על לאב ביוטי אנד פלאנט – Love Beauty and Planet

love beauty and planet

חברות יקרות, הטרנד הירוק הגיע אלינו רשמית! זה התחיל עם השקת המותג גרנייה BIO של חברת לוריאל – שסימל את כניסתן של חברות הקוסמטיקה הגדולות לתחום הטיפוח האורגני שעד כה נשלט ע”י מותגי אינדי קטנים – ותוך זמן קצר קיבלנו את החדשות כי אחת המתחרות הגדולות שלהם, יוניליוור, משיקה בארץ מותג טיפוח אורגני חדש בשם לאב ביוטי אנד פלאנט – Love Beauty and Planet.

אז מה יש במותג הזה, האם הוא באמת כל כך ירוק, ואיפה הכי זול? הלכתי לבדוק.

לאב ביוטי אנד פלאנט

על המותג Love Beauty and Planet

אז כמו שכבר אמרתי, הטרנד הירוק כבר פה. המודעות הצרכנית להשפעה שלנו על כדור הארץ הולכת וגוברת, וצרכניות מחפשות מותגים אתיים שאינם פוגעים בסביבה במהלך הייצור שלהם. זו הסיבה שיוניליוור (אחת מחברות הקוסמטיקה הגדולות בעולם) פיתחה את המותג Love Beauty and Planet אשר שם את הקיימות כערך מוביל ונועד לענות על הביקוש ההולך וגובר מצד צרכניות המחפשות מוצרים עם אחריות סביבתית גדולה יותר.

המותג כולל שש סדרות של מוצרי שיער וטיפוח (ארבע מהן הגיעו לישראל), עם מרכיבים שגודלו בצורה אתית, פורמולות טבעוניות ובקבוקים העשויים מ-65% חומרים ממוחזרים. “לאב ביוטי אנד פלאנט” נועד לעזור לצרכניות להחזיר קצת אהבה לכדור הארץ, אבל מבלי להתפשר על שני דברים – לא על האיכות של המוצרים, ולא על המחיר – וזו לא משימה קלה.

כל אחת משש הסדרות של המותג מבוססת על מרכיב מפתח אחד, והיא מציעה פתרון שונה:

  • הסדרה הורודה – מבוססת על חמאת מורו מורו מיער האמזונס ועלי ורדים מבולגריה, מציעה ניחוח נפלא ומתאימה לשיער שעבר צביעה או החלקה.
  • הסדרה הכחולה – על בסיס מי קוקוס ופרחי מימוזה עדינים, להוספת לחות ורעננות לשיערך.
  • הסדרה הירוקה – מבוססת על שמן עץ התה, הידוע בסגולותיו המטהרות, ווטיבר, המעניק ניחוח מעודן.
  • הסדרה הצהובה – מכילה שמן קוקוס אורגני ואת פרח הילנג ילנג להרגשה טרופית.

הסדרה החומה (על בסיס חמאת שיאה) והסגולה (עם שמן ארגן לשיער) כרגע לא הושקו בארץ, אבל אני מקווה שהם יגיעו בשלב שזה או אחר.

Love Beauty and Planet
מוצרי Love Beauty and Planet

כריס בארון, סגן נשיא לענייני טיפוח ויופי אישי ביוניליוור אמר על המותג: “Love Beauty and Planet משקף את התשוקה שלנו לאפשר לכל אחד לחיות בצורה יותר ברת קיימא ומודעת על ידי הדגשת הצעדים הפשוטים שכולנו יכולים לנקוט בכדי לייצר עתיד טוב יותר עבור כוכב הלכת שלנו”.

“מעולם לא היינו מודעים יותר לצורך להיות אחראיים יותר בבחירות שאנו מבצעים, אפילו עם משהו פשוט כמו באיזה שמפו אנו בוחרים להשתמש, ולכן אנו שמחים שהתחלנו את המסע המרגש הזה. אני מאמין שביחד אנו באמת יכולים ליצור השפעה אמיתית ולהפוך את העולם למקום יפה יותר”.

השוואת מחירים

חברים וחברות, אני בהלם. הפעם הראשונה מאז שאני כותבת פה שהמילים הללו יוצאות לי מהמקלדת – המחירים בארץ די דומים למחירים בחו”ל.

בסופרפארם המוצרים (השמפו, המרכך וג’ל הרחצה) נמכרים בכ-30 ש”ח, וכעת בזמן ההשקה ב-20 ש”ח ליחידה – ועל זה מגיע להם שאפו גדול. כבר שנים שאני ממליצה בקול תרועה לקנות מאתרים בחו”ל, ובדרך כלל זה מוצדק לאור פערי מחירים לא הגיוניים, אבל במקרה הזה ניכר שהסדרה הושקה בארץ במחיר ממש שווה, ואולי סוף סוף המחאה הצרכנית השקטה שלנו מתחילה לתת את אותותיה.

בחו”ל – למשל באתר FeelUnique – ניתן למצוא את המוצרים בערך באותם המחירים. לפעמים אולי שווה להזמין דווקא משם, במידה ויש קוד הנחה שווה. בזמן הכתיבה של הפוסט הזה, למשל, ניתן לקבל 25% הנחה על ג’ל הרחצה עם הקוד SKINDAYS25 – אבל זה כמובן תלוי בזמן. אם בא לך לקבל עדכונים בלייב על קודי הנחה והזדמנויות שוות, עקבי אחרינו בפייסבוק.

חייבת לציין – לנסות עוד לא יצא לי.

אם לך יצא כבר להשתמש באחד מהמוצרים החמודים האלו של לאב ביוטי אנד פלאנט ויש לך מה להוסיף, אשמח לשמוע ממך בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *