על הלחות באיזור שורש השיער ולכן מוותרת על השימוש בשמן באיזור הזה.

הבקבוק והחומר

כמו כל מותג יוקרה שמכבד את עצמו, קרסטס יצרו פה חוויה שמתחילה ישר מהאריזה. השמן מגיע בבקבוק זהוב עם השתקפויות דמויות יהלומים ופקק פומפה מאד נוח לשימוש, והנראות של כל הדבר הזה היא באמת מרשימה ועושה חשק. השמן לשיער עצמו הוא מעין סרום שקוף, קצת סמיך אבל לא שומני מדי.

בארץ המוצר נמכר רק בכ-200 מספרות מובחרות, במחיר מומלץ לצרכן של 149 ש”ח ל-100 מ”ל.

ברשת, לעומת זאת, ניתן למצוא את המוצר במחיר יותר טוב:

ב-Lookfantastic בכ-110 ש”ח (אחרי שמקבלים 20% הנחה שכמעט תמיד קיימת על המוצר).

ב-HQHair ב-28 פאונד (כ-120 ש”ח) – שימי לב לאפשרות לקנות צמד בהנחה משמעותית!

באמזון בכ-35 עד 45 דולר – מומלץ לבדוק מספר מוכרים שונים שעשויים להוזיל את המחיר (כמו כן, בדקי את ההמלצות שלנו לקניה באמזון כדי לראות איך אפשר למצוא מציאות באתר).

שמן לשיער קרסטס
אחד ממוצרי הדגל של קרסטס

על קרסטס

בשנת 1964 השיקה חברת לוריאל העולמית את המותג קרסטס. מאז, במשך 50 שנה Kearstase רותם את המומחיות שלו על מנת להדגיש את יופיו של השיער של כל אישה ואישה. קרסטס נוסד כדי לענות על צרכי נשים הרוצות להרגיש טוב נפשית ופיזית, מהקרקפת ועד קצוות השיער.

שמן קרסטס לשיער
Click to Pin

2 Comments on “שמן לשיער קרסטס אליקסיר – ELIXIR ULTIME L’Huile Originale”

  1. שמן מרולה ,הכי טוב שהטבע יודע לייצר, עבור השער,עור הגוף והפנים. איפה אפשר לקנות בארץ ממקור מהימן, עם בדיקות מעבדה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *